Вибір Смарагдової дракониці
640 258
Букнет Еротика Еротичне фентезі Вибір Смарагдової дракониці

Вибір Смарагдової дракониці 18+

Марина Сніжна
Повний текст · 383 стор.
2 094
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 1 173
Анотація до книги "Вибір Смарагдової дракониці"
Принцеса Ізабель не в захваті від нав’язаного батьками нареченого. Адже король Срібних драконів Данір Адрамейн – каліка з паралізованими ногами, у якому навіть драконяча кров не бажає пробуджуватися.
Тож єдиним виходом для себе вона вважає втечу з тим, кого обрала сама і кого кохає.
Хто ж знав, що драконяча кров в Даніра таки прокинеться. Він зможе стати на ноги, а найголовніше – виявиться її парою!

ПРИМІТКА: події відбуваються у тому ж фентезі-світі, що й «Обраниця Золотого дракона», через двадцять років. Головний герой книги – один з синів Адали та Кірмунда. Але це самостійна історія і може читатися окремо.

ОДНОТОМНИК

Є ще одна книга по цьому фентезі-світу - "Обраниця Золотого дракона" (про батьків головного героя цієї історії).
Зміст книги: 45 глав
Глава 1
Глава 2
Глава 3
Глава 4
Глава 5
Глава 6
Глава 7
Глава 8
Глава 9
Глава 10
Глава 11
Глава 12
Глава 13
Глава 14
Глава 15
Глава 16
Глава 17
Глава 18
Глава 19
Глава 20
Глава 21
Глава 22
Глава 23
Глава 24
Глава 25
Глава 26
Глава 27
Глава 28
Глава 29
Глава 30
Глава 31
Глава 32
Глава 33
Глава 34
Глава 35
Глава 36
Глава 37
Глава 38
Глава 39
Глава 40
Глава 41
Глава 42
Глава 43
Глава 44
Глава 45

1 173 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Анна Кислова
13.04.2025, 08:22:49

Не потрібно їй щось доводити Даніру. Вона один раз це зробила. Спробувала пояснити. Він не захотів її почути. Та ще й принизив в черговий раз. Чим більше вона буде старатися, тим більше чоловік її буде зневажати(

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 10:56:28

Анна Кислова, на жаль, з Даніром будь-яка її поведінка сприйматиметься не так. Він шукає найменший привід розчаруватися в ній. А хто шукає, той знайде.
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
13.04.2025, 07:44:15

Напевно, наміри Ізабель змирити свою гордість, заслужити прощення і Даніра, і Ларни, довести, що вона не таке чудовисько, як про неї думають, є мудрим рішенням. Але вона повинна пам'ятати, що повага оточуючих починається з поваги себе самої до себе, і не дозволяти себе принижувати.

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
13.04.2025, 10:55:11

Тетяна Худя, на жаль, коли людина у чужому оточенні, то стає дуже вразливою в плані ставлення до себе. І коли навколишні вперто доводять, що вона чудовисько, негідна поваги і таке інше, важко зберегти нормальну самооцінку. Але Ізабель сильна духом, тож так просто не дозволить себе загнобити. Просто зараз ще й почуття провини накладається.
Дякую за коментар!

avatar
Джулія
12.04.2025, 23:02:49

Ого, шкода Ларну, але і її слова дуже ранили Ізабель. Надіюсь, що все із нею буде добре. Дякую. Дуже цікаво. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
13.04.2025, 10:53:25

Джулія, так, Ларна точно перегнула палицю. Не слід було так відверто провокувати.
Дякую за коментар!

avatar
Наташа Ледян Ка
12.04.2025, 21:28:31

Ізабела перво наперво королева, хоче цього Ларна, чи ні. Є така річ, як субординація. Ларна мало того, що творила просто неподобаючі речі, але й ще ротяку відкрила, то ж і отримала. Якби б вона не зневажала королеву за минуле, їй ніхто права не давав говорити такі речі. Ну а тепер відносини королівського подружжя з трошки тепло, стануть ну дуже прохолодно.

Марина Сніжна
13.04.2025, 10:52:55

Наташа Ледян Ка, Ларна дійсно не мала втручатися у чужі справи. Тут навіть річ не в тому, що йдеться про королівське подружжя. Будь-кому б не сподобалося, якби якась чужа жінка лізла у сім'ю. Нехай навіть подруга дитинства.
Дякую за коментар!

avatar
Ольга Скоба
12.04.2025, 11:47:00

Ларна дуже перегнула палку в своїх словах словах, і я розумію Ізабель, бо це було занадто. Звичайно вони обидві винні у тому що сталося.

Марина Сніжна
13.04.2025, 10:50:32

Ольга Скоба, так, обидві дівчини винні у цій ситуації.
Дякую за коментар!

avatar
Lydmila
12.04.2025, 11:35:48

Шкода Ларну ,але надіюсь все буде добре,але й разом з тим закохані ще довго входили околяса ,і не признавалися ,що давно закохані.А от Ізабель отримає прочуханку ,і це знову віддалити їх з Даніром ☀️❤️❤️

Марина Сніжна
13.04.2025, 10:49:49

Lydmila, може, віддалить, а може, нарешті спонукає відверто поговорити. Хто знає)
Дякую за коментар!

avatar
Натали Натали
12.04.2025, 11:11:46

Жінки ємоціональні, але поведінка Ізабель така, що вона не дуже себе корила за вчинок в минулому, а Ларна нічого не забула, їй боляче за свого друга.Думаю коли їй освідчитися коханий вона буде вдячна Ізабель, бо так вони би довго чекали

Марина Сніжна
13.04.2025, 10:49:06

Натали Натали, час покаже)
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
13.04.2025, 07:07:35

Коментар видалено

avatar
Тетяна Худя
13.04.2025, 06:54:46

Коментар видалено

avatar
Анна Кислова
12.04.2025, 07:48:59

Данір не буде слухати виправдань Ізабель. Ларна для нього як сестра, одна з найрідніших людей. Боюся, що королева в розпачі знов звернеться до Кліамейна. За розрадою та підтримкою. І тоді ситуація може ще більше погіршитися.

Показати 3 відповіді
Анна Кислова
12.04.2025, 12:37:06

Марина Сніжна, А взагалі, Данір схаменеться лиш тоді, коли зрозуміє, що може втратити Ізабель. Не інакше.

avatar
Олена Когут
12.04.2025, 11:04:13

а! то Ларна постраждала! ооо!!! було складно, то тепер ще важче буде!!

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:09:32

Олена Когут, так, все ще дужче ускладнилося.
Дякую за коментар!

avatar
Юлія Mimosa
12.04.2025, 10:33:35

Чогось всі вважають, що Ларна отримала по заслугах. Але мені здається, що це занадто. Звісно, вона вела себе по-дурному, але відплата занадто жорстока.

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:09:01

Юлія Mimosa, на таке дійсно вона не заслужила. Але Ізабель не контролювала себе в ту мить.

avatar
Юлія Mimosa
12.04.2025, 10:31:48

Сподіваюся, що Ларну вилікують

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:08:36

Юлія Mimosa, час покаже)
Дякую за коментар!

avatar
Олена Деркач
12.04.2025, 09:26:07

Ларна отримала по заслугах. Не треба лізти в чуже життя. І за що їй ненавидіти Ізабель?! Ларна не зробила й кроку до примирення з Ізабель, хоча могла. Але й Ізабель потрібно змінити свою поведінку, стати більш розсудливою, а не фліртувати з іншими чоловіками. Дякую за прозу. Чекаю продовження.

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:08:30

Олена Деркач, дякую за вашу думку))

avatar
Зоряна Лісова
12.04.2025, 08:04:40

Ларна отримала на горіхи справедливо. Доросла жінка, яка не в змозі розібратися у власних почуттях, звинувачує іншу жінку, постраждалу від насилля на основі пліток.

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
12.04.2025, 11:08:03

Зоряна Лісова, так, нарвалася вона сама.
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
12.04.2025, 08:27:10

Звичайно, Ларна сама винна в тому, що спровокувала своїм язиком викид магії вогню у Ізабель. І, напевно, її вилікують або Адала, або Гурін. Обійдеться відчуттям болю та переляком. А от чим обернеться ця ситуація для Ізабель, невідомо((( Зрештою, Данір бачив, які наслідки мали "уроки" Ларни для Ізабель, і знає, що у дракониці, яка ще не навчилася керувати своєю магією, дійсно можуть бути неконтрольовані викиди магії. На холодну голову Данір все це, напевно, зрозуміє. Але чи не наламає дров зі злості? Не хотілось би, щоб його реакція змусила Ізабель думати, що Ларна для нього важливіша, ніж вона, і що Ізабель не місце в палаці.

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:07:12

Тетяна Худя, тут ви праві. Данір навряд чи здатен поглянути на цю ситуацію з холодною головою.
Дякую за коментар!

avatar
Marina
12.04.2025, 07:49:22

По великому рахунку нічого неправдивого Ларна не сказала. Різкі слова, але всі в точку. Інше діло, що Ізабель ніколи з такої сторони на свій вчинок не дивилася та й по її теперішній поведінці зрозуміти нормальній людині, що вона про щось там жаліє просто не можливо. Тому я розумію Ларну, не підтримую те, що вона лізе в чужі відносити, але сказати, що її докори несправедливі було б неправдою. Боюся після цього випадку Ларна стане ще більшим ворогом для Ізабель. До цього це були такі більш побутові пакості, а тепер чи не піде Ларна ва-банк? Події загострюються, схоже ми підбираємося до якогось кульмінаційного моменту ♥️

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:06:39

Marina, щодо Ларни, то все можливо... Вона не з тих, хто просто змириться і не спробує помститися.
Дякую за коментар!

avatar
Джулія
11.04.2025, 21:49:59

Ого, о це так Ларна наговорила гидоти їй, а вона схоже не стрималася і знов вогонь вийшов на волю. Дякую. Дуже цікаво. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:05:48

Джулія, так, важко було стриматися у цій ситуації.
Дякую за коментар!

avatar
Vira
11.04.2025, 19:44:41

Мене одну мучить питання, чому ні брат ні батько не розповіли, що його дружину згвалтували, а не вона сама віддалася? :-) Брат же ш лікував наслідки.... І вони ж знали, як для нього це важливо. Цікаво, як вони це обґрунтують.

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:05:26

Vira, бо Данір не хотів ні з ким говорити на цю тему і одразу обривав, тільки-но хтось намагався. І вони просто дали йому спокій.
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
11.04.2025, 15:17:33

Але кому ж там терміново знадобився цілитель? Чи не Ізабель відлупцювала Ларну за її зухвалість і нечемність по відношенню до своєї королеви?"

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:04:48

Тетяна Худя, вже в сьогоднішій проді є відповідь)
Дякую за коментар!

avatar
Натали Натали
11.04.2025, 12:07:18

Ну Ларну я розумію, вона бачила Даніра в поганому стані, допомагала йому, а зараз він красунчик, такого Ізабель покохала, а як би він був в калясці, хто зна, як би вона його хотіла, да і не повинна вона була з дому збігати, це позор, її могли видати заміж і за старого, це така доля принцес, вона повинна бути покірною, да іще і цноту віддала іншому, так чого Ларна повинна її поважати, вона боїться поглянути на свого коханого, бо її так виховували, тому і таке відношення до Ізабель, її не потрібно було ставити фрейліной до Ізабель, Данір хотів, щоб вони потаришували, а воно он як вийшло

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:04:23

Натали Натали, якби Данір так і лишився в інвалідному візку, Ізабель би, звісно, не відчувала до нього пристрасті, але і не відмовилася від нього. Вона стала б дійсно для нього турботливою дружиною. І зараз з усіх сил намагається довести чоловіку, що свій вибір зробила і не збирається зраджувати. Та проблема в тому, що він їй не вірить.
Дякую за коментар!

avatar
Lydmila
11.04.2025, 11:52:08

Ларна ,,зірвалася з цепу'' і висказала все ,що думає про Їзабель,чим дуже розгнівала ту,і в пориві гніву жбурнула своєю магією в Ларну☀️❤️❤️

Марина Сніжна
12.04.2025, 11:02:31

Lydmila, Ізабель сама домагалася від неї правди, от і отримала її. Хоча виявилася до цього неготовою.
Дякую за коментар!

avatar
Руслана
11.04.2025, 11:36:10

Ну як? На самому цікавому місці

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
12.04.2025, 11:01:54

Руслана, )))
Дякую за коментар!

avatar
Джулія
10.04.2025, 21:52:49

Ох, як же ж мало Дамір знає про свою дружини, а ще шкода, що і не пробує пізнати її. Дякую. Дуже цікаво. Чекаю на продовження.

Показати 3 відповіді
Джулія
11.04.2025, 21:38:12

Тетяна Худя, Це вже точно

avatar
Тетяна Худя
09.04.2025, 15:13:28

Якщо Данір ніяк не може пробачити Ізабель минулі образи, то навіщо одружувався з нею? Можливо, той чоловік, за якого б віддав Ізабель батько,носив би її на руках і здував з неї пилинки, і вона б почувала себе коханою, необхідною для нього, і була б щасливою. Бо життя з Даніром щось щастям і не пахне.

Показати 24 відповіді
OMK
11.04.2025, 21:09:51

Елена, Ось і я розділяю думку про Ізабель : постійно кокетство ( яке доречі у її статусі доречне тільки з чоловіком ) , але вона веде дійсно себе як жінка легкої поведінки , тільки у вищому статусі . Ларна їй правду сказала , що вона просто «шл….». І це через її ж поведінку , яка постійно провокативна . Хай би зайнялася справами королеви , а не тільки постійно нила що Данір їй часу не приділяє . Вона крім сексу і гарного лиця із себе представляє ? Якась благодійність , державні справи , питання освіти , забезпечення громадян . Та ні , «королева»і не думає ні про кого крім себе коханої і ойойойой як їй важко і як всі її не люблять . То ж не на рівному місці таке відношення сформувалося , і приїхавши через 2 роки поведінка так і не змінилася - я примхлива дівчинка і всі ви зобовʼязані за мною бігати і любити мене таку як я є . Дратує страшенно . Таке відчуття , що якби не істинність , то вона б переспала із охоронцем із скарбником і навіть із Кліамейном , бо просто їй то одиноко , то сумно , то просто нема чим зайнятися . Пробачте мене всі прихильники Ізабель , але її постійні дії це щось із серії незрілості і вседозволеності. Постійний бунт і відсутність тормозів

avatar
Олена Деркач
11.04.2025, 10:15:08

То хто ж постраждав на поєдинку?! Мені здається, що Ларна. Хочеться в це вірити, адже ця дівиця вже трохи дістає. А сама яка? Невже така чесна? Дякую. Чекаю продовження.

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:48:00

Олена Деркач, наступної проди все з'ясується)
Дякую за коментар!

avatar
Марійка Козарик
11.04.2025, 10:08:15

О це так розмова вийшла. Ларна теж не знає всієї правди про Ізабель.

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:47:41

Марійка Козарик, саме так. Вона упереджена і не знає всієї правди.
Дякую за коментар!

avatar
Олена Когут
11.04.2025, 09:54:00

оо!! оце поговорили дівчата!!

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:47:14

Олена Когут, ага))
Дякую за коментар!

avatar
Ольга Баковская
11.04.2025, 08:51:31

І що ж трапилось? Повбивали один одного зі злості?

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:45:47

Ольга Баковская, завтра на це питання буде відповідь)
Дякую за коментар!

avatar
Marina
11.04.2025, 08:42:05

О, дівчатка прям палають одна до одної)))
А Ізабель не витримала і таки смальнула вогнем по Ларні. Плюси - Армель почне проявляти до Ларни більше уваги і можливо це допоможе їм усвідомити почуття один до одного. Мінуси - стосунки Даніра й Ізабель наврядчи покращаться, будуть знову якісь розбірки між ними....отакі в мене думки)))
Дякую, чекаю продовження ♥️

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:45:34

Marina, без розбірок точно не обійдеться, тут ви праві)
Дякую за коментар!

avatar
Ann Ann
11.04.2025, 08:04:27

Схоже, Ларну підсмажили. Ізабель, хоч і побита долею, але з почуттям гідності, видно, дала відсіч. Шкода Ізабель, схоже нікому нема діла до того, що в неї всередині. Всі перейняли на себе роль «строгий суддя», по суті навкруги жодної близької людини, родича…

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:45:10

Ann Ann, вона дійсно сама серед чужих людей. Лише на Армеля більш-менш може покластися. І то варто Даніру дати йому наказ, виступить проти. Їй зараз важко.
Дякую за коментар!

avatar
Марина Глушко
11.04.2025, 07:50:47

щось Ларна все більше розчаровує. І чому Данір розповів їй все це?

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:44:15

Марина Глушко, далі буде пояснено, звідки Ларна про це дізналася)
Дякую за коментар!

avatar
Аня Самсон
11.04.2025, 07:14:01

і я чомусь думаю що Ларна відгребла від Із. Схоже наша королева в гніві знову пробудила магію

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:43:46

Аня Самсон, не буду поки що ні підтверджувати, ні заперечувати...
Дякую за коментар!

avatar
Lesia Yurchyshyn
11.04.2025, 07:10:20

Хто постраждав - Ізабель чи Ларна ? Чи обидві ?
По ідеї, у Ларни більше досвіду, але злість...

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:43:31

Lesia Yurchyshyn, нехай до завтра це залишиться інтригою)
Дякую за коментар!

avatar
Тетяна Худя
11.04.2025, 07:08:32

Овва! Ларна ж просто таки повторяє слова, сказані батьком Ізабель у відповідь на питання Даніра: " А що тепер буде з принцесою Ізабель?", - після повернення принцеси. Крім королівських родин на тому зібранні нікого не було. Ларна теж спала в іншому крилі палацу. Батько Ізабель пообіцяв надати військову допомогу королівству Золотих драконів в замін на збереження таємниці про втечу Ізабель. То звідки ж Ларна знає такі подробиці про ту ситуацію??? Невже Данір розбовкав??? Адже Ларна і Армель єдині з королівства Золотих драконів, хто залишився в королівстві Срібних драконів при Данірі.

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:43:20

Тетяна Худя, про те, звідки вона це знає, буде якраз далі)
Дякую за коментар!

avatar
Юлия Иванова
11.04.2025, 06:51:42

Ларна вихопила лящей.....

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:42:57

Юлия Иванова, )))
Дякую за коментар!

Дякую)

Марина Сніжна
11.04.2025, 10:42:09

Наталия Остапчук, ❤

avatar
Lydmila
10.04.2025, 10:07:07

Данір має повне право так себе поводити,це Ізабель повинна переосмислити свою поведінку,бо справді секс не вирішує проблеми в сім'ї.Тим більше чоловіки і жінки сприймають секс по різному.,для чоловіків ,це зняття напруги ,а от для більшості жінок ,це прояв кохання,і потім великого розчарування.І поки вони не поговорять ,поки Ізабель не покається і не розповість про зґвалтування ,те ,що її мали вбити,нічого путнього в них не вийде.
А на тренуванні має щось статися,бо Ларна дуже зла на Ізабель.☀️❤️❤️

Показати 3 відповіді
Тетяна Худя
11.04.2025, 02:25:35

Lydmila, Вибачте, а за що по-вашому Ізабель має покаятись??? Данір і Ізабель до заручин навіть не бачили одне одного. Тож ніяких почуттів між ними не було. Ізабель ще й була розлючена, що батько в ультимативній формі повідомив їй про цей шлюб. Це, природно, викликало в неї протест і злість на свого батька, яка частково перекинулась і на Даніра. До того ж біля Даніра (читаємо абзаци 3-4 Глави 7.2) "увесь час стирчить якась дівчина", "Дивлячись на те, з якою теплотою вони (Ларна і Данір) дивляться одне на одного і як жваво розмовляють, я несподівано відчула злість. Схоже, і Данір аж ніяк НЕ ПАЛАЄ БАЖАННЯМ ОДРУЖИТИСЯ ЗІ МНОЮ і діє лише з інтересів держави. Сам, до речі, про це обмовився". Тому Ізабель, яка крім жалості нічого не відчувала до Даніра, думала, що він теж не бажає цього шлюбу, а ще зі злості на свого батька і наважилась втекти з Корентіном, який запевняв її в коханні, обіцяв, що вони одружаться в першому ж храмі, що трапиться їм по дорозі. І після того, як її повернули, її батько сказав, що НЕ наполягає на весіллі, а всі дані ним зобов'язання про військову допомогу виконає.Данір мав змогу не одружуватись.І Ізабель не просила його одружуватись.

коли вийде друга книга

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:23:11

Ірина Бондаренко, що ви маєте на увазі? Це буде однотомник.

avatar
Марійка Козарик
10.04.2025, 08:33:17

Співчуваю обом, бо поки не поговорять, в кожного буде образа на іншого.

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:21:49

Марійка Козарик, так і буде, на жаль.
Дякую за коментар!

avatar
Marina
10.04.2025, 07:53:22

Ну правильно, вдає з себе холодного, бо серце ще болить. А в Ізабель просто з самого початку не правильні вчинки. Виходить що зі старими образами вона не розібралася, а на нові (які, по суті і виникають внаслідок тих старих) ображається. У них є почуття, тому якби ніхто не "помагав" може вони б і самі дійшли згоди через деякий час. А так, то якісь хлопи, які пускають слину за Ізабель, то Ларна зі своїми вибриками... Хоча, можливо їм і потрібен саме якийсь всплеск адреналіну, щоб виговоритися або взагалі побути в розлуці деякий час і зрозуміти як погано буде один без одного ❤️

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:21:37

Marina, доцільно помітили. Якби їм ніхто не заважав, було б більше шансів порозумітися і виправити свої стосунки.
Дякую за коментар!

avatar
Айсі Дора
10.04.2025, 07:29:02

От зараз Ізі "покарає" Ларну, а Данір не розібравшись, сприйме це за дитячість. Ррзумію всі його переживання, дуже правдиво описано. Але ж буде саме так - потім буде надто пізно. В рлмані буде ХЕ, а от в житті рідко такі вчинки приводять до міцних стосунків

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:20:57

Айсі Дора, тут ви праві. В житті навряд чи це могло б закінчитися хепі-ендом.
Дякую за коментар!

avatar
Натали Натали
09.04.2025, 22:11:40

Він боїться, що вона його поглине всього, і веде себе так, що він холодний до неї, але думаю це не надолго, якщо вона десь не наробить дурниць

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:20:20

Натали Натали, саме через це він так і чинить. Але вона не знає про його кохання і їй прикро бачити таку байдужість.
Дякую за коментар!

avatar
Джулія
09.04.2025, 21:47:31

Шкода, що він не довіряє їй. Дякую. Дуже цікаво. Чекаю на продовження.

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:19:53

Джулія, так, без довіри нормальних стосунків не буде.
Дякую за коментар!

avatar
Наталія Діжурко
09.04.2025, 15:59:48

Ізабель треба щось змінити в своїй поведінці. І поговорити із Даніром про минуле. Вона ж не знає,що саме його провокує на таку поведінку. І він всього не знає...А закінчення сварок одним сексом,то не вихід.
Дитячі витівки Ларни дивують. Ось хто знає,що може чудити безнаказано.
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:18:12

Наталія Діжурко, Ізабель і в голову не приходить, що Данір не знає про згвалтування. Вважає, що він на неї злиться за сам факт, що вона втекла з Корентіном і втратила цноту, нехай і не за власної волі. Та і коли вона намагається поговорити з ним про це, він одразу обрубає ці спроби. І рада б більшій відкритості між ними, але Данір не дозволяє.
Дякую за коментар!

avatar
Lyudmyla Likhatskaya
09.04.2025, 12:24:27

Ой! Який же терешко цей Данір!!! Ще так трохи і втратить таку жінку!!! Ізабель унікальна жінка, таких мало! Тобі ж ясно мужики сказали, що за таку і померти не жалко!!! От телепня кусок цей Данір, він зрозуміє, коли втратить Ізабель. Тримайся Ізабель, головне щоб ти не встигла його розлюбити, поки Данір роздуплиться! Марина Сніжнаааа!!! Ви Прєлєсть!!!❤️❤️❤️ Щиро дякую за емоції щодня!!! Пишете Ви ВАУ!!!❤️❤️❤️ Гарного дня та прекрасного настрою!!!❤️❤️❤️

Показати 2 відповіді
Марина Сніжна
10.04.2025, 11:16:24

Lyudmyla Likhatskaya, на жаль, так найчастіше і буває. Розумієш всю цінність чогось тільки коли втратиш)
Дякую за коментар!

avatar
Lydmila
09.04.2025, 12:09:10

Не Данір з першої зустрічі проявив до Ізабель зневагу ,зверхність і презирство,а Ізабель.А втеча перед самим весіллям з іншим чоловіком,хіба таке можна забути.Від самого приїзду Ізабель веде себе не правильно,от і має таке ставлення від чоловіка до себе,як до тих самих утриманок,а не до дружини,яку кохають.☀️❤️❤️

Марина Сніжна
10.04.2025, 11:15:02

Lydmila, бачу, що читачі вочевидь розподілилися на два табори. Хтось знаходить неправильною поведінку Ізабель, а хтось Даніра. Але це нормально. На ситуацію можна подивитися з різних боків)
Дякую за коментар!

avatar
Marina
09.04.2025, 08:27:41

Ну в них все стабільно - сварка-секс-сварка і так по кругу))) Але якщо чесно, то я не вважаю що проблема їх відносин в Данірі. Якраз навпаки. Я думала перше, що скаже Ізабель Даніру після дворічної розлуки буде щось на кшталт: "Вибач мені, я була такою козою два роки тому. Мені так соромно за свій вчинок..." Хтозна, може б і Данір подобрішав. Я б точно була геть іншої думки про Ізабель, ніж наразі є. А вона що? Тільки переступила поріг - зірвала чоловікові нараду, бо покої не такі. Перед шлюбною нічкою хто теревені з Кліамейном розводив?) Фліртувала зі скарбником щоб розізлити Даніра, фліртує з Армелем щоб розізлити Ларну.... А свої проблеми вона коли буде вирішувати. Які кроки вона для цього зробила, окрім згоди на чудовий секс? А так, виходить ми вже напевно більшу частину книги прочитали, але жодного "вибач" з її уст не пролунало. Одні лише докори, що до неї ставлення не як до прекрасної богині. А з чого тому б ставленню взятися?!
Ось тому я не розумію чому з Даніра шкуру готові здерти, а Ізабель жаліють.
Іноді складається враження, що вона спеціально сама собі шкодить, щоб потім її пожаліли в коментарях.
Ох, не виходить в мене написати коротенький коментарик)))
Дякую ♥️

Показати 5 відповідей
Марина Сніжна
10.04.2025, 11:14:14

Marina, так, тоді було б ні про що писати))

avatar
Наташа Ледян Ка
09.04.2025, 09:01:56

Поки вони не поговорять про минуле, не перегорнуть сторінку так і буде продовжуватися між ними, ревнощі, секс, непорозуміння і марні сподівання.

Марина Сніжна
09.04.2025, 10:11:59

Наташа Ледян Ка, на жаль, так, буде замкнутий круг, якщо вони не поговорять відверто.
Дякую за коментар!

avatar
Олена Когут
09.04.2025, 08:19:23

щодо голосних заяв, то це точно

Марина Сніжна
09.04.2025, 10:11:43

Олена Когут, )))
Дякую за коментар!

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше