Вибір Смарагдової дракониці
640 258
Букнет Еротика Еротичне фентезі Вибір Смарагдової дракониці

Вибір Смарагдової дракониці 18+

Марина Сніжна
Повний текст · 383 стор.
2 094
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 1 173
Анотація до книги "Вибір Смарагдової дракониці"
Принцеса Ізабель не в захваті від нав’язаного батьками нареченого. Адже король Срібних драконів Данір Адрамейн – каліка з паралізованими ногами, у якому навіть драконяча кров не бажає пробуджуватися.
Тож єдиним виходом для себе вона вважає втечу з тим, кого обрала сама і кого кохає.
Хто ж знав, що драконяча кров в Даніра таки прокинеться. Він зможе стати на ноги, а найголовніше – виявиться її парою!

ПРИМІТКА: події відбуваються у тому ж фентезі-світі, що й «Обраниця Золотого дракона», через двадцять років. Головний герой книги – один з синів Адали та Кірмунда. Але це самостійна історія і може читатися окремо.

ОДНОТОМНИК

Є ще одна книга по цьому фентезі-світу - "Обраниця Золотого дракона" (про батьків головного героя цієї історії).
Зміст книги: 45 глав
Глава 1
Глава 2
Глава 3
Глава 4
Глава 5
Глава 6
Глава 7
Глава 8
Глава 9
Глава 10
Глава 11
Глава 12
Глава 13
Глава 14
Глава 15
Глава 16
Глава 17
Глава 18
Глава 19
Глава 20
Глава 21
Глава 22
Глава 23
Глава 24
Глава 25
Глава 26
Глава 27
Глава 28
Глава 29
Глава 30
Глава 31
Глава 32
Глава 33
Глава 34
Глава 35
Глава 36
Глава 37
Глава 38
Глава 39
Глава 40
Глава 41
Глава 42
Глава 43
Глава 44
Глава 45

1 173 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Lydmila
17.04.2025, 08:52:09

О ,інколи корисно покопирсатися в своїй душі,і виявиться, що ти сам ,налажав'',що сам поводився не дуже й добре.Чогось мені здається ,коли Данір з охоронцем приїдуть до Рене,там побачать двох жінок ,закоханих в одного чоловіка ,які мирно п'ють чай,і мило бесідують.Рене побачивши Ізабель ,зрозуміла ,що вона їй не конкурентка.☀️❤️

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
17.04.2025, 10:26:39

Lydmila, цілком можливо, що так і буде)
Дякую за коментар!

avatar
Marina
17.04.2025, 08:21:27

А що було б якби Данір й справді ті дві ночі провів у коханки? Тут у коментарях його б напевно четвертували. Та й Ізабель його б не пробачила. То виходить, Даніру ніззя, а як Ізабель перед самим весіллям втекла з іншим, то він повинен зрозуміти, не корити її, не бути холодним, не бути байдужим...та й взагалі забути про все на світі. А ще краще б взагалі скопитався, щоб Ізабель змогла вільно поводитись і з скарбником, і з Кліамейном, і з всіма тими, кому за неї "не жалко й померти". Ото був би сюжетний поворот ;-)
Але може ця ситуація піде й на користь, я чекаю якось сплеску емоцій між ними, щоб вони нарешті вже змогли поговорити про ту злощасну ситуацію з її втечею...
Як завжди цікаво, дякую:)

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:25:13

Marina, сплеск емоцій дійсно не забариться)
Дякую за коментар!

avatar
Олена Когут
17.04.2025, 07:19:17

оо!! буде розгрібати Данір ці необдумані справи! ооо!!

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:24:41

Олена Когут, цілком можливо)
Дякую за коментар!

avatar
Олена Деркач
16.04.2025, 12:04:18

І знову Ізабель робить помилку - принижується, вже перед фавориткою. І остання буде думати про те, що вона важливіша для короля, ніж сама королева. У мене таке враження, що дівчина створена для того, щоб робити суцільні помилки й постійно принижуватися. Чи я помиляюся? Дякую. Цікаво, що буде далі? Адже фаворитка неодмінно повідомить королю про прихід королеви. І яка реакція на це буде в Даніра?!

Показати 6 відповідей
Марина Сніжна
17.04.2025, 10:24:05

Олена Деркач, я б не сказала, що це таке вже приниження. Ізабель бореться за своє кохання, а не пливе за течією. В іншому разі їй довелося б мучитися у здогадках, де її чоловік і чому не приходить. Але вона людина дії. Хоче з'ясувати це і вирішити проблему.

Дякую. Навряд чи Данір до коханки бігає. От нащо до неї пішла? Це тупо. Якщо Данір захоче, то іншу коханку знайде, нащо принижуватися?

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:22:11

Наталия Остапчук, Данір сам поставив дружину в ситуацію, коли та має принижуватися перед його коханкою. Тож соромно за це має бути йому, а не Ізабель. А зробити вона це вирішила, бо все ще сподівається побудувати з цим чоловіком нормальний шлюб. Без присутності коханок.

avatar
Джулія
16.04.2025, 22:27:13

Ого, дуже цікаво про що ж вони домовляються. Дякую. Заінтригували. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:19:44

Джулія, дуже дякую)

avatar
Тетяна Худя
16.04.2025, 14:06:52

А може воно й накраще, що Ізабель прийшла до Ранери? Хоч зараз Ізабель і відкинула здогадку про те, чому Данір обрав коханку, зовні схожу на неї, але ж вже побачила це і, напевно, ще буде думати про це, аналізувати і робити висновки. До того ж, навіть, з реакції Ранери на запитання чи припущення Ізабель може також зробити певні висновки. Ранера, здається, налаштована не вороже, тож можливо, в розмові чесно зізнається, чи ночував у неї Данір, і як давно приходив до неї востаннє. Це буде для Ізабель корисною інформацією.

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:19:37

Тетяна Худя, так, краще дізнатися правду, ніж накручувати себе і мучитися і далі.
Дякую за коментар!

avatar
Tetyana Holiba
16.04.2025, 12:31:04

І чого Ізабель не включить розум? Про що домовлятися з утриманкою? Щоб вона відмовила королю? Ізабель своїм вчинком опустила себе нижче коханки.

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
17.04.2025, 10:18:52

Tetyana Holiba, вона хоче, щоб інша жінка не стояла між нею так чоловіком.

avatar
Юля Руда
16.04.2025, 12:15:43

вітаю. а скільки розділів ще має бути? на скільки близько до завершення вже?

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:18:33

Юля Руда, десь близько місяця ще до закінчення.

avatar
Lydmila
16.04.2025, 11:28:35

Хоч би ця зустріч і розмова не вилізла боком для Ізабель,Данір ще більше розсериться

Марина Сніжна
17.04.2025, 10:18:18

Lydmila, але принаймні припинить ігнорувати.
Дякую за коментар!

avatar
Олеся
16.04.2025, 11:06:37

Коротше, Ларна сама себе покарала

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:10:55

Олеся, на жаль, так.

avatar
Олеся
16.04.2025, 11:02:45

Давайте будемо відверті: у цих драконів нічого не вийде, він постійно буде робити їй боляче, ця упередженість не зникне, навіть коли він дізнається, що з нею сталося насправді, бо це, знаєте, із серії, а чого ти йшла увечері у короткій спідниці, ти сама винна, ти його спровокувала. Він застосовує такий спосіб мислення постійно щодо неї. Це нестерпно

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:10:26

Олеся, поки що так і здається. Але, на щастя, шанси у них все ж таки є.
Дякую за коментар!

avatar
Олена Когут
16.04.2025, 08:20:21

оо! чекаємо тої розмови!!

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:09:41

Олена Когут, )))
Дякую за коментар!

avatar
Marina
16.04.2025, 08:14:48

Шкода, що Ізабель не зачепилася за отой здогад, чому ж ця коханка виглядає фактично як її "псевдокопія".
Але легкими шляхами, схоже в цій історії ніхто йти не збирається;)
Як завжди чекаю на продовження:-)

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:09:36

Marina, дуже дякую))

avatar
Анна Кислова
16.04.2025, 07:26:57

Тепер я здається починаю розуміти, чому саме так ви назвали книгу.

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:09:24

Анна Кислова, )))
Дякую за коментар!

avatar
Джулія
15.04.2025, 22:04:31

Ох, щось мені здається, що даремно вона це зробила. Дякую. Дуже цікаво. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:09:19

Джулія, час покаже, чи було це даремно)
Дякую за коментар!

avatar
Юлія Mimosa
15.04.2025, 20:38:58

І як вона буде шукати ту коханку? Як же вона здивується, коли побачить, що та дівчина дуже схожа на неї! І цікаво, чи дійсно Данір продовжує відвідувати утриманку, навіть після приїзду дружини?

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:09:10

Юлія Mimosa, ось це Ізабель теж хотілося б дізнатися))
Дякую за коментар!

avatar
Олена Деркач
15.04.2025, 19:26:49

На мою думку, Данір - егоїст і себелюбець. Невже не можна хоч поговорити, врешті- решт вислухати. А то ігнорує Ізабель зовсім. Я вважаю, це слабкість і боягузтво з його боку. Так не можна. Навіщо мучити дівчину (хоч у деяких випадках і вона не права)? То, можливо, потрібно відпустити й одружитися з гідною?! Чи не так?

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:08:37

Олена Деркач, в тому і проблема, що відпустити він її теж не може)
Дякую за коментар!

avatar
Марійка Козарик
15.04.2025, 14:00:59

Вже уявляю розмову королеви та коханки. І що ж цього вийде?

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
16.04.2025, 11:07:42

Марійка Козарик, )))
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
15.04.2025, 13:37:56

Нажаль, артефакт має обмежений час дії, крім того, невидимою Ізабель може бути лише для звичайних людей, а дракони чи фейрі хоч і не побачать її, але можуть відчути незвичні коливання і зрозуміти, що щось не так. На мою думку, використати цей артефакт можна, якщо маєш чіткий план дій і впевнений, що вкладешся в дві години. Інакше... Ізабель дуже ризикує влипнути в якусь халепу. Хоча, королеві ж не заборонено їздити чи ходити містом поза межами палацу? І наче ж ворогів у Ізабель немає. Її радо вітали піддані в день її приїзду. Навіть для шпигунів із королівства Червоних драконів немає сенсу вбивати чи викрадати королеву Срібних драконів. Але все ж дуже тривожно за Ізабель.

Марина Сніжна
16.04.2025, 11:07:35

Тетяна Худя, звісно, їй це не заборонено. Але з міркувань безпеки краще було б взяти з собою охорону. А ніхто з охоронців при здоровому глузді не повіз би її до коханки чоловіка. Тому Ізабель і вирішила ризикнути)
Дякую за коментар!

avatar
Кара Дженерс
13.04.2025, 20:57:27

От навіщо Даніру так кривдити свою дружину! Обіженка він якийсь! Вона ж ковтає всі
образи,щоб йому було добре! І взагалі я сумніваюсь, що Данір кохає свою дружину. І я думаю,що вона такої ж думки!

Показати 16 відповідей
Олена Деркач
15.04.2025, 19:29:42

Тетяна Худя, Але ж Ізабель його про одруження не просила. Вона тоді змирилася зі своєю долею - вийти заміж за кого-небудь. А зараз навіщо так чинити? Це, на мою думку, егоїзм з боку Даніра.

avatar
Marina
15.04.2025, 15:33:21

Дивно, а чому Данір ні з ким не фліртує? Він же красунчик. Напевно не одна дівчина мліє за ним. Мені просто цікаво, якби відреагували вільні в своїх поглядах читачки, якби Данір кокетливо посміхався якійсь красуні, млосним голосом щось воркував їй на вухо, м'яко надавив їй на груди, щоб вона присіла на стілець, чмокнув у щічку.... Нічого більшого, лише те, що дозволила собі Ізабель. Цікаво було б подивитися на коментарі після такої проди, ох і цікаво.....

Показати 4 відповіді
Айсі Дора
15.04.2025, 17:55:05

Коментар видалено

avatar
Lesia Yurchyshyn
15.04.2025, 06:16:54

Наскільки довго Ізабель може ставати невидимою ? Хоч би знову не наразилась на небезпеку, адже вона навіть не знає куди саме іти

Показати 5 відповідей
Тетяна Худя
15.04.2025, 16:20:30

Lesia Yurchyshyn, Мені теж тривожно за Ізабель. І взагалі її ідея використати артефакт, щоб про її візит до утриманки короля ніхто не дізнався, здається такою, що не має сенсу. В таємниці це утримати, напевно, вже не вдасться, бо Ізабель питала в охоронця, де живе коханка Даніра.

avatar
Олена Когут
15.04.2025, 09:51:22

от знову вона наривається на проблеми, от нашо?

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:24:03

Олена Когут, бо не хоче просто сидіти і чекати, склавши руки)
Дякую за коментар!

avatar
Lydmila
15.04.2025, 09:41:00

А чого Ізабель вирішила ,що Данір ночував біля коханки,може він ці ночі проводить біля Ларни,або в себе в кабінеті.Знову необдуманий вчинок ,знову діє на емоціях,знову не думає про наслідки.Пішла шукати в чужому місті когось ,сама не знає кого бо в Даніра була не одна утриманка.Вляпається в якусь неприємність,і буде знову звинувачувати всіх ,а не себе

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:23:26

Lydmila, вона зараз у відчаї. А пояснень від чоловіка годі чекати. Він просто припинив будь-яке спілкування. На емоціях яких тільки вчинків не зробиш. Ізабель думає про найгірше, бо не довіряє Даніру, як і він їй. Він сам дав їй привід для сумнівів.
Дякую за коментар!

avatar
Marina
15.04.2025, 08:58:39

Такий парадокс виходить - з коханками вона мириться не збирається. А сама буде і з Кліамейном за найменшої нагоди говорити і небайдужий (як вона виразилася) скарбник у неї як козир в рукаві...А що, треба гроші - пофліртує трішки зі скарбником, треба виговоритися - Кліамейн і його жилетка на зв'язку. Як мені писали в коментарі, можна все, що не шкодить іншим) Ну так, може і Данір хай ходить до коханки? Бо поки що оце ВСЕ можна тільки Ізабель.
Як завжди інтригуюче, дякую! ;-)

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:20:51

Marina, і я вам дякую за коментар)

avatar
Танюшка
15.04.2025, 08:10:10

Мда, не вистачає їм там всім психологів)))

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:19:48

Танюшка, це точно)
Дякую за коментар!

avatar
Inna S
15.04.2025, 06:26:52

чомусь як почали всі недолюблювати Ізабель від початку книги, так і зараз, але " киньте в мене камінь, хто без гріха". Всі пишуть за Кліамейна, але поставте себе на місце дівчини, уявіть що ви приїхали зовсім в іншу країну, де ще немає інтернету і ви не можете дзвонити до всіх коліжанок і т.д., а ще й нікого не знаєте, чоловік уникає, не підтримує, Ларна хамить і робить капості. З ким поговорити? І так, мені її шкода зараз, бо Данір хоч і мудрий правитель для держави, але в своїй сім'ї - дурень. Не може шлюб бути без підтримки один одного. У мене все.

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:19:41

Inna S, ви праві. Ізабель настільки самотня, що їй хочеться хоч від когось отримати підтримку.
Дякую за коментар!

avatar
Натали Натали
14.04.2025, 22:17:27

Ларна дуже зла, що Ізабель все розповіла про її кохана, ну не повинна вона лізти так грубо у відносини, це їхня справа, а зараз ще і не знає, що буде у неї з цими опіками, а той про коханнія почав говори, а Ізабель веде себе не коректно, то того цілувала в щічку, хіба королева так себе веде, їй просто скучно, треба себе чимось зайняти, потрібним, а вона нудьгує

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:19:06

Натали Натали, дякую за вашу думку)

avatar
Джулія
14.04.2025, 21:47:23

Ого, дуже цікаво чому ж Ларна вигнала Армеля, невже через свої опіки. Дякую. Дуже заінтригували. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
15.04.2025, 10:18:48

Джулія, вона це ще пояснить)
Дякую за коментар!

avatar
Олена Деркач
14.04.2025, 16:23:31

Мені здається, що розмова Ізабель з Кліамейном - величезна помилка. Адже це матиме, як на мене, фатальні наслідки для королеви. Адже фейрі може прийти їй на захист. І що тоді подумають про Ізабель усі в палаці?! Звичайно, що вона не гідна ні короля, ні бути королевою. Що ж чекаю продовження. Це лише моя думка.

Показати 2 відповіді
Оксана Супронюк
15.04.2025, 00:40:48

Олена Деркач, на мою думку, розмова з Кліаментом була своєю мірою розрада...Ізабель, по великому рахунку, немає з ким відверто поговорити. Всі налаштовані негативно. В кожного в житті є моменти, коли потрібні слова підтримки і просто теплий погляд. І якщо фейрі прийде на допомогу (хоча я думаю що Ізабель просто зуміє втекти з палацу), то Данір багато в чому це заслуговує. Це моя думка...

avatar
Кара Дженерс
14.04.2025, 19:15:41

От гад цей Данір!

Марина Сніжна
14.04.2025, 19:36:11

Кара Дженерс, )))
Дякую за коментар!

avatar
Jarysja
14.04.2025, 17:06:42

Якось трохи це все по дурному вона королева, а до неї ставляться як до дворової дівки. Гг не зовсім підходить на цю роль, захистити себе не може і чого вона мовчить що дійсно сталося тієї ночі.Чесно дуже все затягнуто

Марина Сніжна
14.04.2025, 19:35:17

Jarysja, ну, я б могла вкластися в три сторінки і змазати фінал. Але не буду, вже пробачте. Я пишу так, як відчуваю. Якщо вам подобаються короткі романи, то я точно не ваш автор. Короткі в мене рідко виходять.

avatar
Marina
14.04.2025, 11:50:29

Таке враження, що коментаторів, які вважають що жінка в шлюбі має поводитися порядно з моральної точки зору скоро зачислять до лав злочинців. Бо не можна ж на Ізабель і думки поганої подумать, вона ж жертва. Як же може жінка отак думати на іншу жінку, яка постраждала в насиллі. А те, як поводить себе сама ця жертва, то вже виходить діло десяте....
Так от, я не вважаю себе злочинницею чи морально-деградованою особою просто за те, що виражаю свої справжні почуття від вчинків Ізабель. А вчинки ці інколи дуже далекі від вчинків порядної жінки.
Якщо хтось знаходиться у вільних стосунках, де кожен з партнерів може досхочу фліртувати з іншими, то це ваше право. Я абсолютно нікого не засуджую, кожен живе як йому подобається. Але ви ж розумієте, що є й інші відносини, де чоловік з жінкою поважають свій вибір і не допускають ніяких фліртувань на стороні.
Щось я не бачила щоб Данір з кимось фліртував з моменту приїзду дружини, а він теж красень ще той! Чи так можна лише Ізабель?
Якісь подвійні стандарти виходять.

Показати 7 відповідей
Марина Сніжна
14.04.2025, 15:45:58

Marina, згодна))

avatar
Marina
14.04.2025, 09:36:41

Моє ставлення до теперішніх вчинків Ізабель грунтується на тому, як вона дозволяє собі поводитись саме зараз. Я не вважаю, що Ізабель треба корити за ситуацію, в якій вона опинилася два роки тому. Але і не вважаю, що жертва насилля після цього має більше прав на якісь проступки і помилки. А легковажність Ізабель просто зашкалює.
І маякувати Кліамейну за кожним разом як посреться з Даніром точно не вихід. Це скоріше вихід зі шлюбу, на волю, прямісінько в обійми до Кліамейна.

Показати 3 відповіді
Марина Сніжна
14.04.2025, 12:59:06

Marina, ви праві. Коли книга викликає емоції і бажання подискутувати, це краще ніж коли взагалі нічого сказати або навіть нудно.

avatar
Lydmila
14.04.2025, 11:45:22

Даніру хватило розуму,хисту наполегливості навести лад в занепадаючому королівстві, а от в стосунках з дружиною ні.Замість того ,щоб поговорити відкрито ,хай виставити свої умови співжиття,рамки ,куди королева не має втручатися,він тільки робить все ,щоб було обом гірше.

Марина Сніжна
14.04.2025, 12:54:51

Lydmila, бо він сам не знає чого хоче у випадку Ізабель. З одного боку хоче тримати її на відстані. З іншого - ображається, якщо вона починає чинити так само)
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
14.04.2025, 11:23:17

Ларна гордячка з комплексом неповноцінності ((. Вона і раніше не наважувалась хоч якось виявити свою симпатію до Армеля, бо боялась, що він не відповість їй взаємністю. А тепер, коли розуміє, що її обличчя і рука можуть бути спотворені шрамами, впевнена, що таку її ніхто кохати не зможе. Вона напевно думає, що Армель просто жаліє її. А жалість для неї, звісно, принизлива. Ну, та хочеться сподіватися, що кохання Армеля дійсно щире і сильне, і що він зможе переконати в цьому Ларну.

Марина Сніжна
14.04.2025, 12:54:05

Тетяна Худя, ви праві з приводу мотивів Ларни. Вона дійсно вважає, що Армель освідчився їй через жалість. А це для неї нестерпно.
Дякую за коментар!

avatar
Alona
14.04.2025, 10:17:57

І знову вчинки Ізабель мене шокують: 1 торкається без дозволу чужого чоловіка. Так, це всього лише волосся, але це інтимно і якби Данір побачив цю картину- знову надумав би те, чого не було і я його не звинувачую. Для дівчини, яка зазнала насилля, вона занадто тактильна. 2 Скаржиться на всі проблеми Кліамейну. Вона сама подумує втекти до нього чи хоче щоб він її забрав силою? Звісно вона хоче підтримки, але треба розуміти від кого ти цю підтримку отримаєш і які це матиме наслідки 3 Готова з'ясовувати стосунки з дівчиною яку покалічила аби врятувати кохання Армеля. Вона явно не розуміє що зараз не час для таких розмов і може зробити тільки гірше. Плюс Армель дорослий чоловік і може самостійно боротися за своє кохання, а складається враження що нюня.
Двояке враження від прочитаного, можливо треба кидати читати цю книгу якщо так сильно дратують вчинки гг?

Показати 4 відповіді
Марина Сніжна
14.04.2025, 12:53:03

Alona, навіть у одного і того ж автора одні книги можуть подобатися, інші - ні. Це нормально) Тож краще не змушувати себе читати, якщо не зайшло.

avatar
Alona
13.04.2025, 09:09:10

Називати зґвалтовану дівчину шльондрою яка готова кинутися на першого-ліпшого це занадто. Думаю, якби Ізабель саме так сказала Даніру, то крига в їх відносинах тріснула, він дізнався б правду і тоді відбулися б зміни на краще. Але схоже що Ізабель доведеться випити чашу приниження до дна((Доведуть її що піде від Даніра куди очі дивляться, аби не ображали і не принижували((

Показати 14 відповідей
Marina
14.04.2025, 11:45:07

Айсі Дора, взагалі то, нормально не тікати від своєї охорони, коли ти беззахисна жінка і живеш у такому жорстокому фентезі світі) Хіба ж її хтось обмежував у прогулянках? Але ж хочеться все самій, все по-своєму.....а тоді новий шанувальник як грім посеред ясного неба, ну як воно так сталося))))

avatar
Марійка Козарик
14.04.2025, 09:44:16

Почитавши коментарі , я не з всіма згодна, що потрібно так категорично ставитися до Ізабель. Так вона не правда в деяких своїх вчинках. Але ж інші герої теж:Данір, Ларна і т.д.
У мене була теж важка ситуація в житті. Я б могла бути на місці Ізабель бути згвалтованою, але я втекла від тих хлопців(вони були з мого села). І довгий період час, я уникала всіх хлопців, чоловіків, боялася що наступний захоче зробити щось проти моєї волі. За цей випадок розказала подрузі і то не зразу..Бо боялася почути засудження від інших, що це я їх спровокувала.

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
14.04.2025, 10:31:27

Марійка Козарик, я дуже вам співчуваю через таку ситуацію. Це дійсно травмуючий досвід. Добре, що вдалося уникнути найстрашнішого. Дійсно, дуже страшно, що жінкам, які таке пережили, доводиться боятися чийогось осуду. Осуду заслуговує точно не жертва, а її кривдники.
Дякую за те, що поділилися!

avatar
Айсі Дора
14.04.2025, 07:21:22

Ця книга мов лакмусовий папірець, підсвічує відношення читачок до самих себе. От я прагнула захмщати Ізі, а потім сталась страшна подія на Буковині, про побиту до смерті дівчину. І деякі чоловіки писали про "зверя, которого не надо будить", Такі паралелі трохи отверезили мене і я більш співчутливо поставилась до того, що сталось з Ларною. Ізі перевищила самозахист. Проте в інших випадках дивують коментарі інших читачок про те, як повинна поводитись жертва гвалтівника (більше не фліртувати і втратити зв'язок зі своєю сексуальністю). Один не розввжливий вчинок, за який варто карати себе. Я все думаю, як же самі жінки себе не лблять, раз не здатні стати на сторону іншої жінки, яка оступилась. Скільки роздратування, слів про долг звучить у коментарях під цим романом

Марина Сніжна
14.04.2025, 10:24:19

Айсі Дора, ситуація дійсно дуже складна.
Дякую вам за коментар, який змушує замислитися.

avatar
Tetyana Holiba
14.04.2025, 06:12:45

У цій історії вина у всіх одинакова. Герої не вміють розмовляти один з одним. Ларна теж хороша. Ну чого лізе у стосунки іншої пари,навіть якщо хлопець її друг? А ще, треба було братові просвітити про результат втечі Ізабель 2 роки тому. А то всі думають, що героїня прямо насолоджувалась зрадою.

Марина Сніжна
14.04.2025, 10:23:23

Tetyana Holiba, брат намагався поговорити з ним, але Данір кожного разу категорично відмовлявся від розмови.
Дякую за коментар!

avatar
Юлія Mimosa
13.04.2025, 19:50:57

Щось мені взагалі не хочеться жаліти Ізабель. Вона ні на краплину не порозумнішала і постійно створює проблеми. Конфлікт з Ларною можна було вирішити мирним шляхом, просто поговоривши, але ні, вона навпаки ще більше розпалила ворожнечу. Звісно Ларна теж перетнула межу. Ізабель вже мала зрозуміти, що в тій старій історії існує якесь непорозуміння, якщо її називають шльондрою, і пояснити все хоча б чоловікові. І щодо дару я згодна з Даніром - вона мала попередити його про такий небезпечний дар і попросити допомоги. Знаючи про свій запальний характер і вибухонебезпечний дар, вона не стала вивчати прийоми самоконтролю, а пішла виясняти стосунки з дівчиною, з якою у неї конфлікт. А потім "ой, я не хотіла". Вибачте, ніколи не пишу негативні коментарі, але Ізабель дійсно бісить. Та й всі інші також

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
14.04.2025, 10:22:35

Юлія Mimosa, дякую за вашу думку)

avatar
Натали Натали
13.04.2025, 22:48:49

Вона наробила халепи, дівчина може стати не красивою, попеченою, це вже не смішно, вона і з іншим може таке наробити, а це вогонь, так і людину можна спалити, таке враження, що її не виховували, Дамір вірно все зробив

Марина Сніжна
14.04.2025, 10:22:21

Натали Натали, Ізабель зробила це не навмисно, та і Ларна її спровокувала. Хоча, звісно, ніхто на таке не заслуговує. На щастя, магія королеви Адали та Гуріна здатна робити дива. Тож шанс у Ларни є.
Дякую за коментар!

avatar
Джулія
13.04.2025, 21:54:16

Я розумію, що Ізабель сильно напартачила, але Дамір неймовірно сильно на неї нагримав. Дякую. Дуже цікаво. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
14.04.2025, 10:21:01

Джулія, так, йому слід було бути стриманішим.
Дякую за коментар!

avatar
Marina
13.04.2025, 09:12:21

Ну десь я це вже чула, ще два роки тому, що вона і гординю свою усмирить, і перепросить, і взагалі стане най-най...Подивимось як буде зараз.
Пишуть, що Данір схаменеться лише тоді, коли зрозуміє, що може втратити Ізабель. Ну добре, а Ізабель коли схаменеться? Чи все, що іноді вона витворяє уже тут в палаці це вважається нормальним для заміжньої жінки?
Шкода, Ізабель не розуміє, що саме завдяки отому щирому, закоханому хлопцю в інвалідному візку, якого вона так підло принизила, у неї є таке майбутнє. А не просто шлюб з ким-небудь, хто прикрив би її ганьбу. Чи ви думаєте, що в Королівстві Смарагдових Драконів не зрозуміли б чому це принцеса, до якої сватався король інших Драконів, вийшла заміж за когось набагато нижчого статусом?
А тепер ця принцеса з підмоченою репутацією ціни собі не складе.
"Мій батько за таке їм би язики відрізав" - о, то виходить їй неприємно, що про неї таке говорять. А Даніру виходить приємно, що ти його отак принизила, що йому дісталася отака легковажна дружина...Виправляй Ізабель ситуацію поки...хоча вже й не знаю пізно чи ні.
Бачу по сюжету, що перемир'ям ще і не пахне, ну що ж будемо кріпитися:)))

Показати 3 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 12:39:59

Marina, вже скоро буде)

avatar
Lesia Yurchyshyn
13.04.2025, 08:57:55

Чи вміє Данір зараз перекидатися на дракона ?
Може, було б швидше, якби він сам полетів за братом чи мамою ? Або довіз повітряним шляхом Ларну ?

Показати 3 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 12:39:38

Lesia Yurchyshyn, так вони ж пролетіли небагато. Тож такий політ не склав труднощів.

avatar
Vira
13.04.2025, 09:25:53

А чому Данір сам не полетів за мамою чи братом? Це було би значно швидше.

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 11:06:06

Vira, так, з політами у них дійсно не все так просто. Я у коментарях трохи нижче більш детально розписала, про що йдеться.

avatar
Олена Деркач
13.04.2025, 08:30:24

І не доводити, і не принижуватися. Ларна заслужила своє сповна. Вона ж не хоче, щоб хтось вирішував її стосунки з Армелем. Тож нехай не лізе в чуже життя. І Даніру їй це треба чітко пояснити, а не згонити злість на Ізабель, бо може втратити її назавжди. І це, на мою думку, буде справедливо. Який ображений!!! Невже, на все життя?! Так не можна.

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 11:02:52

Олена Деркач, що найсумніше, що якщо нічого не зміниться, то такий стан речей дійсно може тривати все життя. І ставатиме лише гірше. Коли один з подружжя лагодить високі мури і не бажає за них пускати іншого, то рано чи пізно цьому іншому набридне збивати руки в кров, намагаючись ці мури зруйнувати. І він здасться.
Дякую за коментар!

avatar
Олена Когут
13.04.2025, 08:38:38

ну от. догралися.. але слова Даніра цілком слушні і справедливі. Ізабель веде себе дуже егоїстичні і зверхньо

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 11:01:16

Олена Когут, з приводу справедливості, то у кожного може бути своє уявлення про неї, дивлячись з якого боку поглянути) З точки зору Ізабель саме Данір несправедливо поводиться.
Дякую за коментар!

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше