Легенда про втрачене князівство
20 600
Букнет Фентезі Легенда про втрачене князівство

Легенда про втрачене князівство

Ніна Коваль
Ніна Коваль · автор
Повний текст · 483 стор.
83
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 196
Легенда про втрачене князівство
№ 1
Легенда про втрачене князівство
Хроніки Філофейського царства
№ 2
Хроніки Філофейського царства
“Сказання про Ближні Землі”
Анотація до книги "Легенда про втрачене князівство"
Існує легенда.
Вона старовинна, наче небо над головою. Єдина, що поєднує в собі всі інші. Легенда, з котрої беруть витоки всі легенди світу.
Про що вона? Кожен знає. Про боротьбу добра зі злом, про безмежну відданість, про нездоланну дружбу, про незламну віру та вічне кохання.
Та легенда пішла від переказу. Переказ виник з історії. Історія виринула з давно забутих днів.
Щасливий той, хто чув про неї. Нещасний той, хто її прожив…
Зміст книги: 67 глав
Від Автора
Пролог
Розділ 1
Розділ 2
Розділ 3
Розділ 4
Розділ 5
Розділ 6
Розділ 7
Розділ 8
Розділ 9
Розділ 10
Розділ 11
Розділ 12
Розділ 13
Розділ 14
Розділ 15
Розділ 16
Розділ 17
Розділ 18
Розділ 19
Розділ 20
Розділ 21
Розділ 22
Розділ 23
Розділ 24
Розділ 25
Розділ 26
Розділ 27
Розділ 28
Розділ 29
Розділ 30
Розділ 31
Розділ 32
Розділ 33
Розділ 34
Розділ 35
Розділ 36
Розділ 37
Розділ 38
Розділ 39
Розділ 40
Розділ 41
Розділ 42
Розділ 43
Розділ 44
Розділ 45
Розділ 46
Розділ 47
Розділ 48
Розділ 49
Розділ 50
Розділ 51
Розділ 52
Розділ 53
Розділ 54
Розділ 55
Розділ 56
Розділ 57
Розділ 58
Розділ 59
Розділ 60
Розділ 61
Розділ 62
Розділ 63
Епілог
Ілюстрації(художниця Тетяна Козіонова)

196 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Tatia Koviz
21.06.2020, 21:58:58

Те що сказав він їй допомогти йому не заради нього, а заради Велерада - може таки щось дійшо йому із Раданових слів? Сподіваюсь таки. Але думаю від Горислава їм обом перепаде, що в таку погоду до урвища Дара пішла, а Злат ще й не спинив!.... Ух, важка частина була, справді важка. Дякую за ню і натхнення тобі море морище)))))

Ніна Коваль
21.06.2020, 22:31:01

Tatia Koviz, Може й дійшло, а може й ні, то ж Злат все таки) Ну то перепаде, якщо Горислав дізнається, а він може й не дізнатися)
Тобі ще раз дякую))

avatar
Tatia Koviz
21.06.2020, 21:56:25

Местислав негірник же який, тварюка просто! О тааак, не думаю, що він від Велерада дочекається моління, ото вже точно! Орій певно хотів би за те Велерадове застереження якомь ввддячити, та й справді, коли отак відкрито хоч слово скаже, то й сам поруч сидітиме. А тоді від нього точно вже ніякого толку)) Радан... Радан це просто це плюс одна моя любов у Князівстві, схоже!))) Він справді виявився дуже хорошим, мудрим хлопцем. Просто таки не за роками, такий розважливий, стриманий! І які правдиві думки він Златові говорив! Лиш би той чув їх! Одже, Радан таки людить Відану... Може, не все ще втрачено? Може, матимуть вони шанс на щастя? Уміла та Горислав чудова все-таки пара, бо обоє вони чистий розум мають, твердий характер!)) Точно точно вже кажу і кають щиро, що раніше проти того була))) А Злат, від його слів, від його тої злості до Дари його хотілося ляпасами по обличчю вибити! Але Дару він врятував ( надзвичайна сцена біля урвища була, просто надзвичайна! Я так пройнялася отією Дариною постаттю, такою впевненою в тому, що робить, була в ній якась велична туга), і було це дуде страшно, так взякалася за Дару, аби не впала туди, геть дихати перестала! Але Злат її врятував, витяг...

Ніна Коваль
21.06.2020, 22:21:57

Tatia Koviz, Та Местиславу вже нема чого дивувати. То вже хронічне) І від Велерада він моління точно не дочекається.
Радан! Ну що, створюємо ще один фан-клуб?)))))) Отже таки любить Умілу? Отже любить, але куди його та любов заведе, то певно навіть боги Благодатної Землі не знають.
Златові теж болить з усієї тієї ситуації, що склалася. Ну не винен він, що от таким народився. Радогор та Уміла розважливі та стримані, а от він не такий)
Звичайно ж він її врятував. Хіба міг інакше вчинити? Ну не такий же він поганець, яким себе через свої необдумані вчинки показує)
Дякую, Тетянко!))

avatar
Олена Когут
21.06.2020, 19:07:08

Ох, Дара!! Ну й уперта!! Добре що Злат поїхав з нею, !!! Ох, ох!! Ну і ще й погода не сприяла !!! Ох!!! Горислав вже розібрався з думками і це добре))

Ніна Коваль
21.06.2020, 19:29:13

Олена Когут, Так, впертості нашій Дарі не позичати. І справді якби не Злат, то було б все вкрай недобре. А Горислав так, з думками розібрався, а що далі буде, будем спостерігати))
Дякую, Оленко!))

avatar
Tatia Koviz
20.06.2020, 17:18:56

Словами не передати, як я в захваті була від того, як Златові Дара рота закрила! Ух і молодець! Але зазвичай вона таких слів не говорить, тож та її злість лише біль її страшну видає. Ось і все, ось Горислав і здогадався нарешті, пазли до купки зклав. Певно що те цікавило Горислава, як брата старшого, та оті питання про те, чи була Дара з Велерадом мені самій чомусь образливими здалися. Знаю, що певно мусів він про те спитати, мусів знати правда, але... Сцена з конем справді була сумніша і глибша, аніж що інше. Більше про будь-який біль розказувала, аніж найгучніші голосіння. Злат...Ото вже вміє підлити масла у вогонь! Було відчуття в мене, що Местислав з ненависті своєї Велерада вбити не зможе, бо що йому смерть, він же монстр, йому треба страждань завдати...А Орій то знає, що серцю північного воєводи дороге, та здається мені, й словом не обмовиться про те. Що справді здивувало - то Мілада, аж якось геть іншими очима поглянула на неї. А їхня з Орієм розмова була геть теплою якоюсь, такою...Незвично Орія бачити таким! Я в нетерпінні, що буде далі, бо знову все перемінюється! Дякую за цю частину і натхнееення тобі океан! )))

Ніна Коваль
20.06.2020, 17:54:53

Tatia Koviz, Тааак) Дара сьогодні відзначилася як ніколи, але, як я вже казала, вона за останню ниточку хапається, що Велерад живий, а Злат плеще язиком про те, чого насправді не знає напевно. То у нашої княжни нерви здали просто. Горислав жорсткий з нею був, але враховуючи, що вже не раз вона з Метальником на одинці залишалася... Мав право питати, і як князь, і як брат. Але ж він їй лиш добра бажає. Ти ж знаєш)
Точно, Местислав Велерада вбивати не буде, а от помучить добряче.
Як Орій чинитиме побачимо, але ж він і сам себе в могилу зажене, коли про Дару згадає, тому таки мовчатиме.
У Міладі ще скільки всього приховано насправді) Вона певно й сама ще не знає, на що здатна заради того, у що вірить.
Ще не раз ото все змінюватися буде, але від того, думаю, тільки цікавіше стає))
Дякую, красунечко!))

avatar
Tetiana Bakulina
20.06.2020, 16:11:06

Я вже більше засмучуюсь навіть не через те, що Дара не зможе бути щаслива з Велерадом, скільки через те, що вона буде змушена жити з нестриманним Златом. Події, наче гойдалка - то вашим, то нашим. Але ж воно все так і буває в житті, десь виграєш, десь програєш....

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
20.06.2020, 16:59:38

Tetiana Bakulina, Це не може мене не тішити))

avatar
Олена Когут
20.06.2020, 14:38:59

О!!!!! Це ж треба!! Орій знову здивував разом з Міладою!)) Відсутність того з новинами монстрик забуде через радість спійманого воєводи.... ох і мучити його буде...... Горислав?? Ну й ну!! Все зрозумів, може потім його перейде. А біль Дари і сцена з конем, то 12 балів!!! Дуже душевно і сердечно!!!

Ніна Коваль
20.06.2020, 14:46:58

Олена Когут, Здається мені, ті двоє, Орій з Міладою, ще будуть нас дивувати)) Ти права, за гінцем вже не спохватяться, бо така радість їм тепер є.
Горислав на Дару злитися не буде. Вона ж його улюблена сестра, а Велерад - вірний...друг, вже точно.
Дуже радію, що тобі та сцена сподобалася. Якось мені й самій сумненько від неї було.
Дякую, квіточко моя))

avatar
Tatia Koviz
19.06.2020, 17:20:50

Ой Злааат, ой Злааттт!....Горе горенько, всім ладний хлопчина, та що ж сліпий в деяких речах!? Мені страшно уявити, як Дара на такі слова відреагує! А Велерад. от це ж так, нерви нам ще посіпаються (боюся за нього, хоча думаю, мабуть не вб'ють його все ж). Уміла все ж бо була розважливішою воєводівною, ніж Злат. Все таки занадто він імпульсивний та прямий. Хто здивував, так це Горислав! Отакого мені не чекалося від нього це точно! Але я в котре впевненююсь вже, що Уміла пасує йому)) Коли повернувся Матейко - та там море запалало, я аж підскочила! Ото ще буде!Ще вистачить там епічних моментів! Велерав вправний хоч куди! Так все яскраво уявляла! Але й то правда, все ж один у полі не воїн.. Цікаво, хто то був? Може сам Местивлав? Чи Рудобород? Ну Орій ні напевне - думаю, що Местислав чогось.. А Орій, коли ото його зачепили вже, то точно між двох вогнів, не скажешпо іншому. І байстрюк йому не вірить вже, і зрадником він як був, так і лишається... З нетерпінням та страхом чекаю на реакцію Дари (здається, вже скоро всі знатимуть про її нещасне кохання) , чекаю на розкриття особистості того негідника, що спіймав Велерада, чекаю страшенно на розвиток Гориславових та Умілених відносил, а то їх нам чуть показали, а далі? А що, а як?? А цікаво ж! Ще цікаво що з Віданою буде, і як там князь вирішить діяти врешті. Оооо, це був захоплюючий розділ! Чекаю з нетерпінням!))))

Ніна Коваль
19.06.2020, 17:35:47

Tatia Koviz, Ти не повіриш, але Злат точно в деяких речах підсліпуватий. Сказала ти, як відрізала))
Може й не вб'ють Велерада, а може й... Хто його зна, як все буде.
Горислав всіх нас своїм вчинком здивував. То певно, щоб ми не думали, що він аж дуже вже такий правильний чи що))
Ні, точно скажу, щоб ти не думала всеньку ніч, то не був котрийсь з наших головних, то загін від Імлистої Пустки повернувся. Вони Велерада й зненацька захопили.
Так, у Орія доля вкрай незавидна, але він не падає духом, бо то ж Орій))
Про Дарине кохання точно скоро всі знатимуть, так не до речі, якщо чесно, але що поробиш.
Дякую тобі величезне, красунечко!))

avatar
Tetiana Bakulina
19.06.2020, 15:06:28

Увесь "фан-клуб " Велерада схопився за топірці! Проте, спасти Велерада - єдиний шанс Орія здобути власний фан-клуб)
Я жартую, але роблю це скоріше нервово....

Показати 2 відповіді
Олена Когут
19.06.2020, 15:29:08

Tetiana Bakulina, Згідна на 100%%%%%%

avatar
Олена Когут
19.06.2020, 14:03:12

О!!!! О!!! Так багато подій і всі вони різні!!! Ох який же сміливий Велерад, бачить проблему і одразу знаходить метод її усування!! Як гірко поплатився!! Точно до монстрика поведуть на муки...... Горислав й Уміла, ох, смачний поцілунок)) я вже прийняла їх як пару)) і знову той нетерпляк!!! Нашо рот відкривав??? Що скаже, то як обухом по голові що в розмові з Умілою, а що з Дарою.....

Ніна Коваль
19.06.2020, 14:35:05

Олена Когут, Велерад такий - є проблема, то треба її вирішувати, а не чекати. А поплатився так, не солодко. Звісно поведуть до монстрика, а той щасливий будеее(
Я рада, що ти їх прийняла. Переляк мене брав у кожному розділі, коли вони симпатії свої почали виказувати)) Що ти на те відповідатимеш))
Нетерпляк мовчати не може. Йому завжди його верхнім бути має.
Оленочко, дякую дуже))

avatar
Tatia Koviz
19.06.2020, 00:49:35

Горислав-Горислав...Тяжко йому, що казати! На його плечах така відповідальність, але і йому треба з ділами сердечними розібратись...І з тим отак собі неочікувано і в нього важко стало, бо все враз перемінилось, перевернулося з ніг на голову... Подих завмерає, бо з тобою, Ніно, та героями нашими важко щось наперед загадати і в чомусь на 100 відсотківвпевненим бути! Тооож я з нетерпінням чекаю на наступний розділ, щоб знати вже, що там Метальник наш задумав, і що взаалі далі діятись буде! Шлю великі промені натхнення!! (і домальовую арт))Обіймаю!

Ніна Коваль
19.06.2020, 10:51:24

Tatia Koviz, Ти права, війна війною, але й почуття закидати не можна)
Знову погоджуюся, що наперед, з нашими героями, точно щось взнати неможливо, але може того воно й цікаво так виходить. Я вже казала, що й сама не завжди знаю, чим черговий поворот у сюжеті обернеться, тому мені теж частенько подих перехоплює))
Новий розділ не забариться, я обіцяю. І думаю, деякі аспекти вже проясняться та навіть міцно закріпляться))
Дякую, красунечко і обіймаю у відповідь))

avatar
Tatia Koviz
19.06.2020, 00:46:15

Не знаю навіть з чого тут починати...Почну з останнього, так би мовити. Що ж так резикувати надумав Велерад, невже й справді умисне смерті шукає? невже так те неможливе кохання до Дари його підкошує, чи що? ойй, так тяжко стало на душі від того, к він отам сидів на води Синього моря дивився... Орій та Мілада таааак, цесправді неочікувано...Орієва симпатія ота така... "своєнравна", я б сказала, але схоже вона таки є! Що тепер робитиме Орій, і як вони взагалі діятимуть! А та безпристрасніть, байдужість, з якою Дара прималася у головному залі, перед воєводами та Гориславом - справді пишаюся нею, та впевнена, Прямислава спостерігає за нею та теж пишається донькою. Радан то просто золото! Ну й справді, нашо поспішати, яке весілля, коли війна не завершена - ні ні і ще сотню раз ні! Треба Велерада дочекатися - однозначно. На мить мені здалося,що дівчата, Уміла, Відана та Дара можуть подругами стати. Та, ти швиденько мене у реальність повернула - які тут подруги можуть бути в такійситуації!? Тепер розумію, якшо у Віданиз Дарою ще був якийсь шанс, то з Умілою точно не було! Проте ніхто з них у тому і не винен, так все склалося і так все закрутилося...

Ніна Коваль
19.06.2020, 10:45:20

Tatia Koviz, Чесно скажу, що наш Метальник не з тих, хто умисно смерті шукати буде, занадто він гордий, чи що, аби просто так... То Матейко панікує)
Не дарма був спомин про Орієву дружину. Його Мілада зачепила тим, що схожа на покійницю, але головним чином своїм материнством, своєю ніжністю та теплом до діток. Це ж те, від чого Орій відмовився, але до чого підсвідомо так прагне не дивлячись ні на що.
Я теж впевнена, що Прямислава пишається Дарою, бо це саме те, чого вона від княжни хотіла весь час - безпристрасності та холоднокровності.
Радан взагалі не по роках мудрий. От нащо, скажи, та Ладозора його біля своєї спідниці весь час тримала, га?!))
Знаєш, може ще й таке станеться, що дівчата й справді потоваришують, мені б того хотілося. А може і ні) Будемо спостерігати)

avatar
Tetiana Bakulina
18.06.2020, 16:24:42

О! Ви майстерно "жонглюєте" моєю цікавістю) Несподівані повороти сюжету, несподівані симпатії персонажів...Як тільки я починаю уявляти чим закінчиться ця історія, хто об'єднається у пари, хто переможе у наступній битві і чи розкриється черговий підступ ворогів, як все змінюється і мені доводиться уявляти все наново))) Ця історія однозначно розбурхує уяву!

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
18.06.2020, 19:50:58

Tetiana Bakulina, Ми тут з дівчатками вже якось обговорювали мою позицію стосовно отої "злощасної" 18+)) Я опиралася не на сцени еротичного характеру, а саме на сцени кровопролиття. Не була впевнена на що "тягнуть" розправи над нашими героями і аби не мати проблем(читала багато по групам, що твори що не відповідають цензу, видаляються) і не ризикувати книгою, поставила обмеження. Можливо "розбірки" воєвод та Монстрика все ж вийшли не настільки криваві, проте вже що є, те є))
Я справді дуже радію тому, що Вам подобається, радію Вашим відгукам і з нетерпінням їх чекаю, а інше... Я оптиміст і вірю в краще)))

avatar
Олена Когут
18.06.2020, 14:50:20

О!! Ще раз переконуюся у любові до Радана!)) Слушні поради дає! Почекати треба і не спішити з тим весіллям ! В Злат, то мала нетерплячка!! Орій і Мілада? Може бути??? Що ж Велерад задумав????

Показати 4 відповіді
Олена Когут
18.06.2020, 15:46:10

Ура!!!

avatar
Лія Щеглова
17.06.2020, 13:08:55

ох, ну хоч припекло байстрюку в одне місце, і то радість, а то все, як сир в маслі катався!

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
17.06.2020, 15:20:09

Лія Щеглова, Випадково чи все ж умисно, будемо скоро знати, але точно до того лиш він сам причетний.

avatar
Олена Когут
17.06.2020, 14:37:42

О!! Моя найочікуваніша книжечка мила!!!!!!! Вінцеслава шкода.... хоч він і був ніяким. О!! Така радість, що Дара в Світограді!!! Щастя для Горислава, Відани та Уміли!)))) Орій! Що ж він придумав миленький??!!!

Ніна Коваль
17.06.2020, 14:52:21

Олена Когут, Шалено радісно знати, що це твоя найочікуваніша книжечка наразі))) Ти права, хоч Вінцеслав і був ніяким, але все одно сумно якось, що кінець його саме таким був.
Що там придумав Орій дізнаємося згодом, не дуже швидко, бо то чергова інтрига)
Оленко, дякую!))

avatar
Tatia Koviz
17.06.2020, 14:35:34

А напруга все ніяк не спадає! Яке щастя відчувалося, коли Дара з Гориславом зустрілися! І яка туга, бо лишилися вони лиш удвох, а таку сім'ю мали. Шкода всіз, хто від війни тієї поліг. Тішусь дружбою Уміли та Дари, дуже сильно, хоча й подумати б не могла, що та дружба буде,. Рада, що Радан врятував Відану, він такий хороший хлопчина! Проте так холодно поводится, думає, що вона Горислава кохає? А чи кохає ще? Схоже, щалишився останній бій, так? Орій просто таки на роздоріжжі, точніше, по лезу ножа ходить. Здається, лиш те і рятує його, шо без нього Мкстислав і копійки не вартий. Ну що він сам зробити може? Навіть у бою не тямить... Цікаво стало, як Орій став вдівцем. Ооо, Велерад визвався йти 'в розвідку'!! Ну ось, переживай за нього! Вже уявляю, як Дара собі місця не знаходитиме! Все це, вся ця боротьба якось, наче... Не знаю, сплотила, здружила? Декого навіть закохала).. Тих, хто при інших обставинах один про одного і не знав би толком. Я з нетерпінням чекаю далі, і бажаю тобі купу натхнення, Ніночко))))

Ніна Коваль
17.06.2020, 14:49:22

Tatia Koviz, Дара з Гориславом останніми з Гострозоровичів залишилися. Останні з гідних Гострозоровичів, але чи залишиться вони у підсумку будемо спостерігати.
Дружба Дари і Уміли дещо несподівана, але від того тільки міцніша)
Радан то милюшка(як тут Оленка каже). А холод його через те, що знає - немає права на нашу молоду княгиню. А чи кохає ще Відана? Самій цікаво, правда)
Ти права, залишився останній бій, але він точно не буде найлегшим.
Про Орія ти теж дуже влучно - по лезу ножа, саме так. Його справді рятує те, що Местислав без нього не вистоїть. Бій при Світограді тому прямий доказ. Про те, як Орій вдівцем став, якраз буде коротенький спогад вже в наступному розділі.
Так, Велерадова розвідка ще добряче Дарі нервів попсує.Тай всім іншим теж.
Тетянко, дякую!))

avatar
Tatia Koviz
14.06.2020, 18:01:45

Здається що далі, то частіше хочеться писати, що "таких емоцій я ще не відчувала"!! В самої ледь земля з-під ніг не пішла, коли Дара з Велерадом у головному залі самі були. Як воєвода дав слабину,таки виконавши, що Дара просила, хоч і з запізненням. Навіть не уявляю, як їм обом, він знає, що його кохана їде іншому дружиною ставати, а вона знає, що їде від коханого до немилого. Ото жорстока доля їх обох спіткала... Відана...розпач її цілком зрозумілий,та щиро вболіваю, аби вона дурниць не наробила. Що ж там, що ж там з нею??! А Вінчеслав...ойо-йой, врешті згубила його медовуха таки, згубила...Не знаю, що я відчуваю, чесно... і шкода і..не знаю..Горислава шкода через те, що як би там не було, втратив він ще одну рідну людину. А з Умілою діється між ними щось таке цікаве...особливе мабуть - так мені видається! Вже навіть вдобіваю за них(тіки не бий мене заті слова, боспочатку я така категорична була) Умілу жаль, то так вожливо для неї. Орій і справді дивує добряче! Але Квіт! От зараза! Шоб йому! Чую, біда буде...Але, хоча..Чи може щось зробити той байстрюк вже, коли ні армії нормальної не має, та й Орій йому вже не вірить? Цікаво, як там далі... Дякуююю!)))

Ніна Коваль
14.06.2020, 21:42:30

Tatia Koviz, То так круто, що ти отримуєш задоволення від того, що читаєш))) Я дуже тішуся.
О! Велераду з Дарою дійсно випала нелегка доля.
Відана на роздоріжжі. Залишилася ні з чим, і поряд нікого нема.
Мені Вінцеслава певно більше все ж жаль, аніж не жаль. Все таки сам він умисного зла нікому не зробив. Тільки на дурне вівся.
Не буду я тебе бити, але скажу: " А хто б казав.")))
От той Орій)))
Квіт ще "наквітує".
Тобі дякую, красунечко!))

avatar
Олена Когут
13.06.2020, 17:22:46

Ой людоньки!! Поцілував таки!!! Ох, ох!! А новини в Світограді!! А як ж їх подано!! Як приховано хід подій!! Що ж з Віданою??? Побачила Умілу з Гориславом, нахилилася, а далі Щука галасу наробив з Вінцеславом? А вона????? О!!! Квіт!!! От поганець!!! Сумніви сіє у дурній голові?!!!!!!!

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
13.06.2020, 22:59:49

Олена Когут, О! Як я з того тішуся)))

avatar
Олена Когут
13.06.2020, 11:55:46

Я так переживала, що через негоду не прочитаю продовження!! А його не було) певно, у тебе теж негода гуляє!

Ніна Коваль
13.06.2020, 12:18:54

Олена Когут, Так, виник черговий форс-мажор(

avatar
Tatia Koviz
12.06.2020, 11:31:08

Оооо, що то баду за частина! Не можу втриматись, щоб не почати відгук із півночі)) я так того чекала! Така напруга була в їхній короткій розмові, а скільки почуттів! І болю у розмові Велерада з Матейком! І таки справді - дорога її чекає, Дару нашу, знову дорога і, здається, не буде вона легкою. Соловію не шкода ні граминки. Натомість, страшенно здивував Орій! Що сталося до дорозі до Імлистої пустки з тими воїнами, хмм, то він сам їх навмисне прибрав, щоб вона не розпатякали про Велерада, чи то вже просто, бо байстрюк йому остогид вже? Ще раз повторюсь, що вболіваю за нього))) Радан...ох і Радан, закохався, і нічого не можна тут сказати..Але скоро всі з'їдуться назад до Світограду, і тоді вже, певно, щось проясниться! Дякую дуже за продовження!)))

Ніна Коваль
12.06.2020, 11:52:56

Tatia Koviz, Так, Дарі з Велерадом дуже не легко.
Орій-Орій-Орій! Запав він тобі просто в душу) Капець)) Як я вже писала, буде він ще дивувати нас)
Ти права, скоро всі зберуться в так званому пункті А і буде всім "весело")
Дякую!))

avatar
Лія Щеглова
11.06.2020, 23:26:31

очі, не очі, а зелений змій не відпустить! Хряпне чарочку і знову готовий зраджувати.

Ніна Коваль
12.06.2020, 08:02:08

Лія Щеглова, Та однозначно. Вінцеславове слово нічого не значить.
Дякую!))

avatar
Tetiana Bakulina
11.06.2020, 20:51:40

Основна напруга трохи спала, але Ви нам даруєте все нові інтригуючі повороти сюжету. Моя увага направлена на Орія. Цікаво буде почитати , як же він буде викручуватися і чи здолають його докори сумління. Доля інших персонажів теж не дуже зрозуміла , але я впевнена, що Ви нам ще припасли багато як приємних, так і не дуже несподіванок.

Ніна Коваль
12.06.2020, 08:00:55

Tetiana Bakulina, Так, Орій нас ще здивує, але на те він і Орій.
Маю велику надію, що зумію втілити у слова всі ті несподіванки)
Дякую!))

avatar
Олена Когут
11.06.2020, 17:35:49

О!!! Читаю і шукаю очима розділ із Зміїного Хвоста.... о!!! Яка глибока печаль!!!! От і дорога намалювалася.... Вінцеслав здивував!! А про Орія взагалі мовчу!!! От він щось таки задумав, трохи монстрику прибрехав, от молодець!!! Радан, то взагалі милюшек, закохався крепко....

Ніна Коваль
11.06.2020, 20:45:11

Олена Когут, Розумію)) Так, слова Істоти не порожніми були.
Та Вінцеслав є Вінцеслав і надій на нього особливо покладати не варто.
Орій же недарма перший брехун у князівстві)
Радан милюшек, навіть додати мені нічого)
Дякую, Оленочко!))

avatar
Tatia Koviz
09.06.2020, 21:06:28

Сумно... Сумно, як проводжали Прямиславу в останню путь, і сумно, скільки воєд її проводжало. Коли з Гориславом лишилися Злат та Уміла, і Відана, то так якось сильно було. А тепер не можу зрозуміти, що відбувається між Раданом, Віданою ьа Гориславом. Якийсь трикутник чи що, але геть щось дивне, всі розчавлені смертями та подіями. А між князем та воєводівною щось теж ніби... Мені здалося, чи було щось в тому, коли він її зі сходів допоміг спуститись?))) геть все поплуталось))) Ого, ото розсипалась словами Соловія, така самлапевнена була, мене аж коробило! І як же 'обломав' її Велерад! Навіть не очікувала такої розправи, у яму зі зміями, жорстоко. Але і не дивно, он як воєвода за Дару переживав. Ооой йо йой, яка дивинна сцена біля її ліжка)) І було шось в ьому 'воєводо?' от було, я просто бачила як наяву, як вони зустрілись поглядами))) Це було одночасно сумно і красиво! Сильно обіймаю та чекаю далі, які події будуть!))) ( вже навіть вболіваю за помилування Орія, хоча не уявляю, яке може бутт в нього після того життя)))

Показати 4 відповіді
Tatia Koviz
10.06.2020, 19:02:09

Олена Когут, Оо, то я таки не одна така))

avatar
Олена Когут
09.06.2020, 19:13:21

Сумна розмова Горислава і Відани........ о!! Покарання для Соловії те що треба!!! От зміюка!!! Ох наш Велерад,,, не втримався))))

Ніна Коваль
09.06.2020, 19:23:24

Олена Когут, Так, розмова дійсно сумною вийшла. Будемо тепер спостерігати, що ж з ними далі буде.
Око за око - дуже підходить цей вислів до ситуації з Соловією.
Ну, Велерад звісно дуже весь такий мов незворушна скеля, але ж не слід забувати, що він чоловік в першу чергу і тому ніщо чоловіче йому не чуже)))
Дякую!))

avatar
Tatia Koviz
08.06.2020, 23:34:08

Плакала разом з Гориславом, що Прямислава померла. Не встиг аки, ж зовсім трішки не встиг.. І так шкода і Радана, - стільки смертей!
Особливо болючою розмова Орія з Велерадом виявилась, така коротка, вони наче нічого особливого не сказали одмн одному... Але, думаю, Орієві шкода було княжни, смерті її він же не хотів, і тепер реакцію Метальника побачивши, справді шкода його стало. Жаліє, що взагалі все отак склалося. А порада аби оминав Світоград - то знову якицсь такий знак, у згадку про минулі 'спокійні дружні' часи.. І нарешті Ооооо, як Велерад гнався! А які емоції! Тепер навіть не приховував, взагалі ні на що уваги не звертав! 'Вдруге вимолив у богів', так?)) Може дозволять боги їм разом бути, ну? Не даремно ж вони бажання їні почули!)) А ще я дуже сподіваюсь, що розгніваний Велерад покарає Соловію за ту вихідку! Цікаво, що там знову надумає Местислав, бо ж він так просто не відступить, так? І що Орій вже тепер робитиме, цікаво. А Вінцеслав... До Світограду повернув? Невже проситиме у брата прощення? І як відреагує на це Горислав.. Наче битву виграли, а досі ще не ясно нічого)) Чекаю на продовження))) дякую дужее)))

Ніна Коваль
09.06.2020, 00:59:46

Tatia Koviz, Так, смертей дійсно забагато, але боротьба за владу часто встелена килимом зі смертей.
Ти теж змінила своє відношення до Орія?)) Схоже наш Імлистий змінює амплуа)
Побачимо, що там приготували боги для Дари і Велерада. Може й дозволять)
Багато що не ясно, але прояснюватися буде вже доволі швидко.
Дякую))

avatar
Олена Когут
08.06.2020, 18:13:15

О!!!! Скільки болю і жалю, скільки любові і самопожертви!!! Яка сцена!! Вав!! До сліз і мурашечок на тілі!!! І то таки Прямислава була!!!! Так зворушливо вони прощалися!!!! Орій і Велерад- оце два сильні чоловіки!!!! В захваті!!!!

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
08.06.2020, 21:17:54

Олена Когут, О! Як неочікувано, але приємно)

avatar
Лія Щеглова
08.06.2020, 15:57:44

ох, як Велерад її витягнув!
І що це старшенький вигадав? Каятися поїхав? А відпустять?

Ніна Коваль
08.06.2020, 16:01:13

Лія Щеглова, Так, Велерад постарався)
Вже скоро дізнаємося, що там Вінцеслав надумав.
Дякую))

avatar
Олена Когут
08.06.2020, 15:42:01

Оце сюрприз! Я не чекала сьогодні!!! Ура! Біжу читати!!

Ніна Коваль
08.06.2020, 15:57:05

Олена Когут, Думаю, вона тобі буде особливо до душі))

avatar
Tatia Koviz
06.06.2020, 23:59:26

Коли над Дарочкою там мудрували, і Їжак говорив з Бериславою... Ох, всі вже знатимуть, що вони закохані одне в одного, а така у них біда.. Так гірко від тієї розмови стало, так гірко... А розмова Дари з Гострозором - то щось! Коли Дара Велерада на Гориславів день загадала оооо, а він - її? Ще тоді? Оце так! Дуже сумно було він того, як з туману вислизали вбиті Местиславом люди... Боже, вболіваю за Дарочку всім серцем, сподіваюсь вона таки вибереться звідти!! А коли Орій отак прийшов, пішов на перемовини, коли Дару в чоло поцілував і попрощався... Все ж всі вони наробили помилок, всі вони в якомусь сенсі заручниками ситуації стали, та вже стільки поклали воїнів, стільки життів. Добре, що вони те розуміють, хоча б, що все ж Орій отак мирно відступив, хоч цьому виною те, що княжна присмерті. А Велерад як зірвався до неї! Ооо, як зірвався! А як погано йому було від того, що її змія вкусила, щось пов'язує їх вже... Цікаво, як воно вирішиться все, що далі байстрюк робитиме і як долі героїв складуться! Дякую, Ніночко, наздогнала частини і дуже тобі дякую за цю неймовірну битву та такі емоції!))

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
08.06.2020, 10:11:25

Tatia Koviz, Знає багато людей, ти права, а далі знатиме ще більше).

avatar
Tatia Koviz
06.06.2020, 23:50:42

Стільки всього сталося! Местислав дурниць в своєму гніві наробив, це факт. Нічого він сам по собі і не вартий, битися, схоже, толком і не вміє, вміє лише нишком, неоцікувано, беззахистних вбивати. Яромира страшенно шкода, страшенно просто! Він таких помилок наробив, і так шкодував про те, намагався виправити і ось, поплатився за те... Уміла, наша ж квіточка! Сподіваюсь, вона житиме! Коли бій почався, просто подих перехопило, а таке відчуття було, нпче я разом з військом Радана мчусь на поміч, підганяючи коня! Встигли! Ще би дочекалася Прямислава сина побачити... Мілвду шкода, не уявляю, що зробить з нею Скол, бож такого ляпнув той мерзотник про ню і Вінцеслава! А Соловія та... От стерва! До її руки протягли! Тюху, хто ж то 'її'? Велеред її й не був ніколи, от... Сподіваюсь, її покарають (от її не шкода, так як і Местислава).

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
07.06.2020, 22:28:06

Tatia Koviz, Ха! Ну, нехай по твоєму буде)))

avatar
Tetiana Bakulina
06.06.2020, 18:57:47

Розділ вийшов дуже емоційним! Читала і переживала за всіх. Напруга не спадає попри успішний бій за Світоград. Поки Местислав живий, спокою напевно не буде... Дуже цікаво , що ж то буде за розмова, після якої буде вирішено долю Дари. А головне з ким вона буде розмовляти?

Ніна Коваль
06.06.2020, 23:37:15

Tetiana Bakulina, Ви цілком права. Поки Местислав живий, спокою не буде нікому у князівстві.
Про блукання Дари на землях туманів і про її розмову дізнаємося вже у наступному розділі.
Дякую Вам дуже-дуже! Повторююся, але Ваші відгуки мене надихають))

avatar
Олена Когут
06.06.2020, 17:59:46

О!!!! Яка глава!!! 2 рази перечитала!! Від емоцій просто розпирає!!! Бій виграно, але війна?????!! Ох!!! Яка розмова з батьком!!! До мурашок!! А той інший знайомий голос- це Прямислава? О!!! Я у великому шоці від вчинку Орія!!! То просто капець!! Ну й хід!!!! Ну не чекала такого!!!!! От здивувала!! О!!!! Як Орій розцінить всю цю ситуацію? Бідний Велерад!!! Що з ним буде як дізнається?!?!?!!!!! Дякую, Ніночко!!! Які глибокі думки Горислава у кінці!!!

Ніна Коваль
06.06.2020, 23:33:07

Олена Когут, Дуже радію, що тобі сподобалося) Так, війна, на насправді, ще не виграна, то лиш перша перемога, але не остання. Орій, якщо копнути глибше, теж людські якості має. Просто глибоко вони дуже. Вже в наступному розділі будемо спостерігати за діями Велерада...
Тобі величезна подяка!)) І обіймашки))

avatar
Tetiana Bakulina
05.06.2020, 22:15:07

Радію рішучості Гориславових воїнів і воєвод. Звичайно, більшу долю успіху цього походу складає досвід Велерада. Дуже шкода Умілу - вправи з мечем займали значне місце в її житті. Є передчуття, що бій біля воріт Світограду - це лише початок важкого шляху до встановлення справедливості.

Ніна Коваль
05.06.2020, 22:29:32

Tetiana Bakulina, А я радію, що радієте Ви)
Так, саме Велерад та його воїни, кістяк, так би мовити, запорука успіху Горислава. Уміла ще не раз згадає свій останній бій, але може то й на краще. Ваше передчуття Вас не обманює, ця битва ще не кінець для наших героїв.
Дякую Вам дуже!))

avatar
Олена Когут
05.06.2020, 16:22:03

О!!!! Ну і бій!!!! О!!!!! Яка ненависть до Велерада у монстрика!!! Як вправно вінець з голови злетів!!!!! Як мудро чинив Велерад!! Як добре, що і Відана тут, про Умілу подбає!!(добре продумано)) ох, ох, ох, розкрилося ж де той Орій!!! Як там наша Дара???!!!!!

Ніна Коваль
05.06.2020, 16:42:24

Олена Когут, Так, певно монстрик північного воєводу ненавидить ще дужче, аніж Орій. Принаймні спробує Відана про Умілу подбати)
Не міг же Велерад не здогадатися, куди подівся Орій. А що там з Дарою, вже в наступному розділі.
Оленко, дякую!))

avatar
Tetiana Bakulina
04.06.2020, 18:45:48

Від усіх подій просто перехопило подих! Ну, що ж, чекатимемо з нетерпінням на продовження...

Ніна Коваль
04.06.2020, 19:09:07

Tetiana Bakulina, Працюю над новим розділом не покладаючи рук, тому він, сподіваюся, не забариться.
Дякую за відгук!))

avatar
Олена Когут
04.06.2020, 17:02:58

О!!! Та ж до Дари біда насунулася звідки не чекали!!! От коза!!! Що її не буде покарано??? Як це підло!!!!!! Що ж тепер буде????!!??? Та цей монст всіх воєвод переб'є!! Ще Скол та Орій лишилися!! Капець!! Він досить ненормальний!! Забагато на себе взяв!! А сам нічого не розуміє в стані агресії ні воювати, ні правити, ні думати!!!! Ох, ох!!!

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
04.06.2020, 19:06:49

Олена Когут, МІій милий Велерад)) Мені це подобається)) З монстром ті двоє, але й вони вже не раді тому.

avatar
Tatia Koviz
04.06.2020, 14:14:36

... про смерть брата та батька. Сумно і болісно. А як вона мчалась, ні мльзини не вронивши! Від того ще більш боляче ставало. А ще оця мила дуже сцена розмови з Гориславом (хммм, шо ж воно робиться?), але це було так ьепле, і те, що вона розплакалась перед ним!) Велерад))) боже, люблю його, не персонаж - золото)) Такий цікавий, розсудливий) здається мені, закрадаються до Гирислава якісь думки на рахунок тієї ціни, коли він ьпк питав)) шкода навіть, що їхню розмову перервали) А байстрюк то як нервує! Шкидп, шо його переконали не розділяти військо! Але відчуваю, страшна битва буде... Чекаю зі страхом! Дякую, Ніночко, ти така молодець!)) Обіймаю)))

Ніна Коваль
04.06.2020, 17:55:58

Tatia Koviz, Ти вважаєш сцену з Умілою та Гориславом милою? Мовчу, аби не сполохати свою радість)) Так, я знаю, що ти любиш Велерада, було б дивно, якби ти його не любила)) До Горислава й дійсно думки закрадаються, але чи зрозуміє він щось, будемо вже спостерігати далі. Ти права, битва буде страшна, і втрати страшними будуть.
Тобі дуже дякую за відгук))

avatar
Tatia Koviz
04.06.2020, 14:09:40

Наздогнала, бо сили не маю, дусати, що там да як. Справді, ці дві останні частини наче спокійні такі, так? Ну принаймні ніхто нікому голови не стинав, але все ж. Все було дуже напружено, не мала ні хвилини спокою, доки читала. Серце зжималось, коли княгиня дізналась про смерть Білощита, коли проклинала Вінцеслава. І Коли монстр питався де Радан. А як воєводи Яромира підтримали?!! То імпровізація така була? Це справді булл якось так... Тепло, в пам'ять давнім мирним часам напевне. Зжалось серце і тоді, коли Уміла дізналась про

Ніна Коваль
04.06.2020, 17:52:56

Tatia Koviz, Рада тебе побачити тут, хоча й не чекала найближчим часом)
Так, ці розділи були такі, дещо меланхолійні, чи що?!)
Воєводи дійсно зімпровізували, аби допомогти Яромиру, на спомин про ті часи, коли вони сиділи за одним столом і називали один одного друзями.

avatar
Лія Щеглова
03.06.2020, 15:54:13

читаю затамувавши подих! Дедалі більш напружено стає. Але мене бентежить хронологія. Местислав зі своїм військом за кілька годин все розтрощили та назад повернулись, Велерад з князем не встигли на підмогу. А вони мстити добу йдуть, ще не доїхали, ночувати будуть, так ще й Мстислав назустріч піде, підозрюю, що ще й встигне напасти зненацька. А його військо хіба не стомлене? вони ж теж щойно повернулись. Так само втомлені мусять будуть, як і Златові люди...
Принаймні у мене ось тут не клеїться. Все ж важливо,а би всі були у рівних умовах. Хронологія одна мусить бути))

Ніна Коваль
03.06.2020, 17:19:01

Лія Щеглова, Я рада, що тобі ще й досі подобається)
Що стосується хронології, то таки є мій недогляд. Але зазначу все ж декілька детальок. Відстань від Світограду до Вовчого Урвища і відстань від Зміїного Хвоста до Вовчого Урвища різна(хто б мені з моїх нікчемних потугів картографії створив карту-цукерочку))), котра є в мене в голові). Я умисно не акцентувала увагу на пересуванні війська Местислава: за який час вони прийшли до Білощита і повернулися до Світограду, бо то здалося несуттєвим. А ще ж, Монстрику ж начхати на те, чи стомлені його воїни чи ні, йому аби крові побільше. Тому в однакових умовах вони точно не можуть бути. Та й напасти зненацька Местиславу не вдасться, бо...бо спойлер вже))
Постараюся надалі більш чітко вказувати локацію та відстань, щоб подібних "блошків" не було))
Дякую дуже за відгук і за те, що ти звернула на це мою увагу!))

avatar
Tetiana Bakulina
03.06.2020, 14:27:29

Як цікаво. Всі обирають свій шлях в прямому і переносному значенні слова) Сподіваюся, що сторони протистояння не перетнуться десь у непередбачуваному місці. Але Дара знову під загрозою. Дякую Вам, Ви майстерно тримаєте інтригу!

Ніна Коваль
03.06.2020, 14:54:11

Tetiana Bakulina, Так, тепер, як то кажуть, вже кожен сам за себе і тільки від нього самого залежить його майбутнє.
О! Дара дійсно під загрозою, але геть не тією, що всі ми думаємо. Дізнаємося вже у наступному розділі, що її чекає.
Я дуже намагаюся ту інтригу тримати)
Дякую Вам за відгук!))

avatar
Олена Когут
03.06.2020, 14:36:19

О!!! Які переплутані шляхи!!! О!! То Орій за Дарою помандрує?!!!!! От тобі і дорога!!! Еееехххх!!! Що то має бути?!!!?!??!?!!!!! Злат такий імпульсивний!! Велерад дуже виважено пояснив суть Злату. Думаю, Горислав втішиться Зеленій Рівнині))) а монстр дуже розчарується)))) а той Квіт не дурний радник, мудро радить.... о!! В очікуванні!!!!

Ніна Коваль
03.06.2020, 15:00:42

Олена Когут, Й справді все сплуталося як Гордіїв вузол.
Орій помандрує за Дарою, це вже вирішено.
Злат кипить, тому чинить вкрай нерозважливо, але Велерад на те й Велерад, аби йому трохи роги обпиляти.
Як себе Горислав поведе з Зеленою Рівниною(а точніше з пропозицією Радана), будемо знати вже у наступному розділі. А що монстра стосується, то.. Є ще у нього козирі в рукаві. Квіт далеко не дурний, ми ще це побачимо.
Сподіваюся, що й надалі твої емоції будуть такими)))
Дякую, Оленочко!))

avatar
Tetiana Bakulina
02.06.2020, 14:15:17

Склалося враження, що коли жінки почали брати ініціативу в свої руки, справи хоч якось почали налагоджуватися. Воєводи-зрадники мене здивували: дорослі, досвідчені воїни, управителі воєводствами, а "повелися" як наївні хлопчаки. А Местислав , ну таке вже підлюче створіння! Кровожерливий збоченець, прямо...

Ніна Коваль
02.06.2020, 14:26:01

Tetiana Bakulina, Не дарма ж кажуть, що чоловік голова, а жінка шия... Гадаю, воєводи й самі з того добряче приголомшені, як воно все у підсумку склалося. О, так! Местислав саме такий. Навіть додати нічого.
Дякую Вам!))

avatar
Олена Когут
02.06.2020, 13:53:13

Маю велику надію на Міладу!!! Орій зметикував перевести тему)) все він зрозумів,,,, Куди ж та Відана? І що вона відчула?? Гей би скоріше Горислав прибув!! Умілу шкода....

Ніна Коваль
02.06.2020, 14:01:59

Олена Когут, Орій так, він все зрозумів, навіть Скол дещо зрозумів. Відану замучила совість, що через неї може постраждати ціле воєводство і вона не дослухається до вірних слів Радана, що ж причина війни насправді зовсім не в ній. Горислав в дорозі, та поки-що не до Зеленої Рівнини. А от Уміла зі всім впорається, вона дуже сильна дівчинка.
Дякую, Оленко!))

avatar
Tatia Koviz
02.06.2020, 04:22:53

Ого..... Ото одне, що сказати годна.. Надзвичацно приголомшила ота істота, надзвичайно! Шкода Дариної коси дуже, таке волосся! Але справдв, добре хоть не до вух. Умілу страшенно шкода, таке їй страшне передбачення! Вже справджується воно, бо не має вона тепер батька і брата, хоч ше не знає про це. Але ця сцена була дуже напоужена, і дуже страшно якось було, не перед істотою тією, а перед тим, що вона казала. Крім того, приємно бачити, як дівчата потоваришували, хлч щось добре. Ото той байстрюк княгиню труїть! Добре, що Мілада те помітила, але чи врятує ще вже Прямиславу? Зараз байстрюк зробить їм розгром.... Страшно стискається серце за них всіх... Одне лихо розпочалось. ( Я з нетерпінням чекаю продовження, стискаючись від напруги. Дякую, Ніночко))

Ніна Коваль
02.06.2020, 12:03:54

Tatia Koviz, Так, істотка цікава виявилася) Чи правду сказала, чи ні, будемо бачити вже далі.
Що з станеться з княгинею теж скоро видно буде.
Дара і Уміла дійсно зблизилися і будемо сподіватися, що так воно залишиться й надалі.
Дякую тобі!))

avatar
Олена Когут
01.06.2020, 16:46:18

О!!! Ну і глава!!! Оце так!!! Що ж мене втішило це крах надій , що очікував їх монстр(вітання жителів, зустріч дружиною)!! Оце клас!! Нема йому насолоди і спокою!!! Хо-хо!! Порадувала Мілада!! Оце жіночка!! Який підступний план- блекота!!!! Ох і потвора цей монстр, та ж вона таки добре до нього ставилася..... О!! А пригоди цих двох козичок- подружок - то лише більше питань, ніж відповідей!!! Що ж з того зрозуміла Уміла? І Дара коси позбулася...

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
01.06.2020, 17:29:34

Олена Когут, Ой, скільки в тебе здогадок та розмірковувань)) Може таки щось так і станеться))

avatar
Tatia Koviz
01.06.2020, 05:25:40

Я розчавленя і приголомшена тим, що сталося, відчуваю себе точно так як і герою - жахливо, і всю частину намагалася не залити телефон слізьми. Дуже я сентиментальна в таких ситуаціях.... Розпач, в якому Гориславове війько поспішало на поміч, його словами не передати. Жертва Яромира така гірка, он воно що виявляться...І взагалі розмова воєвод по дорозі до Світограду - то щось таке глибоке, таке пронизане відчаєм і розумінням того, що нічого вже не повернути. А Уміла справді дуже потішила, не очікувала такої розмови від неї, але все ж я знала, що вона розумна, відчувала, що вона Дару зрозуміти має) А ще, повернусь до воєвод...Всі вони такі неоднозначні, у кожного є щось хороше і щось погане, і це так по-справжньому, але так важко, бо по-суті немає за кого вболівати, кожного по-особливому шкода, за кожного через щось прикро...Ну Монстр - він-то однозначне зло! Але решта...Кротше, важкі часи настали, дуже тяжко переживати те все. Дякую за розділ, з нетерпінням чекаю, як хтось вб'є Местислава) Натхнення тобі багато і сил))

Ніна Коваль
01.06.2020, 08:40:49

О! Сентиментальність наше все!)
Яромир єдиний з тих, хто перейшли до Вінцеслава(читай байстрюка), з самого початку знав, що зробив дурницю. Своїм вчинком він спробував показати Гориславу, що визнає провину.
Уміла ж нічого поганого не зробила. Якщо розібратися, на Гориславів день вона лиш сказала те, що справді бачила. А хто вже що додумав, то й не її вина була.
Ти дуже вірно підмітила, у жодному з воєвод нема чистого зла. Кожен робив погані вчинки керуючись якимись особистими проблемами(не завжди випраданими, але ж). Я рада, якщо вдалося зобразити їх саме справжніми - то була моя мета.
Дякую, Тетянко!!!!!!

avatar
Олена Когут
31.05.2020, 19:29:09

Хоч я і не в захваті від Злата(просто через його любов-пиху до Дари), але як шкода його...Уміла здивувала приємно) розмова воєвод дуже змістовна..як добре, що Лучник таки допоміг синові, і жінка його мудра.

Ніна Коваль
31.05.2020, 19:37:26

Олена Когут, Ну Злат сам по собі ж не поганий хлопець, то його почуття до Дари трошки цікавим зробили)) І його справді шкода, бо до ролі воєводи він ще точно не готовий.
Уміла теж хороша дівчинка, просто...знову ж таки ми її не надто сприймаємо через почуття до Горислава)
Стосовно воєвод, то вони дійсно розуміють, що вертатися їм вже нема куди, а попереду теж сонечко ще світить, але вже не гріє.
Ладозора теж не дарма зветься наймудрішою жінкою у Зеленій Рівнині і не дарма ж Яромир завжди радився з нею.
Дякую, красунечко! І дякую, що ще не побила)))))

avatar
Tatia Koviz
31.05.2020, 00:01:57

А ніж дочитала до кінця, то перекрила мені та Соловія і смерть Білощита все! Відана... Наше ж золотко, ото вона молодець! Не сиділа в стороні, допомогла як! Розумничка! Радан хороший хлопець, так вдячка (наскільки можу бути вдячка, як сторонній читач)) що він княгиню послухав. Здаєтся мені, чи проскарує якась хімія між княгине молодою та хлопцем? Знаю знаю, дівчинка наша щиро Горислава кохає, та здалося мені, що якась симпатія від Родана пробігла) Злякалася я, що то вже хтось із Орієвих людей їх помітив, та добре хоть розбійники...Точніше, добре, що змогли вони відбитися від них! Дякую за розділ ще раз))

Показати 6 відповідей
Олена Когут
31.05.2020, 13:41:47

Ого!!! Таки прийдеться!!!

avatar
Tatia Koviz
30.05.2020, 23:55:33

Ото вже Соловія стерво! Ти бач яка вона, ха! Розпатякалась, а насправді воєводові ночі їй давно не належать! Але ситуація звісно неприємна вкрай, Дарі і так тіїє клятви вистачає, Злата того невгамовного вистачає, війни тієї, а тут ще й ця... Ой боже! Чую, буде ше Дарі мороки з дівкою тею.
Не встигли...Не встигли вони. Боже, як же шкода В'ятка....Як уявлю, яка реакція буд Уміли та Злата...А то просто на очах у сина! Мені на тій бійні серце в самої кровлею обливалося! А местиславу нічого святого в тому світі немає( навіть не хочу з великої букви писати його ім'я).Жах який, скільки крові, і як гірко. Не встиг Горислав, не встиг на допомогу, спалили Вовче Урвище...
Відчай Радогора яж шкірою відчувала, оті його стріли в здогін, і прямо бачила, коли він рукою повітря хапнув... А ворон...Темнолика? То що ж воно буде далі, чи допоможе йому як, чи погубить? Мене аж тіліпає, і певно довго ше буде! Дякую за цю частину, насправді, дуже важка.. Чекаю продовження!)

Показати 3 відповіді
Ніна Коваль
31.05.2020, 13:39:00

Дійсно так! Радогор був достойний того.

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше