Роздуми  Про  Любов
1 358
Букнет Молодіжна проза Роздуми Про Любов

Роздуми Про Любов

Мореас Фрост
Мореас Фрост · автор
Повний текст · 22 стор.
6
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 11
Анотація до книги "Роздуми Про Любов"
Збірка тематичних мініатюр про наявні види любовних прив'язок з їхніми критеріями та короткими характеристиками...
Зміст книги: 10 глав
Роздум I. Кохання з Першого Погляду (Взаємне)
Роздум II. Справжнє Кохання
Роздум III. Фази Справжнього Кохання
Роздум IV. Безсловесне Кохання (Нерозділене)
Роздум V. Нерівне Кохання (Мезальянс)
Роздум VI. Одностатеве Кохання
Роздум VII. Фатумне (Доленосне) Кохання
Роздум VIII. Любовний «Трикутник» (Потрійне Кохання)
Роздум IX. Приворотне (Неправедне) Кохання
Роздум Х. Паралельне (Множинне) Кохання

11 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Аліна
24.08.2024, 12:50:01

GM, Марконі! Коли читала цю частину, згадався вірш Євгена Аграновича, написаний у далекому 1955 році, "Сабля любов". Якщо цікаво, знайдіть в інеті. Чула романс на ці слова. Мені дуже подабаються романси, особливо під гітару біля багаття.

Показати 7 відповідей
Мореас Фрост
24.08.2024, 22:29:22

Аліна, Ну ні, звісно, я не з лякливих, все добре... Це завжди цінно, коли відверто. Я завжди за повну відкритість.
Взаємно, теж приємно спілкуватися з розумною та інтелігентною людиною...

avatar
Аліна
24.08.2024, 13:21:31

Марконі, всі види кохання, які ви описали, дійсно присутні в житті людей. Якщо цей вибір не заважає і не загрожує життю інших, то осуджувати когось за його вибір не має прав ніхто. Бо у кожного свій вибір, своя доля, свій шлях.Сприймати і приймати чийсь вибір, теж справа особиста.

Мореас Фрост
24.08.2024, 14:34:11

Аліна, Аліно, привіт!
Я з вами цілком згоден, у кожного - своя доля і своя Карма.
Але у цьому збірнику я нічого нікому не нав'язував, лише у стислій формі сформулював свій погляд на особливості існуючих любовних прив'язок.
Дякую Вам за інтерес до цієї важливої тематики.

avatar
Оля Пасічник
23.11.2023, 00:17:30

Мої вітання авторе! Побачила Ваш комент у "Практичній педагогіці" і з цікавості заглянула на Вашу сторінку. Почала саме з цієї.Просто було цікаво, і так Ви дуже стисло коротко ,доступно розписали все.Спочаику читала, а потім включила аудіо. На слух це дуже все гарно сприймається. Стосовно паралельного кохання, то типу дві родини.Але недавно читала книжку двох авторів, на реальних подіях, герой давав інтерв'ю на аудіозапис, відповідно, спілкувались з кожною дружиною, одна законна, а друга цивільна( по іншому у нас не може бути.Книжка має назву Два будинки мільярдера. Так гачиталася я коментів під книжкою, то не описати і не переповісти.Це треба читати такі "шедеври" від читачок)))). Наступну беру Вашу про звільнення Херсону. Дякую

Показати 4 відповіді
Оля Пасічник
23.11.2023, 21:33:31

Мореас Фрост, Про це я написала, бо не заглянула в кожну книжку ще і не ознайомилась, що ж є Мореходки візуально, а вже коли глянула, то 8рлщ3міла що ж тут дав з них. Ну була думка, що деест веде на щросвцщкном3 книжковому сайті ж на цій мові книжка.Звймно 6а ьукгетв, тільки. українською п'ють бути Але багатенько книг хтось перекладає. за допомогою вуйка Гугля, і часом таке слухаю, що ні в тин, ні в ворота. і що цікаво, щей такі книги платними виставляють. З початку, клои прийшла на Букнет купувала і немало, але тепер принципово не купую, читаю, що доступно, десь просту знайду, то так вже, хтось подарує, десь рощіграю, і тепер не переймаюсь особливо, бо є що слухати багато безкоштовного, в гроші витрачаю на потреба ЗСУ. Так стосовно озвучеи, то в додатку Букнет є функція аудіо. Якщо через хром зайти такого задоволення нема.Тому якщо маєте змогу щось роблячи слухати, завантажте додаток, і так економія часу і великий обсяг прослуханого.Дякую за відповіді , приємно і любо спілкуватись з авторами. Дякую

Доброго дня, Мореасе!

В розділі 9 твоїх нарисів розповідається про приворотне кохання. Про нього мені доводилося читати багато, наприклад, в творах української літератури 15-18 столітть. Там часто цим займаються жінки, які використовують різні привортні зілля, щоб закохати в себе чоловіка, або відштовхнути суперницю. Часто вони ходять до відьом з цією проблемою. Звичайно, подібне кохання не має перспективи, тому, що через деякий час чари згаснуть і треба починати все спочатку! Хіба що в давнину таким методом можна було добитися близькості, потім мати дитину і цим привязати чоловіка. Зараз, мабуть інші методи, але навряд чи успішні! Вперше про параллельне кохання я дізнався ще школяром, подивившись фільм Є. Матвєєва "Любов земна". Знаю, такі люди, що заводять дві сімї є й зараз, але мені важко їх зрозуміти, тому що однаково любити двох і більше не можна. Цікаві розділи, дуже дякую весь цей цикл! Успіхів!)

Показати 3 відповіді
Мореас Фрост
27.06.2023, 16:50:03

Олександр Гребьонкін, З твоїм останнім не можна не погодитися. Але я писав про повноцінні, равнозначні відносини.

Доброго дня, Мореасе!
Усеж наважусь написати про 6 розділ (одностатеве кохання), хоча такий вид кохання особисто для мене є чужим і несприйнятним. Особливо, гомосексуалізм, бо у лесбіянстві хоч якась зовнішня краса є, і навіть поезія Сафо довгий час мені подобалася. Але, попри свій ригоризм, усе ж зазначу, що написаний розділ цікаво! Єдине, що відмічу - те, що причиною одностатевого кохання (як мені здалося) визначено лише "безупинний розгул емоцій", у той же час існують, безумовно, й природно - біологічні причини... У 7 розділі про фатумне кохання зазначено стисло і точно, добавити більше не можу! Все добре! Стосовно 8 розділу про потрійне кохання хочеться сказати, що це більше не вид кохання, а констатація проблеми. Може в цьому психологічному есе цей розділ є зайвим? Не знаю! Дякую!

Мореас Фрост
25.06.2023, 18:47:01

Олександр Гребьонкін, Олексе, привіт!
Дякую за прочитане.
Як би хто ні відносився до одностатевого кохання, воно є одинм з видів любовних прив'язок, А значить,від цього факту ніяк не відмахнутися. З цього я і виходив при написанні циклу.
Щодо мене, то відношуся до цієї любові толерантно, без фанатизму. Вона мені - до лампади. Хоча, як і ти, до жіночих "розваг" відношуся досить спокійно і без осуду. Можна дивитися і цілком сприймати, це хоча б зовні - естетичні "ігри ", як для чоловіків. З приводу біологічних причин, то я ж відразу від них я і абстрагувався на початку перед описом характеристики цього виду кохання.
А ось що стосується "любовного трикутника", то ні, все ж це окремий вид, це дуже поширине явище, тому я і виділив його як окремий від кохання. Хоча, зрозуміло, його можна було б рахувати як споріднений випадок нерозділеного кохання. Але у останнього - може і не бути третьої особи, а буде мати вигляд однобічного ігнору.

avatar
Джейн
23.06.2023, 06:25:24

дуже важко висловити гамму поччутів прочитавши Ваші роздуми про найвище в житті людини--Любов, Душа. Низький уклін.

Мореас Фрост
23.06.2023, 11:54:52

Джейн, Привіт, Джейн! Дуже Вам дякую. Радий, що сподобалося.

Доброго дня, Мореасе!
Пишу відгуки одразу на 3, 4 і 5 розділи твого твору. По суті, це психологічні етюди. З багатьма положеннями погоджуюсь. Особливо точно сказано про постійну трансформацію кохання. Звичайно, не можна з одними й тими ж почуттями цілий вік прожити! Перше кохання - яскраве, піднесене, романтичне. Але в такому піднесеному настрої закоханості до старості не проживеш! Можливо й є виключення, але вони лише підтверджують правило. Ти приділяєш велику увагу сексуальному потягу і появі у пари дітей. Відмічу, що інколи пара може прожити й без дітей (знаю такі випадки). Тоді відбувається усиновлення, або так і живуть (расічним подібне життя не назвеш).
І варто сказати про вірність фрази про нерозділене кохання! Дуже влучно: "подібно іржі воно розїдає душу".

Показати 5 відповідей
Мореас Фрост
23.06.2023, 00:30:25

Олександр Гребьонкін, Я тебе добре розумію. Звичайно, у всіх складається по-різному. Та й поняття дружби з жінкою може бути різним. Є таке судження, що дружити можливо лише з жінкою розумною, але некрасивою. Але й тут немає гарантії, що не може відбутися інтиму. Могу лише про себе додати, що в мене за моє житття не було знайомих жінок некрасивих, але всі вони чомусь були розумні. І всі до одної бажали інтиму. Ну як тут можна просто дружити? Мені складно повірити в зворотнє.

Доброго дня, Мореасе!
Довго не відправляв цей відгук на 2 розділ, чекав, можливо якісь оригінальні думки прийдуть в голову, але не прийшло, відправляю як є. Твоя концепція будується на тому, що коханню підвладні усі віки людини. Але, мені здається, в старості, людина більш критично мислить, бачить гарні і погані боки свого свого нового друга (дружини). Та й тіло вже не таке досконале, обличчя. Чи може бути тут палке кохання, як у юності? Хіба що на основі поваги и близькості душ. Чи важлива для кохання лише сексуальна сторона? Безумовно! Але, не лише вона, тому що після сексу не буде про що поспілкуватися, ви будете різними людьми. Це стрижень усього? Так, з цим згоден!

Мореас Фрост
21.06.2023, 21:47:43

Олександр Гребьонкін, Привіт, Олексе!
Дуже слушні і вірні думки в тебе про вікові трансформації Справжньої Любові. Коли прочитаєш Роздум ІІІ, то, міркую, усі питання знімуться.

Мореасе, доброго дня! Прочитав розділ 1 твого есе, цікаво, дуже! Багато років по тому я цікавився питаннями з приводу першого кохання, читав книги Ігоря Кона на цю тему. Звичайно, років у 14-15 пройшов через це сам. Трохи це описано в оповіданні "Охоронець часу". Так, перше кохання - воно найчистіше, більш урочисте і не привязане дуже тісно до статевих помислів. Можна, сказати вискодуховне. Ти не може оцінювати людину обєктивно - просто закохуєшся і все. І це є дуже добрим. Але буває й перше кохання дуже болючим. Це коли ти хочеш бути з коханою дічиною разом і завжди. Але це не завжди виходить. Дякую! З часом прочитаю інші глави.

Показати 4 відповіді
Мореас Фрост
18.06.2023, 12:43:23

Олександр Гребьонкін, У тому то і справа, що це були довготривалі і духовні, і фізичні зв'язки. В випадку зі мною це, дійсно, краще був один з небагатьох життєвих винятків. Тут сама природа вирішувала за мене. Я з малечку був гіперсексуальним, і від цього мені нікуди було подітися.А це неймовірно дошкульні речі. Але це окрема і довга історія, тут у декількох фразах не розкажеш. Треба хіба що читати спочатку, щоб правильно сприймати.

Вітаю із завершенням! Радію, що цей твір тепер україномовний! Так він звучить краще.

Показати 2 відповіді

Мореас Фрост, Знайомо... На жаль...

Єдиний вид любові, який мені незрозумілий. Не можу уявити, як це може трапитися, хоч убий. Не засуджую, у кожного свій вибір, але... протиприродно це якось.

Показати 4 відповіді
Мореас Фрост
09.04.2023, 00:54:29

Мореас Фрост, ....продовження. Ось він і антагонізм між чоловіками і жінками, а оскільки жінок дуже багато, то це до того ж якраз і грунт для лесбі шикарний. Це дуже спрощено я надав. Надо лише трошки уяву підключати. А оскільки сексуальний стрес скидати все одно треба, то легше це робити з одностатевими партнерами. Так це ж вже, по суті, з малолітства в них такий режим існування. А саме в переломному віці формуються звички та наклонності до одностатевих стосунків. І така схема працює усюди, де мається подібна диспропорція серед чоловіків та жінок.

Гарячі новинки "Молодіжна проза"
Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше