Зрадник. Розлучення на річницю
61 769
Букнет Любовні романи Сучасний любовний роман Зрадник. Розлучення на річницю

Зрадник. Розлучення на річницю

Богдана Бабич
Заморожена · 51 стор.
205
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 90
Анотація до книги "Зрадник. Розлучення на річницю"
– Я знайшов іншу, – каже він спокійно, ніби повідомляє про зміну тарифів на газ.
– Що? – у мене не вистачає повітря, щоб закричати.
– Ну… Ти ж сама розумієш. Тобі вже сорок. Ти більше не та, – він дивиться на мене так, ніби пояснює дитині, чому морозиво тане на сонці.
– Не та? – у мене в голові гуде.
– Не сексуальна, – уточнює він, щоб, не дай боже, я не подумала, що мова про характер. – Вона молода. Ти ж знаєш, як це працює.
Я дивлюся на нього і розумію: він дійсно вважає, що зараз говорить щось абсолютно логічне. Що я маю все це сприйняти з розумінням.
– Тобто ти просто вирішив замінити мене на нову модель?
– Ну… так. Але не ображайся, добре?
Зміст книги: 33 глави
Останнє оновлення: 20 берез.
Глава 1
18 Лют.
Глава 2
18 Лют.
Глава 3
19 Лют.
Глава 4
19 Лют.
Глава 5
19 Лют.
Глава 6
19 Лют.
Глава 7
19 Лют.
Глава 8
20 Лют.
Глава 9
20 Лют.
Глава 10
22 Лют.
Глава 11
24 Лют.
Глава 12
25 Лют.
Глава 13
25 Лют.
Глава 14
25 Лют.
Глава 15
26 Лют.
Глава 16
27 Лют.
Глава 17
01 берез.
Глава 18
03 берез.
Глава 19
04 берез.
Глава 20
05 берез.
Глава 21
06 берез.
Глава 22
09 берез.
Глава 23
10 берез.
Глава 24
10 берез.
Глава 25
10 берез.
Глава 26
10 берез.
Глава 27
11 берез.
Глава 28
12 берез.
Глава 29
13 берез.
Глава 30
14 берез.
Глава 31
15 берез.
Глава 32
17 берез.
Глава 33
20 берез.

90 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Любов Тюрменко
29.06.2025, 19:49:51

Швидкого одужання.

avatar
Богдана Бабич
02.05.2025, 13:08:22

Автор зараз хворіє.

Богдана Бабич, Одужуйте

Що ж пішло не так з продовженням роману?

avatar
Маша Нища
02.04.2025, 00:26:28

Коли буде продовження?

avatar
Ніка Цвітан
25.03.2025, 16:28:57

Олена не повинна здогадуватись, чого від неї хоче її чоловік, так як і Сергій не може знати, що коїться в голові в Олени. А всього то й треба - це вміння розмовляти й чути. Не може чоловік після приниження вимагати любощів. Та й жінці потрібно працювати над стосунками й не забувати, що чоловіки люблять очима, тобто доглядати за собою. Таких випадків в житті багато, один такий знаю. Шкода Кирила. Чекаю продовження)))

avatar
Ирина Сантоний
22.03.2025, 15:38:30

всі батьки так чи інакше роблять помилки, шкодять думаючи що чинять правильно. але є шанс все змінити на краще. Якби я була автором, я б розвела дане подружжя, але не назавжди. Я б дала герою ту різноманітність в інтимі але з молодою та амбітною, проте геть позбавлену домашнього тепла дівчиною, адже все пізнається в порівнянні. А героїні дала можливість на самореалізацію, з можливість пізнати себе справжню, навчила б її відстоювати свої кордони і навчила не боятися своїх бажань, бо вони є у всіх, тільки не кожна жінка може зізнатись у них навіть сама собі, особливо коли перебуває довгий час у шлюбі.Ну а їхньому сину дала наставника, хорошого, можливо в обличчі тренера з якоїсь боротьби, приклад справжнього чоловіка.

avatar
Ирина Сантоний
22.03.2025, 00:20:21

ну так, прокричали, вивернули тонну гівна на всю сім'ю, зайнялися бурним сексом на емоціях, але ж проблема не зникне. Так не буває. Він не почне її поважати, а вона не перестане тримати образу, вони не навчаться спілкуватися. Бо ж зараз є лише спільні звинувачення, претензії і ніяких пропозицій на вирішення проблем. З усіх син виявився мудрішим, він просто не повинен був усе це слухати. Хоча чи правильно він вчинив пішовши? Ні. але прикладу конструктивного діалогу він не мав, тому от така і реакція. Можете мене закидати тапками, але я знаю на що здатні діти, і знаю як вони можуть закрити рот батькам, коли ті переходять межі. В родині де є взаємоповага і сприйняття дитини як особистості ( типу: так ,я дорослий, я несу за тебе відповідальність, але твоя думка і позиція не менш важлива за мою) діти не тікають, вони вміють повернути ситуацію, щоб наростаючий конфлікт, перейшов у стадію діалогу. В мене троє дітей і не завжди вдається приховати сварку, особливо перед старшими, але вони ніколи не стануть слухати як наростає буря, вони відверто кажуть про свої почуття і це ніби стоп-кран, і тоді, методом діалогу,без криків і взаємних звинувачень ми обговорюємо конфлікт.

Показати 2 відповіді
Ирина Сантоний
22.03.2025, 15:22:07

Тетяна Головач, дякую, але це не тільки слова, ми так і живемо. і скажу чесно, це дуже не легко, адже тут треба ламати себе в першу чергу, щоб навчитись сприймати дітей як окремих особистостей зі своїми поглядами. нас же в дитинстві так не сприймали, казали, типу що ти можеш розуміти, замала ще щоб говорити, чи будуть свої діти - зрозумієш. Я їх не засуджую, тоді вони робили так як могли

Коментар видалено

Потрібно для коментаря заматюкатись інакше слів немає

avatar
Татьяна
21.03.2025, 06:40:30

Божевільні. Самі заплутались і дитині психіку зламали. Скільки таких по житті?!

avatar
Тетяна Головач
20.03.2025, 17:51:08

Тобто ,щоб потрахатися і відчути пристрасть , бажання та Себе Колишніх , потрібно було закатати істерику, спиздіти про зраду і на кінець все своє лайно вивалити на сина ?!?!
( і я так і не зрозуміла Кирил син Сергія чи ні !?!( )

школа Кирила, батьки обоє неадекватні.

avatar
Натали Натали
18.03.2025, 22:54:20

Ну може їй треба і прислухатись до чоловіка, жінка повинна себе змінювати, так було завжди, а вона і слухати не хоче, я її не розумію, 39 років це зовсім не багато, це золота середина.Як вона і далі так буде себе вести , читати не цікаво

avatar
Tetyana Holiba
15.03.2025, 15:38:06

Зараз вони думають як зробити ще більше боляче один одному. І начхати на те, що це все слухає їх син.

Про сина взагалі не думають,ні він,ні вона.Та не можете ви жити разом,то сядьте обговоріть всі питання,розбіжітьсч і будуйте нове життя. І дитина буде спокійна. Ніхто не думає,яку травму наносять дитині і як це вплине на його життя.

avatar
Тетяна Головач
15.03.2025, 12:37:53

що у них в голові ?!?! до чого це Олена взагалі сказала за сина ?!( згідна з коментами нижче говорили про зраду Сергія а дійшло до такого абсурду.

avatar
Теа Ангельська
15.03.2025, 12:30:55

Хвора сім'я... Чи в них є стоп кран...Чи треба ще й психіку свого сина зруйнувати...

avatar
Tamara Polovinska
15.03.2025, 12:28:59

Батьки обидва неадекватні, егоїсти. Так травмувати сина! Яка ж у нього тепер психіка буде після таких розбірок! Це непоправне і ця рана у хлопчика буде завжди з ним і життєві процеси буде тепер сприймати зовсім у іншому "ключі"

avatar
Анна Гомма
15.03.2025, 12:10:56

Щось іх розмова пішла не в те русло.Йшлося про зраду Сергія,а повернуло на те,що Кирило може бути не сином Сергія.Розумію,що після цього свего гардимира і обоюдних звинувачень,про примирення не йдеться.

avatar
Ирина Сантоний
14.03.2025, 17:36:42

знаєте, кажуть, діти - це дзеркало батьків. І ця ситуація безсумнівно відіб'ється на хлопчику. А ще,нехай це буде припущення або ж політ фантазії, у його батьків теж не все було гаразд в їх сім'ях.Як то кажуть, усе тягнеться з дитинства. А потім маємо що маємо. Діти моделюють поведінку батьків, з часом вони копіюють модель стосунків, що бачили в родині. Звісно не все йде під копірку, але основи залишаються. Коли в дитинстві ти бачиш зраду, то будучи дорослим важко навчитись довіряти.

avatar
Тетяна Головач
14.03.2025, 16:22:10

Розділ від сина ,для мене неочікувана але приємно несподіванка)
Неймовірно шкода Кирила , і дуже сильно хочеться дати стусана тим двом пришибленим які звуть себе батьками !!!!! В хлопця в цю хвилину формується травма, він вже зараз роздумує про те що коли він закохається, в його сімії все закінчиться так само ( ненавистю, образою ,нерозумінням одне одного та травмованою дитиною)

avatar
Анна Гомма
14.03.2025, 14:38:17

В цій ситуації дуже шкода хлопчика, він дійсно не заслуговував на такі вияснення відносин між батьками.Я у всему виню Сергія,йому треба було з початку побалакати з Оленою без участи Кирила.Я розумію Олену ії стан,коли земля йде з по під ніг,коли емоції зашкаливають так,що не має сил здержатися і контролювати свої слова.Зараз ім треба якось заспокоїться і прекратити сварку,бо батьки можуть загубити свого сина.

avatar
Ирина Сантоний
13.03.2025, 17:00:08

образа,злість,невдоволеність рідко коли бувають хорошими порадниками

avatar
Svitlana Kononiuk
13.03.2025, 15:08:31

я теж в шоці, навіщо дитині говорити,що батько шукає сексуальні експерименти (

Ирина Сантоний
13.03.2025, 16:59:02

Svitlana Kononiuk, в емоційному пориві злості рідко коли можеш контролювати свої слова і дії. Ось і тут, спочатку кажуть і роблять, а розуміння прийде коли вже пізно буде.

avatar
Ирина Сантоний
13.03.2025, 13:28:16

Так хлопця шкода. Коли тобі 16-17 років ти не повинен розгрібати все це. Мати вчинила паскудно, батько егоїстично. Я Олену не виправдовую, але розумію. Образа закрила очі на все, емоції взяли гору. Вона хотіла зачепити Сергія, принизити його в очах сина, зробити йому боляче, і в цей час вона не думає про сина взагалі. В не просто емоційна чашка переповнилась і потекло через край. Ну а Кирило. Я думаю він вже давно здогадувався, що не все добре між батьками, просто не усвідомлював що на стільки. Він же не перший раз чує і бачить їхні сварки. Просто зараз ці "дорослі" діти намагаються перетягнуть підлітка на сво сторону. Прикро що таке і в реальному житті присутнє на кожному кроці. Батьки могли вирішити все по іншому, враховуючи інтереси дитини, але для цього треба холодна голова і не розбурхані емоції.

avatar
MaDiva
13.03.2025, 12:45:12

Олена заграється, при дитині таке не потрібно було говорити, тим більше такі речі. Жесть. Вже не хочу читати цю книгу. Не витримаю цих качель

avatar
Люба Гарінець
13.03.2025, 12:32:06

От навіжена,для чого це говорити дитині !

avatar
Тетяна Головач
13.03.2025, 11:44:48

Бля ця баба взагалі має мізки ?!?!?
як можна бужна бути такою жорстокою до власного сина?!(невже не розуміє як йому це все буде боліти.... ?? Я розумую в Оленці говорить обіда , жаль, розпач але не варто це все лайно яке вони з Сергійком навалили ,висипати на сина !

avatar
Юреніка
13.03.2025, 10:57:05

Загралися. Ось до чого ведуть не вимовлені слова. В цій ситуації жаль Кирила, який однозначно страждає

avatar
Анна Гомма
13.03.2025, 10:49:25

Нічого не має хуже,як розлючена жінка.Сергій загрався,і ось що вийшло,бо Олену вже не зупинити.І тепер ни які випровдування Сергію не допоможуть,хотів щоб син його зрозумів,та цього не буде,бо він буде завжди на стороні матері.

avatar
Тетяна Маркова
13.03.2025, 10:42:58

Найгірше,що можна зробити -це втягнути дитину у свої розбірки ще й маніпулювати її почуттями.((

avatar
Тетяна Головач
12.03.2025, 13:50:45

Замість того щоб взяти дружину за руку і піти разом до психолога , він варить такууууууу кашу що потім всі будуть нею даватися(але нам точно буде що обговорювати). Оленку трішки шкода але не так щоб дуже їй давно пора брати себе в руки і показати свої почуття ато беземоційна і холодна як каменючка ) ну а Сергійко трішки поживе без сімї думаю також задумається ) Головні герої тепер для мене будуть СерійкО і ОленкА бо вчинки дитячі у них)

Показати 2 відповіді
Тетяна Головач
12.03.2025, 20:13:29

Ирина Сантоний, влучно сказано !!!)

avatar
Ирина Сантоний
12.03.2025, 13:09:56

я ніколи не пишу коментарі, навіть у відгуках лише скупі зірочки, але ваша книга зачепила. Початок цікавий та емоційний. Цікаво, що буде далі? Цікаво чи отримають герої бажане.

avatar
Анна Гомма
12.03.2025, 12:14:53

Вони обоє не праві,ні Сергій ні Олена.Як я зрозуміла,що Сергій ще не зрадив Олену,тільки повідомив і чекає,як вона реагуватеме на таке.Та він хіба не розуміє,що назад вороття не буде,бо Олена його не пробачить.І ця розмова з сином,вона теж відштовхне його від батька.Бо Кирило завжди буде на стороні матері,бо для нього батько буде зрадником,який зруйнував сім' ю.

Ирина Сантоний
12.03.2025, 12:55:33

Анна Гомма, ви праві. він поки не зрадив їх фізично. чому їх? бо дитина тут страждає найбільше.

avatar
MaDiva
12.03.2025, 12:52:20

Олена поводилась ніби 15 дівчинка. Яка нічого не прожила і не знає в цьому світі, і вміє тільки маніпулювати. Сергій ж, егоїстичний чоловік. Який хотів тільки задовольнити своє его сексом і красивою жінкою. Вони не обговорили і не вирішили нічого. Просто ображаються одне на одного і не договорюють. Мда.

avatar
Татьяна
11.03.2025, 20:03:48

Жесть. Як таке пережити?!

avatar
Ирина Сантоний
11.03.2025, 16:50:01

він хоч раз говорив їй про свої бажання, чи може запропонував зіграти еротичну гру. Якщо логічно подумати, то в неї не було багато інтимних партнерів, її чоловік максимум другий, то це приводить до невтішного висновку, такий собі з нього коханець.Так вже повелося, що не всі жінки є розкутими, зазвичай ми з купою проблем в своїй голові, навішаних комплексів(доречі чоловіками, навіть рідними батьками), і якщо враховувати, що вона мого віку, то я цілком розумію її поведінку. Просто не той чоловік був поруч всі ці роки.

avatar
Ирина Сантоний
11.03.2025, 16:43:33

я розумію що це книжка, але блін... Боляче, дуже боляче. І є розуміння, що зради не було, може і кохання притупилось, може і бажання спробувати щось нове, свіже з'явилося, але ж повага до жінки яка тобі народила і віддавала всю себе, повинно бути. А в її холодності і невмінню винна не лише вона. Чоловік повинен відкривати це у жінці, бо підготовчих курсів "як бути шлюховатою берегинею сімейного вогнища" не існує. А розкрити весь свій сексуальний потенціал можливо тільки в парі де є повага і довіра. Це тобі не порно переглянути, тут треба, знову ж таки, говорити, пропонувати, пробувати. .

avatar
Тетяна Головач
11.03.2025, 15:47:29

дуже класна книга )цікаво що буде дальше і який буде кінець для героїв "щасливі разом " чи кожен окремо

avatar
Люба Гарінець
10.03.2025, 20:23:21

Сама заварила кашу, сама тепер буде страждати,Олена просто не кохає чоловіка, а от гонору забагато,

Svitlana Kononiuk
11.03.2025, 12:43:48

Люба Гарінець, я теж думаю що вона до нього нафіга не відчуває. от просто зовсім.

avatar
Svitlana Kononiuk
11.03.2025, 12:42:11

Вирішив такою брехнею принизити дружину,аби вивести її на емоції. от лише не врахував що скільки б потім не розповідав що то вигадка,а не правда, жінка не зможе довіряти і вірити..

avatar
Тетяна Головач
10.03.2025, 12:54:25

Оленкааа , а вона іменно ОленкА а не Олена (доросла мудра жінка та мати ) просто феноменальна дурепа . Кидайте в мене тапки але вона винна найбільше!!! Як може сорокарічна жінка бути в шоці від того що її чоловік зранку хоче з нею сексу ?!?! серйозно?!? Та раді потрібро що після стільки років шлюбу ,тебе бажають і хочуть , не кого іншого а тебе кохану та єдину !а ці смс це дитячий садік , я в шоці !!!!

Показати 3 відповіді
Ирина Сантоний
10.03.2025, 16:48:41

Тетяна Головач, я з вами згідна на всі 100%

avatar
Ирина Сантоний
10.03.2025, 12:05:48

ну що ж, вирішив провчити? ні щоб просто обом поговорити, розповісти про те що не влаштовує, про страхи, про бажання. Так ні, всі горді. Але ж люди не вміють читати думки. Звідки можна здогадатись що є якийсь біль чи образа, зовнішніх ознак же ніяких, ні температури, ні кровотечі, ні синця... Навіть коли вдаришся то кричиш - АЙ!!! то чому про душевний біль не сказати? Бо хочеться, щоб сам здогадався...але так не буває. і ось у цьому проблема в багатьох. Кожен вариться у власному маринаді і чекає на крок від іншого, а його не буде. А поті приходить момент, коли вже і розмови не потрібні.

Тетяна Головач
10.03.2025, 12:54:59

Ирина Сантоний, 1000%

Олена сама винна. Для чого було так набивати собі ціну. Дала поради чоловіку,він їх використає,але чи буде їй від цього легше (краще)?

avatar
Анна Гомма
10.03.2025, 10:49:28

Ну що Оленка провчіла свого Сергія? А він зробив так,як вона йому совітувала.То чому тоді так реагувати. Дорослі люди,а ведуть себе так наче підлітки.До того ж Олені добре в сексі з Сергієм,то чому не давати йому стільки він хоче,він же іі хоче,а якусь другу.

avatar
Tamara Polovinska
10.03.2025, 09:35:42

Кожен хоче ''поставити іншого на місце'', а в результаті крах відносин, хоча це процес не одного дня...

avatar
Тетяна Маркова
10.03.2025, 08:38:07

Дивна сім'я.Обоє загнали себе в глухий кут.Замість того,щоб відверто проговорити,що кого турбує,обоє отримують якесь збочене задоволення ображаючи,принижуючи один одного.Хочуть одного,роблять зовсім інше,де вдаємодовіра,взаємоповага.Стільки років прожити разом і бути настільки чужими і далекими один від одного...

avatar
Svitlana Kononiuk
06.03.2025, 14:58:45

у мене чітке бачення що вони обоє винні в цій ситуації яка склалася. спершу вирішила що історія про те як вони будуть вирішувати особисті стосунки, розвиватися. Але збиває з пантелику анотація, отже зради не уникнути (

Показати 2 відповіді
Ирина Сантоний
10.03.2025, 00:11:03

Тетяна Головач, іноді чоловіча логіка дуже пласка. типу конкуренція і все таке. може вони думають, що таким чином змусять жінку якось розворушитись. Але вони не враховують один мааалесенький нюанс, ми сприймаємо це як образу і приниження, і так, ми починаємо рухатись, змінюватись, при цьому і змінюємо своє оточення. і тут варто замислитися, чи буде місце цьому чоловіку в новому оточенні.

avatar
Тетяна Головач
06.03.2025, 12:34:44

Вот неможу зрозуміти , це через чоловіка Олена стала така закомплексована і скута ( бо він її ображав) чи вона така і була ?!! смачний сніданок для чоловіка це добре , але інколи потрібно і перчику присипати ;)
наразі Олена для мене це рибка яка пливе за течією і кліпає очима :)

avatar
Анна Гомма
05.03.2025, 12:03:23

Я так розумію,що Сергій хоче новизни в інтімних стосунках,бо він мабуть вступив в кризу середнього віку,а Олена цього не баче,а бо не хоче бачити.Він мабуть давно не тримав іі на руках,раз так здивувався,яка вона легка,а ще хотів розглядати кохану жінку при світлі,а та не погоджувається,як завжди по старінці: все наглухо і в темряві.Може і Олені потрібно щось міняти стосовно сексу,бо ті слова що сказав ій Сергій,що не хоче іі теряти,і ій треба над цім задуматися,а він теж ій потрібен.

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше