Непотрібна родина Темного
-10%
45 188
Букнет Жіночий роман Непотрібна родина Темного

Непотрібна родина Темного

Надія Борзакова
Повний текст · 156 стор.
281
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 141
Дівчина брата
№ 6
Дівчина брата
Непотрібна родина Темного
№ 7
Непотрібна родина Темного
“Владні та небезпечні”
Анотація до книги "Непотрібна родина Темного"
- Що так дивишся, Таню? Думала, скажеш, що залетіла, і я одружуся? Ні, дівчинко, цього не буде. Сім'я не для мене. Тим паче діти. Та й взагалі між нами вже все. Погуляли й досить.
- Але я думала, що ти кохаєш мене!
– Кохаю? Це щось із твоїх дурних книжок? Кохання не існує, дівчинко. Сподіваюся, хоч тепер ти це зрозумієш. Ти мені подобалася. Я тобі робив красиво, ти мені добре. Все чесно. І далі буде. Ходімо.
– Куди?
– Я тебе на аборт відвезу.
*****
Минуло 13 років і він увірвався у моє життя знову. Владний, жорсткий та небезпечний чоловік, який завжди отримує те, що хоче. Ось тільки він ніколи не дізнається, що я тоді не послухалася його. Ніколи не дізнається, що в мого сина його очі.
Зміст книги: 35 глав
Пролог
Глава 1
Глава 2
Глава 3
Глава 4
Глава 5
Глава 6
Глава 7
Глава 8
Глава 9
Глава 10
Глава 11
Глава 12
Глава 13
Глава 14
Глава 15
Глава 16
Глава 17
Глава 18
Глава 19
Глава 20
Глава 21
Глава 22
Глава 23
Глава 24
Глава 25
Глава 26
Глава 27
Глава 28
Глава 29
Глава 30
Глава 31
Глава 32
Глава 33
Епілог

141 коментар

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
Закріплений коментар від автора

На кінець у голові Марка виникають розумні думки) І якщо він таки людина мисляча питання з Катею потрібно вирішувати цивілізовано. По-перше, чи вона дійсно вагітна, по-друге, чи від Марка, по-третє, якщо від нього, ну тоді принаймні фінансова підтримка мами і дитини, женитися ніхто не заставляє))) Але в мене інше питання, а чому Катя змінила рішення, адже в переписці з Танею було зовсім інше?!

Надія Борзакова
01.11.2024, 17:23:56

Олександра Халаїм, було, так… Людина може передумати))
Може сподівається, що Таня росповість Гаріку, той Темному і останній передумає і все ж одружиться. Це наслідок надзвичайно нежиттєздатного наративу, що чоловіка можна втримати дитиною

Взагалі не розумію для чого Марку потрібно було зв'язуватись з Катею ,мало дівчат які на все згодні,чи що? Ні він вирішив, щось доказати Тані? То чому зараз очікує,що вона кинеться йому на шию? Не так легко буде її завоювати,та й сина також. Взагалі жінку,яка в юному віці прийняла рішення народити дитину і практично без всякої підтримки зі сторони батьків виростити і виховати гарного хлопчика,зробити кар'єру, влаштувати своє життя не так легко зламати і залякати.

Надія Борзакова
01.11.2024, 13:54:13

Татьяна Приходько, те, що Марк зв'язався з Катериною ніяк не пов'язане з Танею. Ну-у, просто звик так знімати дівчат.

avatar
Тетяна Худя
01.11.2024, 06:26:00

Чесно кажучи, у цій ситуації вже шкода і Марка. Але ж Таня не знає про його роздуми щодо свого минулого, в тому числі і дитинства, про сумніви. Може там і з Катею не все однозначно? Може вона дізналася про те, що Темний хоче налагодити стосунки з Танею і сином, та захотіла його повернути, підчепивши на вудочку вагітності?

Показати 3 відповіді
Надія Борзакова
01.11.2024, 13:52:15

Тетяна Худя, поки ми живі виправити можна все)

avatar
Наталия Мазур
01.11.2024, 06:35:56

Ще не факт, що вагітність Каті саме від Марка, бо така дівчина Катя, я думаю, спала не з ним одним ...

Надія Борзакова
01.11.2024, 08:44:36

Наталия Мазур, думаю, що це питання вже скоро з'ясується)

Ще не факт, що Катя вагітна від Темного. А якщо і від нього, то це не дивно, що послав на аборт.Не думаю, що силою буде забирати Гордія.

Надія Борзакова
30.10.2024, 21:31:03

Оксана Жезло Штих, та хтозна) Все може бути)

Ще жодна жінка не прив'язала чоловіка дитиною. Ви праві, Надіє, покладатись потрібно на себе, а також відповідати за свої вчинки. Те, що Темний відправив Катю на аборт аж ніяк не здивувало. Про те, що про це дізнається Таня, можна було здогадатися... Гордій злякався це очікувано, він лише дитина...А от що буде далі не уявляю... Як на мене, якась патова ситуація(((

Надія Борзакова
30.10.2024, 12:48:59

Олександра Халаїм, от саме патова ситуація і буде далі)

Дякую. Історія дуже подобається, кожного разу чекаю продовження з нетерпінням, але дуже мало даєте насолодитися. Бажаю натхнення

Надія Борзакова
30.10.2024, 12:48:35

Наталія Клімченко, мені дуже приємно❤️❤️

avatar
Ольга Романова
30.10.2024, 07:19:39

Ну будемо відверті ми живемо в тому світі де про свій захист жінка повинна думати сама не покладаючись на чоловіка.А Катя мабуть хотіла ризикнути щоб спробувати втримати Темного?

Надія Борзакова
30.10.2024, 07:25:24

Ольга Романова, так в цілому доросла людина повинна брати відповідальність за себе. І це не означає ні на кого не покладатися. Це означає ретельно обирати людей поруч.

От молодець, Гордій! Не розчарував, на відміну від своєї матері і проявив більше сміливості ніж доросла жінка

Показати 12 відповідей

Надія Борзакова, одна справа боятись, але щось робити, а інша справа боятись і засунити голову в пісок, як страус і чекати що воно якось само розв'яжеться

От і задачка з зірочкою. Як завоювати прихильність сина. Гроші тут не допоможуть. Дякую.

Надія Борзакова
29.10.2024, 08:15:55

Оксана Жезло Штих, у Темного наразі як і в більшості персонажів моїх книжок йде особистісний ріст. А він завжди через зіткнення з обставинами, які потребують змінити звичні патерни поведінки)

Ну що, Марку, не все в тому житті можна купити за гроші?!) Чим рідного сина будеш залякувати? До речі, я оце згадала, у нас за законом дитина з 10 річного віку має право вирішувати з ким із батьків залишитись... Дитина вихована з любов'ю, повагою до її думки не купується... тут потрібна та сама любов та повага... Та чи вистачить розуму у Темного це зрозуміти?...

Показати 3 відповіді
Надія Борзакова
28.10.2024, 08:00:53

Олександра Халаїм, люди можуть змінитися тільки заради самих себе. Все інше - козочки.

От і йди до тої Каті, дай спокій Тані та Гордію... Сім'ї йому захотілось))) Та ти навіть не знаєш, що це таке! Катю теж на аборт відправиш, щоб все було як ти хочеш?!...

Показати 6 відповідей

Олександра Халаїм, +++

От якби автор не намагалась зараз відбілити Темного та для мене він так і буде муд@ком, якому немає пробачення

Показати 4 відповіді

Надія Борзакова, я не хвалю себе, а пишу як би я вчинила в тій ситуації в якій опинилась героїня. І я якщо ви не помітили не під кожною вашою книгою пишу подібні коментарі, бо у вас є такі книги, котрі мені реально подобаються і я їх вже декілька разів перечитувала, але нажаль люди схильні помічати тільки негатив

avatar
Тетяна Худя
27.10.2024, 06:19:05

Марк ще не встиг до кінця розібратися зі своїми почуттями щодо зміни способу життя в зв'язку з тим, що в його житті знову з'явилася Таня, і що в нього є син, а тут вже якась Катя.... Хай спочатку перевірить чи Катя справді вагітна, і чи справді від нього. Радити Каті зробити аборт, не задумуючись над проблемою, напевно Марк зараз вже не зможе. Але у будь-якому випадку створити сім'ю він, мабуть, захоче з Танею і Гордієм. А Каті може пообіцяти фінансову підтримку.

Надія Борзакова
27.10.2024, 17:36:27

Тетяна Худя, такі от наслідки безвідповідальних зв'язків(

То ні однієї сім'ї, то зразу дві! І що тепер зробить? Хоча є в мене деякі сумніви щодо вагітності Каті. Катя так хоче отримати Марка, що може і вигадати вагітність. А загалом "Побачимо, побачимо")))

Надія Борзакова
27.10.2024, 17:35:29

Світлана Гребінник, бо оце потрібно думати, що робиш)

avatar
Тетяна Худя
23.10.2024, 06:52:09

Ні, так, як Марк вчинив з офіціантом-невдахою, не можна з людьми. Звичайно, Таня не могла вплинути на Марка тієї хвилини, але захоплюватись...

Надія Борзакова
23.10.2024, 08:21:17

Тетяна Худя, Тані 18 років. Вона недосвідчена наївна дівчинка, закохана по вуха у вигаданого ідеального чоловіка, який "може все" і який їй дає той захист і прийняття, якого ніколи не давав батько. А ще з яким все вперше, небезпеки і яскраві емоції. Як думаєте, яка вірогідність в такій ситуації адекватно оцінювати вчинки Темного?

avatar
Тетяна Худя
21.10.2024, 11:00:36

Судячи з подій тринадцятирічної давності і з поведінки Марка тоді він був закоханим в Таню. То було взаємне кохання. Он, перебуваючи в небезпеці, адже не просто так посилив охорону, він всеодно приїжджає до неї, каже, що дуже скучив, хоч бачились напередодні... В моменти, коли людина перебуває на межі між життям і смертю, не брешуть.

Надія Борзакова
21.10.2024, 12:10:59

Тетяна Худя, флешбеки для цього й потрібні, аби дати читачам більш об'ємну та глибоку картину подій_)

Таня дурепою буде якщо не розповість сину ВСЮ правду, а подвійною дурепою буде якщо в решті решт буде знову разом з Темним. От не бачу я їх разом

Показати 6 відповідей

Надія Борзакова, та можливо і всі, але не всі це зроблять, а я зроблю

avatar
Тетяна Худя
20.10.2024, 13:15:45

А на мою думку, компроміс, запропонований Марком, враховуючи ситуацію, що склалася, прийнятний. Принаймні, це менше з зол. Здається, він не примушує Таню вийти за нього заміж, тільки каже, а отже вважає, що вона сама цього захоче. Можливо, буде добиватись цього шантажем, як от зараз, погрожуючи звільнити кухаря, а можливо, буде залицятись, допомагати в різних ситуаціях, тощо. І те, що Гордія має намір всиновити, теж не погано. Зрештою, Марк і є його справжнім батьком. Більше того, Гордій схожий з Маком, як зовні, так, здається, і характером. Тож вони мають шанс стати по-справжньому близькими людьми.

Показати 2 відповіді

Надія Борзакова, в неї є інший вихід, тільки їй бракує сміливості це зробити, а ще вона скіліки інших виходів проср@ла, що не злічити

Варіантів немає, потрібно буде якось розповісти Гордію.

Надія Борзакова
21.10.2024, 08:01:25

Оксана Жезло Штих, єдине питання як саме Таня це зробить.

avatar
Наталія Далечук
20.10.2024, 10:06:25

Ото мудаккк....я така зла(((

Надія Борзакова
20.10.2024, 11:45:49

Наталія Далечук, інакше б він не був тим, ким є. Бандюки не бувають зайчиками.

avatar
Анна Гомма
18.10.2024, 10:25:42

Як завжди Марк прийшов на все готове і як каже Таня "віджав". Випадково знов з'явився в житті Тані,і побачів вже дорослого сина,вирішив,що має на нього право,а за все це можно расплатитися,як завжди грошима.Супер.А він же дорослий чоловік,мав розуміти,що це людське життя і просто так вриватися в нього заборонено,так, тільки не для Марка Темного.Що повинно трапитися,щоб він нарешті зрозумів,що все життя його лайно собаче,по зрівнянню з Таненим,ій є ради кого заробляти і жити,а от йому немає,а старість не за горами,то для чого те придбане та віджате,кому воно дістанеться.Мабуть для Марка це не существенне,він від цього не заморачівається.

Надія Борзакова
20.10.2024, 11:44:46

Анна Гомма, для Темного немає нічого такого, що він не може купити. Принаймні в його уяві.

І знову, Марк хоче забезпечувати грошима.(( А може він закінчить фразу інакше.

Надія Борзакова
20.10.2024, 11:44:05

Світлана Гребінник, ну а він більшого не може.

Чим далі в ліс, тим більше дрів - Темний все більше й більше проявляє свою муд@куватість. Ось в хід пішли шантаж, погрози та маніпуляції А далі що?

avatar
Тетяна Худя
16.10.2024, 09:28:27

Але, якщо побачила, що Гордій дивиться у вікно, зупини Марка, скажи йому, що краще поговорити тут в машині, в дворі. Не треба нікуди їхати! Гордій же не знає і не розуміє, що відбувається, не розуміє, чому і що ти, Таню, приховуєш від нього. Він же буде хвилюватись за тебе, і невідомо, що зробить. Невже в тебе, як у матері не виникають такі думки???

Надія Борзакова
16.10.2024, 21:17:40

Тетяна Худя, ну, вона ж сказала сину, що поїде.

Думаю варто розповісти Гордію пропаду. Цікаво що на цей раз буде говорити Марк.

Показати 2 відповіді

Оксана Жезло Штих, і я теж так вважаю, при чому треба обов'язково розповісти ВСЮ правду

avatar
Тетяна Худя
14.10.2024, 08:11:23

Якщо Таня не поговорить з сином і не розповість йому, що Темний його батько, то ризикує втратити сина. Гордій здатен зрозуміти її. А от відчуваючи, що вона щось приховує від нього, вважає, що вона не довіряє йому, от і злиться. Воно їй треба, втратити довіру сина - - єдиної рідної і близької людини?

Показати 4 відповіді

Тетяна Худя, +++

Ну якби Таня відразу поїхала, як тільки побачила Темного, то вони б вже завно були закордом, а те що в Гордія тут школа та друзі так це не страшно, булуть в нього нова школа і нові друзі, зате він зміг би отрмити європейську освіту, та й сама Таня якщо вона знає на достатньо високому рівні англійську, то змогла б влаштуватись на хорошу роботу

Як гроші треба, то не сором і взяти. І як з дому дитину вигнати, то теж не сором. А от дитину народити, то ганьба. Що за батьки такі? Ще й цей пан Темний весь час щось хоче. То слухняності, то поговорити.

Надія Борзакова
14.10.2024, 09:10:39

Світлана Гребінник, ну так а люди, які дуууже сильно заклопотані думкую оточуючих, дуууже віруючі, найчастіше по життю жорстокі, в тому числі до рідних.

Ой, ви подивіться на нього - не послухали його. Та хто він взагалі такий, щоб його слухати?! Ось мені прям дуже хочеться, щоб його послали далеко і надовго, і Таня й особливо Гордій, а Гордій це зробить тільки якщо Таня розповість йому правду про батька

Показати 6 відповідей

Надія Борзакова, та це не збоку - я по собі суджу, бо я зробила саме так

Дуже хочеться, щоб Таня розповіла синові всю правду про себе, свою сім'ю та найголовніше про те що батько Гордія хотів його позбутись і привіз її молоденьку дівчинку на аборт

Показати 7 відповідей

Надія Борзакова, а що правильно? Все життя обманувати свою дитину?

avatar
Tetiana Talalai
13.10.2024, 12:23:14

Доброго дня, авторе! Невже у них все складеться? Хотілось би. Але як важко буде ім це зробити. Щось повинно трапитись, щоб Марк захотів це зробити) Те що кохає Таню,є Син, для нього важливо, але к к сожалению для нього мало щоб бути разом) Поки влада перетягує( Але є надія

Показати 2 відповіді
Надія Борзакова
13.10.2024, 18:18:46

Tetiana Talalai, доброго дня)
Час покаже)

Ти дивися, як все в нього чудово))) Так чому кинувся за Танею та Гордієм?! Хай би їхали і не турбували твій "спокій та стабільність"! Та тільки все оте твоє життя нічого не варте без любові, тепла, відчуття потрібності комусь не байдужому ;) І ніхто не може тобі того дати, бо хочуть твої гроші, твою владу, твоє тіло, але нікому не потрібні твої переживання, твої сумніви, твої страхи) Колись було потрібно Їй, але ти все це розтоптав, то може потрібно відпустити і жити далі "порожнім дзвоном"?!!!

Надія Борзакова
13.10.2024, 11:22:22

Олександра Халаїм, не схоже, щоб він збирався відпускати їх. Навіщо то йому - ще сам не знає. Ну, чи знає, але не може зізнатися навіть собі

avatar
Тетяна Худя
13.10.2024, 09:42:39

То Марку слід добре задуматись, чому в такому вже облаштованому у всих сферах його житті, йому не хочеться його ідеальної помічниці, чому не хоче, щоб із цього його життя зникали Таня і Гордій? Адже, якби Таня і Гордій зараз поїхали жити десь в інше місто чи, тим паче, за кордон, його, Марка, конкуренти та вороги, навіть, і не знали б про їх існування. Тому ніхто б і не подумав шантажувати ними Марка. А залишивши Таню поблизу себе, не дозволяючи звільнитись з тепер вже його ресторану, він навпаки створює умови, за яких конкуренти при бажанні швидко дізнаються про його ставлення до помічниці директора ресторану і про те, що її син дуже схожий на Марка.Тож, Марку слід зізнатися самому собі в тому, які почуття керують його діями відносно Тані і...сина.

avatar
Тетяна Худя
11.10.2024, 07:37:50

Схоже, що Темний ще й сам не розуміє, навіщо йому Таня і Гордій. Він тільки на рівні відчуттів сприймає їх, як частину себе. От і не хоче відпускати з поля свого впливу.

Надія Борзакова
11.10.2024, 08:24:41

Тетяна Худя, розуміє, але заперечує)

avatar
Ірина Новітня
11.10.2024, 07:30:44

Ох,Темний,не можна так зі своєю"сім 'єю".

Надія Борзакова
11.10.2024, 08:24:31

Ірина Новітня, та взагалі б всім було краще якби він дав їм спокій.

avatar
Анна Гомма
05.10.2024, 10:38:26

То воно,о те чмо ,тобто Темнов,ще і слідкує за Танею.От на що ? Сам же в гніві від того,що ослухалась його і народила,та цім підставила його.То для чого вона з сином Темному потрібна,жив же без них і на далі продовжуй жити.Дванадцять років ничого не знав,то тепер для чого вирішив зупинити Таню, нехай летить від тебе подалі,щоб не підставляти його,щоб і надалі жив припиваючі?Який не адекват сам не знає,що робить,а от капості робить,так це він вміє.

Показати 2 відповіді
Iryna Kozak
10.10.2024, 14:55:08

Анна Гомма, І правда, допоміг би швиденько і по-тихому переїхати подалі, раз такі непотрібні "слабкі ланки" і далі би упивався своєю самотою

Дуже шкода, що Тані не вдалось поїхати від нього, хоча якби це вона зробила відразу як тільки його побачила, то можливо і б впоралась иа вже була за межами країни

Показати 2 відповіді

Надія Борзакова, ну іноді доводиться робити складні речі та й дитина вже достатньо доросла, щоб їй пояснити причини такого рішення

avatar
Тетяна Худя
06.10.2024, 07:25:34

Гордій, побачивши Марка, звичайно ж впізнає того, від кого напередодні захищав маму. Йому треба сказати правду, бо якщо він думатиме, що Марк це мамин партнер по бізнесу, з яким у мами "виникли непорозуміння", як йому пояснила Таня, і тепер цей "партнер" переслідує їх, то налякається ще більше, ніж дізнавшись, що це його батько.

Надія Борзакова
06.10.2024, 09:20:44

Тетяна Худя, до такої правда треба підготуватися(

Ну ось правильне рішення. І це не втеча, а вихід з такої ситуації. Тільки хоч би нічого не трапилось по дорозі

Показати 2 відповіді

Надія Борзакова, ну так це ж і не втеча. Таня ж не його ручна собачка, яка тікає від господаря. Вона вільна людина і може робити що захоче

Ой-ой, приховувала вона сина. А це випадково не того сина, від якого ти хотів позбавитись? Дужн сподіваюсь, що зараз Таня дістане свого язика з того місця куди він забіг та пошле його далеко та надовго

Показати 6 відповідей

Надія Борзакова, та ніхто ж не каже про скандал. Просто розтавити всі крапки над «і» та й по всьому

avatar
Анна Гомма
04.10.2024, 09:48:30

А й правда,що хоче Темнов?Він і сам не знає,просто захотів приїхати і застращати Таню,за що? За те,що тринадцять років назад вона не бігала за ним,не переслідувала,не докучала,а коли народила Гордія не повідомила Темного,що він став батьком?А може за те,що насмілилася ослухатись його і не зробила аборт?За що вона буде відповідать? Я гадаю,що не с того почав він діять,та ще Гордія настроів проти себе,хоч це пока хлопчик не знає,що Темнов його батько.Він зразу показав себе з поганого бока,яким він і являється,жорстокий і самозакоханий тип,який звик брати все і зразу,шкода,що у Тетяни,окромь Гордія не має більше кому захистити її.

Надія Борзакова
04.10.2024, 19:57:11

Анна Гомма, він сам не знає, що творить) Бо вперше в житті ситуація за межами його контролю

avatar
Анна Гомма
03.10.2024, 09:56:40

А ось і почалось,все чого Таня так боялась,рухнуло на неї,як ком з гори.А ще у Марка совісти не має,яку претензію висунув Тетяні,який абсурд.Як кажуть- зрозуміти - не можливо,пробачити не можна.Марку не має пробачення,а все тому,що тринадцять років тому йому не потрібна була сім'я,а зараз коли йому,вже під сорок,а ні дружини ,ні дитини не має,а гроші є.То кому це все зароблене дістанеться,бо не має спадкоємця,от тепер і Таня з своїм сином стане в нагоді.

Надія Борзакова
03.10.2024, 10:00:11

Анна Гомма, насправді дуже часто так і буває. Чувачки моляться на свою свободу в молодості, а потім ,у другій половині життя приходить розуміння, що окрім свободи нічого й немає більше.

avatar
Наталія
03.10.2024, 07:14:24

Ні, ну казковий дебіл. Твій син там куди ти Таню відвіз, а це тільки ЇЇ. Ох і почнеться "веселе " життя в Тані, сподіваюсь, Темний хоч не захоче сина відібрати?

Надія Борзакова
03.10.2024, 08:30:32

Наталія, у Темного винні всі, крім нього. На жаль, таке дуже часто трапляється.

avatar
Ірина Новітня
02.10.2024, 07:19:31

Ох,це," що люди скажуть",якесь прокляття наших батьків! Пережиток,що приносить страждання. Пані Авторе,у Вас помилка:" Я орю!- кричить батько".Можливо краще," пахаю" в значенні працюю.

Надія Борзакова
02.10.2024, 08:07:01

Ірина Новітня, можливо, але слово "орати" є в українській мові, а отже відмінювання також можливе.

avatar
Анна Гомма
30.09.2024, 14:30:26

Так,люди не змінюються,особливо такі,як Таніна мама.Завжди не задоволені,з притензіями,як би ім не догоджали.Та вона зрозуміє,можливо з часом ,що була не права,коли відчує своє одіночество, і ни кому не потрібною,бо окрем Тетяни в неї більше никого нема.
І ці безглузді претензії про допомогу і гроші,як би у Тані була така можливість і вона змогла б помогати батькам,то вони б ії не прийняли від неї,тому що рахували гадьбою,допомогу від падшої жинкі,яка нагуляла дитину,а потім ще й втекла.

Надія Борзакова
30.09.2024, 14:34:41

Анна Гомма, зашореність, негнучкість і невміння робити висновків і жити власним розумом замість наративів суспільства це дуже велика проблема таких людей, як мама Тані.

"Добра"мама, любляча. Накрила дитину мокрим рядном і задоволена. Як та дитина живе, чим живе - не цікаво. Дорвалася за 13 років, отруту зцідила, може собою пишатися. На жаль і в реальному житті такі мами є.

Надія Борзакова
30.09.2024, 11:58:17

Світлана Гребінник, і, на жаль, їх більше аніж адекватних. Це дуже сумно(

Ну що, Таня, отримала відро крижаної води на голову?... Люди не змінюються, хіба того хочуть... Твоя матір не хоче, для неї краще звинувачувати тебе у всіх бідах, а не себе і чоловіка! Ти дивись, вона ще й про гроші заїкнулась... ото ...слів нема...
Вітаю з передплатою, чекаю на зустріч Марка з Гордієм. Цікаво, що про батька Таня розповідала Гордієві?

Надія Борзакова
30.09.2024, 11:57:51

Олександра Халаїм, дякую, що купили передплату)

О, гооосподи. Це дурне ще й себе винить. Ні ну в Тані є розум? Вона начебто доросла, працює на серйозній посаді, розв'язує питання, але зараз її поведінка рівня малої дитини. Це не вона вина в тому що 13 років не бачилась з батьками, а її недобатьки, які все життя її ж свою доньку гнобили. Та матір ця повинна Тані в ноги кланятись

Показати 4 відповіді

Надія Борзакова, ну для кого як - для мене це не нормально

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше