Невірний чоловік. Я тобі (не) пробачу
160 397
Букнет Любовні романи Короткий любовний роман Невірний чоловік. Я тобі (не) пробачу

Невірний чоловік. Я тобі (не) пробачу

Віта Кросс
Віта Кросс · автор
Повний текст · 161 стор.
448
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 161
Анотація до книги "Невірний чоловік. Я тобі (не) пробачу"
- Побазікають і забудуть, - різко вимовляє Ельдар.
Усередині мене палахкотить вогонь, що спалює на своєму шляху світлі й трепетні почуття. Мій чоловік - був моїм усім: другом, першим і єдиним чоловіком, найкращим у світі коханцем.
Десятирічна річниця весілля, на яку ми запросили купу гостей, закінчилася грандіозним скандалом. Замість вітального відео всі споглядали, як Ельдар кохався з моєю подругою. Не просто подругою... чорт, це ж Таня. Ми з нею як сестри. Із самого дитинства.
- Ти серйозно думаєш, що я зможу коли-небудь пробачити побачене? - мотаю головою.
- Зможеш, - суворо чеканить. - Розлучення я тобі не дам, Рито.
Зміст книги: 48 глав
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
Епілог

161 коментар

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Маріана Сорбало
09.11.2023, 12:44:58

Знову робить свої неправильні висновки. Мене завжди дивувало,як жінки вірять іншим незнайомцям,а від близьких правду слухати не хочуть. Хоча гори все вогнем,будь з Пашею. Може і Ельдар почне жити своїм життям нарешті,а не бігати за тобою.

Віта Кросс
09.11.2023, 13:04:32

Маріана Сорбало, ми часто робимо висновки самі, на жаль

avatar
Аля
07.11.2023, 18:41:04

Хай самі розбираються? Але ж бізнес Ельдара мав чи не безпосередній вплив на її життя також. Саме йому вона зобов'язана всім, що мала і має тепер. Авжеж, зрадник то Ельдар, йому самому і розбиратись... Але для мене і Рита зрадниця теж. Ще з тієї кімнати. А зараз це її вибір.

Віта Кросс
09.11.2023, 13:03:54

Аля, вона не погодилась, і вважає, що цього достатньо

avatar
Маріана Сорбало
07.11.2023, 18:31:15

Цікаво,а якби Ельдар познайомив з новою пасією,Рита була б не проти? Теж раділа б його щастю і спробам жити далі?

Віта повинна розказати Ельдару про Власова.про його пропозицію.не зважаючи на свою образу.біль.В тому .що сталось і її вина є.Мстити не треба.Розвелась.живе своїм життям.Це її вибір.

avatar
Аля
06.11.2023, 13:46:49

Можливо інформацію Власову зливає і хтось із своїх. А Рита і досі думає?...

avatar
Маріана Сорбало
06.11.2023, 12:25:59

Мовчить...не вважає за потрібне сказати правду. Шкода. Сподівається,що якщо Ельдар втратить все,їй від цього стане легше? А я дума ні...стане ще гірше.

avatar
Маріана Сорбало
01.11.2023, 13:09:51

Ось чесно,навіть не знаю що писати...бо я не хочу натрапити на негатив і пропускати його через себе. Тільки через те що хочу тебе підтримати,напишу. Чи винний Ельдар-так. Чи зрадив Ельдар дитину як каже Ріта-для мене ні,бо вона не менше винна перед дитиною. І сьогоднішня ситуація за столом особисто мені показало,що правда очі колить. Для мене знайомство з дитиною занадто рано відбулося. Ріта сама для себе не може визначити,чи приємно їй цілуватися з Пашою,бо те "мабуть так" звучить, як "хрін його знає". Нащо ця зустріч...не зрозуміла. Зустрічайся,для себе зроби висновки,що ти не тікаєш просто від проблем і болі,а дійсно хочеш стосунків з цією людиною. Поки,для мене,вона використовує Павла. Хочу він і не проти. Ось така я стерво!

Показати 5 відповідей
Любовь Даценко
03.11.2023, 17:54:38

Маріана Сорбало, Я також дуже хочу для Ельдара другого шансу, але ж сьогодні Рита засліплена зрадою і нічого та нікого не бачить, крім Павла. Але ж сімʼя і будується на взаємоповазі, взаєморозумінніі і взаємному пробаченні один одному і як не гірко визнавати, але й зраду інколи треба пробачити в першу чергу в інтересах дітей. Як би той Паша не крутився навколо дитини, але він ніколи не замінить їй рідного батька. Але поки що цього Рита не розуміє, а тільки підняла голос на доньку, яка цілий вечір говорить про свого тата.

avatar
Аля
03.11.2023, 16:38:57

О, це було б "чудово" помститися за те відео, яке Ельдар не знімав і навіть ніколи б не виклав на їхньому святі... А подумати є над чим.

Віта Кросс
03.11.2023, 17:06:35

Аля, Так, є

avatar
Маріана Сорбало
03.11.2023, 16:19:16

Якщо вона це зробить,то проб'є дно не гірше Ельдара. Вона тоді і дитину "зрадить" як вона любить казати. Я чекаю продовження,наївно вірю що вона подзвонить Ельдару і розповість все.

avatar
Наталья Новик
03.11.2023, 12:09:58

Коментар видалено

Віта Кросс
03.11.2023, 13:06:06

Коментар видалено

avatar
Аля
01.11.2023, 18:20:24

Я коли читаю слова "мама а кімнаті"... мене розриває просто. Погоджусь, що боляче обом. Обидва перекреслили цю сім'ю. Але лише Ельдар посипає свою голову попелом.

Показати 2 відповіді
Аля
03.11.2023, 09:18:10

Віта Кросс, Згодна, зляться всі. Але ж тільки Рита звинувачує Ельдара, що він зрадив їх обох з донькою... І тільки він погоджується з цим на всі сто.

avatar
Тетяна Федорчук
01.11.2023, 17:50:18

Не розумію головну героїню, навіщо так швидко знайомити дитину з Павлом?

Віта Кросс
03.11.2023, 08:36:18

Тетяна Федорчук, вона намагається якомога швидше поставити хрест на минулому житті. Так їй здається правильно на даний момент

avatar
Анна
01.11.2023, 14:07:23

Планується знижка на книгу в період написання?

Віта Кросс
01.11.2023, 15:49:47

Анна, Так, вже скоро)

avatar
Алла Добридень
31.10.2023, 17:25:47

Я не наважуюся купувати книгу. Читаю коментарі, бачу різну реакцію на зраду. З мого досвіду пробачення одного епізоду зради нічим хорошим не скінчилося. То просто я тоді про один епізод дізналася... Переболить в героїні... Так краще)

Віта Кросс
01.11.2023, 13:21:00

Алла Добридень, Мені дуже шкода, що у вас був такий досвід (

avatar
Христина
30.10.2023, 16:38:40

Вперше пробило на коментар, хоч як читач я на Букнет вже давно). Автор, ви пишете так, що дуже затягує!
Дуже шкода героїню, смерть дитини, хвороба(бо депресія є визнана захворюванням)і чоловік мудак. Вона імпульсивна в своїй поведінці і робить трохи необдумані речі, бо їй болить... І чоловік, і жінка є скотиною , зрадивши в парі, тим більше через хворобу, бо закортіло. А він - потрійний, бо то було не випадково і не раз і ще й з її близькою людиною.
Багато творів на букнет, де є зрада, закінчуються прощенням та ХЕ і це звісно вибір кожного, наскільки цінувати себе і подібні стосунки...але так хочеться для неї нормального чоловіка...

Показати 2 відповіді
Лілія Долішня
31.10.2023, 13:42:47

Христина, Читаючи Вашу книгу я в шоці,я не розумію як можна зрадити кохану людину яка тужить за ненародженим немовлям,як так свербіло знайди на стороні але не з подругою майже сестрою,я не розумію,де кохання, довіра,взаєморозуміння,терпіння,підтримка в радості і горі,Ельдар похотливий кобель,егоіст,нарциз все для себе,не знаю як можна пробачити,забути,кохати?????

avatar
Аля
31.10.2023, 13:29:46

Паша взагалі бубочка) До нього жодних нарікань)) Сподіваюсь, це так і залишиться)) Хочеться хоча б в ньому не розчаруватись!

avatar
Маріана Сорбало
29.10.2023, 16:16:32

Ох мене рве від деяких її слів,але промовчу,бо знову напишуть,що я дивна. У мене взагалі немає напевно ніякої жіночої солідарності в цій книзі,або я бездушна!!!

Показати 2 відповіді
Віта Кросс
30.10.2023, 18:44:29

Маріана Сорбало, Риті дуже боляче... Дуже. Тому вона й каже щось "Не те" і можливо поводиться так, але їй складно

avatar
Аля
28.10.2023, 09:44:43

Взагалі Ельдар за ті місяці замінив власній доньці рідну маму. Та і Риті також...

avatar
Маріана Сорбало
21.10.2023, 09:48:49

Я в шоці. Заплуталася і в шоці! Ну ви зрозуміли,я в шоці!!!!

Показати 8 відповідей
Аля
26.10.2023, 18:32:25

Любовь Даценко, Він був би чистим мудаком, якби йому засвербіло в одному місці просто так, з нудьги.

avatar
Аля
26.10.2023, 15:44:11

Тисне непідйомна важкість? Ельдару корисно. Можливо нарешті зайва енергія піде у вірне русло. А мужики вони і в Африці мужики зі своєю "неповторністю і незамінністю"((( А Рита... чи не плаче за тими часами, коли і від власної доньки закривалася у тій кімнаті?...

avatar
Маріана Сорбало
26.10.2023, 15:36:58

Я не проти щоб жінка після розлучення жила далі,але це ж самообман коли так швидко починаєш інші відносини. Попередні закінчились болем,хіба можливо щось почати гідне?

avatar
Аля
25.10.2023, 16:53:54

Едьдаре, тільки тримай свою вибуховість в руках! Бажано в своїх. Чудові були часи, коли все було в руках у Рити... Але, блін... зараз почну знову гарчати. Все так шкереберть тепер((((

avatar
Маріана Сорбало
24.10.2023, 21:00:44

Дякую за продовження. Цікаво що ж далі буде. В минулих коментах наговорила мінімум на "довічне" звання стерви) Поки залишаюсь при своїй думці)))

Показати 2 відповіді
Маріана Сорбало
24.10.2023, 22:04:02

Віта Кросс, Ой дякую))) Я теж тебе лю)

avatar
Аля
24.10.2023, 18:51:56

Можете мене забити, як мамонта, але найбільшим моїм шоком цієї історії стала саме Рита. Звинувачення... А як же обов'язок, відповідальність? Хоча б перед донькою? Яка ж не могла не помічати того, що відбувалось в їхній сім'ї. Як донька це все переживала? Так, повне право Рити розлучитись з Ельдаром і після його першого разу. Навіть без сумнівів. Але через що все це почалось... До сих пір кожного дня переживаю минулі глави. Ось як сильно зачепило!)

Віта Кросс
24.10.2023, 19:04:02

Аля, ) винні кожен по - своєму, ти права

avatar
Аля
21.10.2023, 12:56:19

Ось навіть так...) Отже прірва виявилася значно бездоннішою, ніж сподівалось. Ельдар відверто сам себе окреслив ким він є. Тут хоч будь найпривабливішим, найнеперевершенішим, найсильнішим, найрозумнішим, але маючи лише одне слабке місце... власну дружину... Тож, коли так підкосило її, то зламався і він. І зламався круто! А чому я була більше на його боці тоді, бо для мене саме її депресія стала в цій трагедії вирішальною. І є до сих пір, на жаль((( А зараз... цікаво, як же він вибереться із свого ж лайна. Якщо таке можливо...

avatar
Діана Кутова
21.10.2023, 10:12:52

Не розумію жінок, які вигороджують Ельдара. Він може бути прощений за зраду, спокутати свою вину перед Ритою і побудувати стосунки з нею знову. Але винен тут тільки він. Жінка втратила дитину, його дитину і вона працювала над собою щоб вийти з того стану. Люди не тварини, в них є голова щоб думати і приймати рішення. А йому бачте важко було. Один раз на емоціях, ок, спишемо на слабкість. А всі інші рази зраджувати це було прийняте головою рішення зторговане з совістю. Він хоче повернути Риту, але при цьому в злості знову поїхав до Тані. Він мав забути до неї дорогу і більше ніколи про неї не згадувати. Рита розлучена жінка, яку зрадили. Вона дозволила собі зустріч і поцілунок з іншим тоді коли вже не мала перед Ельдаром жодних зобовʼязань ні моральних ні юридичних. Хочеш повернути втрачену жінку, то візьми себе в руки і конкуруй з іншим гідно. А побігти займатися оральним сексом з нотками насильства до коханки прикриваючи емоціями, це не шлях завоювання бажаною жінки.

Показати 11 відповідей
Маріана Сорбало
21.10.2023, 11:49:41

Діана Кутова, Я не виправдовую навіть цей один раз,але вірю,що йому шкода. Зрада є зрада.

avatar
Аля
20.10.2023, 17:06:56

Ооо, емоційно так, що просто зашквал!!)) А далі явно ще крутіше буде. Ну, хоч ви мене трісність, я все одно більше на його боці))

avatar
Маріана Сорбало
20.10.2023, 16:39:05

Ну нііііі,тільки не до неї!!! Господи,жінок повно! Я наївно сподіваюсь,що він їде поговорити,так я дурна,але дууууууже хочу в це вірити. Я на його боці,не хочу розчаровуватися. Хоча він зараз має право. Ріта живе далі,дуже навіть швидко почала щось нове.

Вітаю з передплатою, нажаль не маю змоги придбати, буду чекати розіграшу. Багато вдячних читачів.

Віта Кросс
20.10.2023, 14:11:00

Оксана Жезло Штих, Дякую)

avatar
Olya Kydashkina
20.10.2023, 10:49:36

вітаю з передплатою! сподіваюсь в Єльдара не встане на таньку !)))

Віта Кросс
20.10.2023, 14:10:54

Olya Kydashkina, Дякую)

avatar
Анна
17.10.2023, 13:18:07

Тобто, він з нею спав не раз, а весь період депресії?

Показати 8 відповідей
Melanie Skonechny
20.10.2023, 11:34:25

Анна, Скоріш за все, бо вона згадувала про часті відлучки поза робочий час. А спонтанно зняти відео нереально. Як на мене немає причини виправдати оце. З горем треба вдвох справлятися, воно ж спільне. Та й поводився, як мудак, наче усе це норма.

Можливо Паша і не поганий, але хочу що б дала шанс Ельдару.

Показати 2 відповіді
Маріана Сорбало
19.10.2023, 22:52:47

Оксана Жезло Штих, Ось і мені Ельдар не дає спокою. На його я боці...

avatar
Аля
19.10.2023, 10:28:03

Вже і розлучення... Аж не віриться. А неясностей і запитань то стільки... І поки більша моя прихільність на боці Ельдара. Як не парадоксально. Але подивимось...

Віта Кросс
19.10.2023, 13:25:05

Аля, подивимось)))

avatar
Маріана Сорбало
19.10.2023, 09:02:56

Невже їй не цікаво як так вийшло? Да й в принципі звідки відео? Мене розривало б цікавість. Напевно вона не мазохіст як я. З боку виглядає так,що Паша просто заміна,вона дозволяє себе любити....чи потрібно це робити? Сумніваюсь...

Віта Кросс
19.10.2023, 13:24:50

Маріана Сорбало, Риті не цікаво. вона побачила сам факт, на цьому все.
З приводу того, що Паша заміна... поки що так і є.

Не кожний може пробачити зраду, цікаво чи Ельдар пробачив???

avatar
Аля
17.10.2023, 13:45:35

Ну не виходить в мене забити його, як мамонта. Просто питання... а якби нарешті не настала річниця? Скільки б в неї це ще тривало? Чи там самі найгірші прогнози, що вони більше не матимуть дітей?

Показати 2 відповіді
Аля
17.10.2023, 19:46:16

Віта Кросс, А як же обов'язок перед сім'єю?...

avatar
Маріана Сорбало
17.10.2023, 13:57:20

Звичайно різні жінки бувають і у всіх різний емоційний стан,а також реакція на такі "події". Але 7 місяців...багато..і знаю точно одне,як ти не допомагай,поки людина сама не захоче вийти з цього стану,нічого не вийде. Хтось живе далі і робить нові спроби,а хтось просто депресує і втрачає час. Вибір кожного. Хоча я другий варіант не розумію і не підтримую.
Виправдовувати Ельдара не буду,зрада є зрада,але мені все ж цікаві мотиви. Він дружину не звинувачує,образами не кидається. Я хочу почути всю правду і бажано з двох сторін.

Віта Кросс
17.10.2023, 14:06:19

Маріана Сорбало, Вже скоро від нього буде розділ) підглянемо за його думками

avatar
Ангеліка
17.10.2023, 13:43:04

Значить у головної героїні була депресія через втрату дитини а він замість того щоб допомогти дружині знімав так би мовити стрес! таке пробачити неможливо і взагалі любу зраду пробачити неможливо Якщо кохаєш то нізаяких умов свідомо незрадиш.

Віта Кросс
17.10.2023, 13:54:44

Ангеліка, Світ не ділиться на чорне та біле. Так як і люди.

avatar
Marina Tkachenko
16.10.2023, 11:51:56

Що ж ти робиш дівчинко, запитав хлопчик-ловелас!

Віта Кросс
16.10.2023, 22:59:32

Marina Tkachenko, ))))))

avatar
Iryna Shchudlyk
16.10.2023, 14:49:01

Такі двоякі відчуття.. ніби Ельдарт щось приховує і це може нести небезпеку для Рити і таким способом, не даючи розлучення, намагається її захистити) проте, у будь-якому випадку я за Пашу, думаю, що він спроможний допомогти і захистити дівчат)) тепер залишилося довіритися Риті, хоча після зради це буде не так легко

Віта Кросс
16.10.2023, 22:59:26

Iryna Shchudlyk, Це точно..

avatar
Маріана Сорбало
16.10.2023, 17:22:51

Мені здається Ріта поспішає,розлучитися завжди встигнеш. Вона навіть не відійшла ще від того жаху,час потрібен. Адже сам факт шлюбу зараз нічим не мішає. Цікаво,Ельдар довго буде ще боротися,чи відпустить,а том через час вилізе правда. Не вірю я в цю зраду від нудьги. Можливо я наївна,але мені здається він кохає свою дружину і хтось добре попрацював,щоб вийшло те, що вийшло.

Віта Кросс
16.10.2023, 22:59:07

Маріана Сорбало, Інколи можна кохати, але "щось піде не так". Будемо розбиратися))

avatar
Аля
16.10.2023, 11:02:03

Але чому ж раніше не сприймала його турботу за належне? Зараз, дійсно, все догори дригом і розберися...((( О, залишилось лише знайти суддю жінку. Бажано таку ж зраджену. Юристи з досвідом кажуть, що це страшне поєднання для такої справи.

Показати 3 відповіді
Віта Кросс
16.10.2023, 11:46:11

Аля, Я її десять разів перевірила, бо сама не була впевнена в тому чи правильно використала)))))))

Лиш би Ельдар не наглянув, і не побачив Пашу, а то буде, він це спокійно не пропустить.

avatar
Тетяна Федорчук
13.10.2023, 17:56:01

Почитала коментарі і просто дивуюся «винні обоє» В чому винна Рита? В житті є різні ситуації, невже півроку без інтиму це привід для зради? Дівчата цінуйте себе!

Показати 2 відповіді
Маріана Сорбало
15.10.2023, 00:27:59

Тетяна Федорчук, Стьоб над моїми словами побачила і прийняла. Дякую,що читаєте. Іноді жінки досить егоїстичні і уходячи в депресії не помічають навкруги нічого. Я не кажу,що Ельдар вчинив добре. Але в тому,що вони віддалилися один від одного і він мав нахабство піти на ліво вина обох. Як не крути для чоловіка сек* важливий і якщо він не буде його отримувати дома,то рано чи пізно буде зрив. В данному випадку депресія було 6 місяців,але якщо вона затяжна? І жінка не хоче з неї виходити? Їй комфортно,зрочно. То винен теж чоловік? Ви праві, треба себе цінувати,ось тому я і не написала, що треба зраду пробачати. Шлюб це праця обох,і коли один пасує то все йде по одному місцю,як і трапилося. Кидайте тапками,моя така думка.

avatar
Маріана Сорбало
14.10.2023, 21:48:28

Дуже часто Паша опиняється в "потрібному" місці. Це випадковість і чітко продуманий план)))

Показати 2 відповіді
Маріана Сорбало
14.10.2023, 22:06:01

Віта Кросс, мені також)

avatar
Luba B
14.10.2023, 20:23:38

Важко коли так з тобою поступають .Депресія ,яка її причина і тут мала б бути підтримка і в першу чергу чоловіка,а він "" обідився" чи що ??Пішов на ліво??І тут як всі -це нічого не означає,ми забудем , почнемо заново і т д і т п...

Віта Кросс
14.10.2023, 21:56:34

Luba B, дуже важко

avatar
Аля
14.10.2023, 21:06:41

Головне результат... От і досі не полишає думка, кому ж був вигідним результат того "шоу" на їхній річниці? А п'ять хвилин усмішки це теж як важливий ковток повітря...

Віта Кросс
14.10.2023, 21:56:22

Аля, дуже важливий, в такій ситуації особливо

avatar
Маріана Сорбало
12.10.2023, 11:19:34

Шкода обох,винні обоє! Другий шанс в такій ситуації важко дати ...

Показати 3 відповіді

Маріана Сорбало, я все одно не бачу в цій ситуації вини Рити

avatar
Маріана Сорбало
13.10.2023, 14:57:16

І понеслася душа в рай!Найкращі ліки від депресії!

Віта Кросс
13.10.2023, 16:43:23

Маріана Сорбало, Поки що так, хочеться забутися)

avatar
Аля
13.10.2023, 16:34:16

Невже не цікаво, що саме Ельдара штовхнуло на це? Його "виродок" це взагалі не пояснення... І кому ж був на руку весь цей гидотний фарс на їхній річниці?!

Віта Кросс
13.10.2023, 16:42:52

Аля, Якось, коли мені зрадив хлопець, я його спитала чи сподобалося йому і чому він так зробив. Легше мені від його відповідей не стало. Рита поки що не готова на відверту розмову. Це дуже боляче, а в ній болю і так забагато

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше