Вектор її тяжіння
30 485
Букнет Сучасна проза Вектор її тяжіння

Вектор її тяжіння 18+

Юлія Міхаліна
Повний текст · 335 стор.
251
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 558
Закон його гравітації
№ 1
Закон його гравітації
Вектор її тяжіння
№ 2
Вектор її тяжіння
“Закони тяжіння”
Анотація до книги "Вектор її тяжіння"
Закоханий у доньку своїх батьків, він викрав її просто із весілля.
Закон? Честь? Кар’єра? Олексій готовий зруйнувати все заради неї.
Та чи зможе Соломія прийняти цю відчайдушну відданість, знову опинившись між руйнівним коханням і бездоганною мрією, у якій немає місця для нього?
Чи витримає вектор її тяжіння правильний напрям? Чи все-таки обернеться траєкторією неминучого падіння, здатного зруйнувати їх обох?

Друга частина дилогії ЗАКОНИ ТЯЖІННЯ.
Перша книга ЗАКОН ЙОГО ГРАВІТАЦІЇ.
Книги можна читати окремо.
Зміст книги: 39 глав
Розділ 1
Розділ 2
Розділ 3
Розділ 4
Розділ 5
Розділ 6
Розділ 7
Розділ 8
Розділ 9
Розділ 10
Розділ 11
Розділ 12
Розділ 13
Розділ 14
Розділ 15
Розділ 16
Розділ 17
Розділ 18
Розділ 19
Розділ 20
Розділ 21
Розділ 22
Розділ 23
Розділ 24
Розділ 25
Розділ 26
Розділ 27
Розділ 28
Розділ 29
Розділ 30
Розділ 31
Розділ 32
Розділ 33
Розділ 34
Розділ 35
Розділ 36
Розділ 37
Розділ 38
Епілог

558 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Інна Турянська
15.11.2025, 11:21:16

Хоч видаються слова його жорстокими, але вони справедливі. Тож не варто чекати від нього співчуття, якщо вони не виявили його по відношенню до Яна) на жаль така співпраця наразі найоптимальніший варіант для обох сторін)

Юлія Міхаліна
17.11.2025, 17:15:34

Інна Турянська, Так, з боку Яна це виглядає саме так. Зі сторони Мії та Льоші може бути інакше. У всіх своя правда, але розгрібати рано чи пізно доведеться усім. Дякую, Іннусь❤️

avatar
Інна Турянська
15.11.2025, 11:15:19

Ну може то прозвучить жорстоко, але як би там не було усе це наслідки її минулого вибору та теперішнього. Так Ян багато в чому винен у більшій мірі, але у всіх гріхах звинувачувати лише його я б не стала.

Юлія Міхаліна
17.11.2025, 17:14:36

Інна Турянська, Так, Іннусь, згодна на сто відсотків. Винуваті всі, і ніхто водночас. Кожен думав, що робить як краще, вилилося в такі проблеми. Тепер пізно шукати винуватих.

avatar
Настя Дика
15.11.2025, 11:12:32

Якого милого він творить, ЗАРАЗ?! Мало нервів всім? Мало нервів ЙОМУ? Піди в зал чоловіче. Бий грушу до одурі, лупи стіни, розтрощи все, що завгодно, але не їдь туди. Мігера використає це проти тебе. Знищить тебе! Проте, з іншого боку, це може бути "На руку" нам, бо тільки підтвердить емоційну нестабільність Крапівін-середнього (14.2)

Юлія Міхаліна
17.11.2025, 17:13:52

Настя Дика, Він давно хотів цього, це закономірно рано чи пізно мало статися. Але чи буде це на руку... Я б сказала, це ускладнить дещо ситуацію. Але що маємо... Він у нас запальний хлопчина.

avatar
Настя Дика
15.11.2025, 10:26:37

Ян молодець, а єдина хто хоче коперсатися в чужій білизні, прийманні поки що - Мігера. (14.2)

Юлія Міхаліна
17.11.2025, 17:12:57

Настя Дика, Ого, Яна молодцем давно ніхто не називав))
Так, якби не Ілона, багато чого вдалося б уникнути...

avatar
Настя Дика
15.11.2025, 09:48:32

Я уж не знаю, чи не ламаються родинні стосунки потроху (14.1)

Юлія Міхаліна
17.11.2025, 17:12:32

Настя Дика, Ні, вони можуть сперечатися скільки завгодно, можуть бути складнощі, але один за одного горою.

avatar
Наталія Діжурко
14.11.2025, 16:11:18

Звичайно. Соломія найбільше винна в цій всій ситуації. Але. В принципі, винні всі. Одна боялася втратити довіру близьких людей, відчути від них зневагу. Другий чекав, поки його Святолика підросте, зрозуміє, хто її кохає, кого вона кохає. Ще один: прагнув довести комусь , що він може тримати ситуацію під контролем. Що його Малиха вибере його, кар'єру. Про пані Яновську мовчу: якби не її постійний тиск, тотальний контроль, то і половини цих наслідків не було б. І маємо, що маємо. І, на мою думку, Соломія прийняла єдино правильне рішення.
Дуже цікава і емоційна історія.
Викликає масу противоріч. Заставляє задуматися про справжні цінності. Але в кожного свій шлях. І пройти має кожний сам.
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Юлія Міхаліна
17.11.2025, 17:12:01

Наталія Діжурко, Щиро дякую, Наталю, за враження, відчуття героїв та розуміння❤️
Я дуже тішусь, що герої викликають багато роздумів та не немає однозначного сприйняття, хто хороший, хто поганий. У кожного свій шлях та своє бачення ситуації. І неможливо когось однозначно записати в поганці. Усі праві й неправі водночас... Але розгрібати потім будуть усі троє. Думаю, Соломія зараз не мала вибору просто...

avatar
Halyna Shchyrba
13.11.2025, 01:26:05

Чому не відповідає....Олексій же може виїхати за кордон, якщо обвинувачення зняті? Чи дисциплінарне не дозволяє?
Розмовляти-це велий дар! По іншому буде зле...Ян дратує, маю право))
Дякую, Юлясь ❤️

Юлія Міхаліна
14.11.2025, 15:47:50

Halyna Shchyrba, Дякую, Галиночко❤️
Не може. Звинувачення за зловживання службовими ще не зняті, ще йде розгляд, тому він під підпискою.
Я завжди кажу: не вміння розмовляти руйнує більше всього стосунки.

avatar
ToriKa Reader
13.11.2025, 00:17:14

Соля-Соля… Могла б і поговорити з коханим. Цей ігнор до добра не доведе. Шкода всіх, окрім Яна. Ну візьмуть їх в цирк, а що далі? Він про це думав? Як виступати разом, коли вона ненавидить його?

Юлія Міхаліна
14.11.2025, 15:46:42

ToriKa Reader, Дякую, люба❤️
Не доведе. Але вона в дечому подорослішавши, в дечому лишилася такою ж дурепою.
Ян подумав, в нього свій план, але про це трошки далі. Зараз йому головне зачепитися.

Ян - умілий маніпулятор,але на Соль уже не діють ні його методи,ні його харизма. Лише нервують. Нарешті їй
дійшло, який він насправді чоловік. А от Дьоші даремно вона не відповідає. Він же там сходить з розуму від невідомості. Чи то можливо теж умова Яна не спілкуватися з Крапівіним?
Дякую, Юлечко за оновлення! Бажаю світла і сил на нове!♥️

Юлія Міхаліна
14.11.2025, 15:45:44

Наталья Русанова, Щиро дякую, Наталю, за враження та побажання❤️
Соля тверезо вже оцінює ситуацію, і єдиний, хто її непокоїть, це Льоша.
Щодо дзвінків точно даремно, але чому — дізнаємося вже скоро.

avatar
Наталія Діжурко
12.11.2025, 20:15:10

Соломія подорослішала. Вийшла із зони спокою. Вилізла із черепашки, де була схована від проблем. Правда, ціна дуже висока. Надіюсь, воно того стоїть. І Ян, здається, змінився. Але - виступ для нього на першому місці. Хоча, нічого іншого в нього і не має. А це була його ідея - поїздка і виступ в обмін на свободу Олексія?
А чому ж Соломійка не відповідає на дзвінки свого Льоші? Боїться? Що не зрозуміє її причину? Що буде сваритися? Чи боїться, що не витримає - і все кине?
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Юлія Міхаліна
14.11.2025, 15:44:35

Наталія Діжурко, Щиро дякую, Наталю, за думки та враження❤️
Так-так, але враховуючи її характер, інакше вона б не подорослішала. Тільки зіштовхнувшись з такими складними обставинами.
Ян так, змінився, але в який бік та наскільки дізнаємося точно тільки від його імені вже. Щодо виступу та поїздки в новому розділі.
Щодо дзвінків теж трохи згодом. Але вона точно боїться. Але чого?

avatar
Лара Роса
10.11.2025, 13:26:10

Поїхала відпрацьовувати контракт? Добре, якщо тільки це...

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
14.11.2025, 15:42:27

Лара Роса, Я теж)

avatar
Halyna Shchyrba
08.11.2025, 13:14:04


Не може Олексій тримати себе в руках...як тільки справа стосується Святоликкої, то мізки відключаються((
Ян вправний провокатор, і, якщо раніше його хоча б шкодувала, то зараз і це бажання в прірву!!!
Дякую, Юлю❤️

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
12.11.2025, 19:38:48

Halyna Shchyrba, ❤️❤️❤️

avatar
Інна Турянська
11.11.2025, 09:24:45

Шкода Ореста..але таке життя як в нього було, то вже краще смерть.
Олексій робив все це ради того, щоб бути з Мією разом, а разом їм здається ще довго не бути(( навіть і не знаю що ще тут додати

Юлія Міхаліна
12.11.2025, 19:38:37

Інна Турянська, Дякую, Іннусь❤️
Так, він намучив усіх, але і час намучився.
Ага, замкнуте коло якесь виходить...

avatar
Наталія Діжурко
10.11.2025, 21:06:09

Перебування в психлікарні - ще те випробування. Описано так реалістично! Не доведи Боже, такого нікому. Олексій витримав все. Але поступок Соломії. Така жертва. Я одного не розумію. Як вони будуть разом виступати? Як вона зможе довіряти Яну? Довірити свою безпеку. Це ж висота, без страховки.
Дуже дорога ціна за свободу.
І не вірю, що Яновські будуть мирні і тихі.
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Юлія Міхаліна
12.11.2025, 19:37:25

Наталія Діжурко, Щиро дякую, Наталю❤️
Радію, що вдалося передати емоції та відчуття. Так, після всього довіра точно підірвана, але вибору в неї нема особливо. Втім, зараз вони обоє зацікавлені, щоб все вийшло добре.

Дуже важка ціна свободи для Льоші, занадто важка і від цього можна дійсно зійти з розуму...
Дякую, Юля, за оновлення! Важке,але з надією, що Соль стала розумнішою і не піддасться чарам Яна, буде лише професійне спілкування.чекаю з нетерпінням на продовження!♥️

Юлія Міхаліна
12.11.2025, 19:31:08

Наталья Русанова, Дякую, Наталю❤️
Якоюсь мірою Льоша сам винен, якби не його запальна натура, не довелося б шукати способи для його звільнення.
Солі зараз точно не до чар, і не певна, що Ян на них теж здатен в цій читуації

avatar
Інна Турянська
08.11.2025, 09:36:39

Ох...бідний Орест(( шкода чоловіка...важка хвороба здатна повністю знищити людину(. Тому радує, що Олексій здоровий, а значить колись цей кошмар в його житті закінчиться і він ще буде щасливим.

Показати 2 відповіді
Halyna Shchyrba
11.11.2025, 00:57:41

Інна Турянська, Попрощалися...

avatar
Лара Роса
07.11.2025, 17:32:01

Капець, Льошка дров наламав! Соломії по дупці надавати хочеться за все це божевілля! А ще більше нашому дорогоцінному суспільству, котре вміє обплутати людей умовностями й умовними межами, через які люди потім собі долі ламають.

Показати 2 відповіді
Лара Роса
10.11.2025, 09:27:58

Юлія Міхаліна, Бо це мегаскладно - опиратись суспільству((

avatar
Halyna Shchyrba
09.11.2025, 12:02:01

Однозначний вибір! Без сумніву!
Завжди!!!
Дякую, Юлічко❤️

Юлія Міхаліна
10.11.2025, 01:54:44

Halyna Shchyrba, Кохання воно таке♥️

avatar
Halyna Shchyrba
09.11.2025, 11:10:43

Я перервалася під час читання...ДІВЧИНКО, ти .....гаплик, одним словом!!!
❤️

Юлія Міхаліна
10.11.2025, 01:54:35

Halyna Shchyrba, Так, дякую♥️

Коли жити місяць серед дійсно хворих людей в постійні напрузі, то можна і самому зійти з розуму, а повірити,що прийшла Святолика тим більше важко. І зустріч з Орестом навряд чи була випадковою. А чи не станеться ще зустрічі Ореста з донькою?
Дякую за продовження та чекаю на нове!♥️

Юлія Міхаліна
10.11.2025, 01:51:19

Наталья Русанова, Дякую, Наталю♥️
Ох, так. Насправді, не уявляю, як він це вивозить. Емоційність емоційністю, але коли навколо така атмосфера, складно не засумніватися у своїй адекватності.
Скоро дізнаємося, навіщо все це було)

avatar
ToriKa Reader
07.11.2025, 14:55:00

Та ви безжальна, пані авторко) Я сподівалася, що Орест все ж сконав… А ти його і тут вплела. Боюсь, що він ще дасть жару, сподіваюсь таки на останок)

Юлія Міхаліна
10.11.2025, 01:49:01

ToriKa Reader, Як то кажуть: усе попереду)) Але не все так погано, просто деякі давні сюжетні арки мають бути завершені. Що ж даремно Солька має таке коріння))

avatar
Лара Роса
04.11.2025, 22:18:05

Тепер вже в мене страшенне бажання розмазати Яновського так, щоб він ще кілька років посміхатись не зміг би.

Показати 2 відповіді
Лара Роса
07.11.2025, 14:57:36

Юлія Міхаліна, Чекаю на це...

avatar
Інна Турянська
06.11.2025, 09:38:25

А мені чесно на Яна злість не бере) у нього там всередині занадто багато болю і образ назбиралося(( тож не дивно, що він так себе веде. Олексій по відношенню до нього веде себе не краще. Навіть в рази гірше я б сказала вів)))
Але й Льошика розумію, бо він емоційна людина, а таким себе стримувати важко ( вони легко ведуться на провокації і піддаються емоціям. Ти чудово передаєш усіх персонажів ♥️ і чесно я за кожного вболіваю, навіть в якісь мірі і за Ілону)) бо її теж можна понять)) хоча маю сказати я абсолютно точно не хочу, щоб вона перемогла))

Показати 2 відповіді
Інна Турянська
07.11.2025, 14:36:49

Юлія Міхаліна, Так і є)

avatar
Katiy Palianychka
05.11.2025, 18:20:59

Я вже не проти, аби цього Янчика-сранчика хтось підсмажив і прикопав. Я вже не хочу, аби з нього робили людину.

Юлія Міхаліна
07.11.2025, 14:07:27

Katiy Palianychka, Ахаха, ну копати не будемо, він сам успішно з цим справиться))
Але ж глянь який цікавий екземпляр для виправлення))

Ян просто скотина! Іде до своєї цілі такими грязними методами. І якщо "малиха" знову піддасться його шантажу,то я її не вважатиму Святоликою! Бо скільки ж можна доводити Льошку до справжнього безумства від одержимістю нею?!!
Вибачте за надмірну емоційність. Але про Яна продовженняи в окремій книзі не хочеться і тим більше зв'язок його з Алісою я не уявляю,бо її брат Льоша і Соль не зрозуміють її. І по досвіду знаю,що людину не можна так змінити, бо виховання матері всотане з молоком.
Дякую за оновлення!♥️

Юлія Міхаліна
07.11.2025, 14:06:49

Наталья Русанова, Дякую, Наталю❤️
Враження від вчинків героїв можуть бути абсолютно різними, це абсолютно нормально. Історія на те і розрахована, щоб викликати емоції, не завжди близькі до схвалення)) Але події та вчинки будуть такими, якими мають бути і якими є в моїй уяві. Згодом, усе стане на свої місця, а поки як є))

avatar
ToriKa Reader
04.11.2025, 22:51:04

Я дико вибачаюсь, але навряд тепер Аліса навіть в бік Янчика гляне. Рідкісне гівно цей акробат. І тут ні до чого моя любов до Олексія, абсолютно обʼєктивна думка. Ну і не дарма мені не подобалася ідея з діагнозом… Щоооо ж, час покаже, чого нам чекати далі(

Юлія Міхаліна
07.11.2025, 14:04:30

ToriKa Reader, Дякую, люба❤️
Побачимо)) Ми поки не знаємо, де весь цей час Аліса)
Так, ідея була не дуже... Хотіли, як краще, а вийшло, як завжди. Тепер тільки розгрібати зайві проблеми(

avatar
Лара Роса
01.11.2025, 22:50:20

Ну, тепер Яновський починає видаватись ще більшим гадом...

Показати 2 відповіді
Лара Роса
04.11.2025, 22:07:40

Юлія Міхаліна, Не знаю. Може й є ще куди...

avatar
Інна Турянська
03.11.2025, 21:25:12

Ох..йой...ну і кого знову звинувачувати, якщо всі потрохи винні)) у кожного є підстави злитися один на одного. Якщо що...То Льоші можуть допомогти з лопатою)) або Яну....хоча думаю ти за Льошу))

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:50:28

Інна Турянська, Дякую, Іннусь❤️
Насправді, я обох люблю)) І якщо закопувати, то тільки обох, але в окремих ізольованих місцях))

avatar
Halyna Shchyrba
03.11.2025, 07:16:14

От собачка.....навмисна провокація і так зрозуміло було. Але теперішня ціль...це ницо, підло... Я хабираю заяву, якщо ти виступатимеш зі мною....так він спланував? Чи то був план Ілони????
Бо щось дуже спокійно вона за всім спостерігала...
Дякую, Сонечко ❤️

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:49:52

Halyna Shchyrba, Дякую, Галиночко❤️
Ох, хто зна, хто зна... Але те, зо у всього була своя ціль - це точно. Наслідки та ще більше проблем — не за горами.

avatar
Марина Тітова
02.11.2025, 16:29:24

Оце так розділ!))) Очманіти... Ні, я вже не хочу для Аліски в потенційні наречені Яна... Щось він лише гірше й гірше себе проявляє... От тільки я й не думала, що він здатен на бійку, а він...)) Ой, "мужик", "мужик", але якийсь не "альо"... Провокації ці й погрози ніяк його не прикрашають... А от Льошик навіть з кров'ю і синцями красунчик!)))) До речі, мені на мить здалося, що Соля теж кинеться гамселити Ілону ахах))) Це було б епічно:)) Але добре, що Соля не така імпульсивна, як Льошик... Бо на Льошика вже точно очікує почесне звання "психа"...(( Та може голос Сольки щось та й буде вартий і вона врятує свого коханого?

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:48:56

Марина Тітова, Яна ми будем слухати трошки пізніше. Ніхто не ідеальний, але очами закоханої людини все може мати зовсім інший відтінок))
Якби ще й Соля з кулаками рвонула, тоді б довелося обом в сусідніх палатах лежати))) Але їй то точно не треба)) Ой, якби того голосу було достатньо... Побачимо, як воно обернеться.
Дякую, люба❤️

avatar
Марина Тітова
02.11.2025, 16:06:45

Ооо, ну все, Остапа понесло... Ситуація ускладнюється. Не зумів Льошик себе втримати під контролем. Нарубав ще дров... Але від таких дров тепліше нікому не стане, мда... Однак! Я за нього:))) Руками й ногами ❤️ Давно вже кулак Льошика хотів це зробити!)))

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:46:43

Марина Тітова, Дякую, Мариночко❤️
Так, це мало статися рано чи пізно, тим паче дехто наривався. Але проблемно те, що це матиме наслідки...

Який же Ян падло! Спровокував Олексія,а тепер ще й шантажує знову Соломію. Такий же ниций,як і його мати.
Дякую за оновлення та чекаю на нове¡♥️

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:45:55

Наталья Русанова, Дякую, Наталю❤️
Ян діє паршиво, але ми бачимо ситуацію чужими очима, з його боку все матиме пояснення.

avatar
Лара Роса
01.11.2025, 22:45:16

Ян втрачає залишки колишнього співчуття до нього. Це ж як по-гадськи повівся((

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:45:04

Лара Роса, Він котиться до самого дна, але так мало статися...

avatar
Sana Boboho
31.10.2025, 23:10:45

Те, що Ілона - зміюка, то це беззаперечний факт! Ница і підла, яка готова навіть пожертвувати власним сином, аби ще більше "потопити" Крапівіних.
Ой-ой, імпульсивність і щире бажання відстояти честь Соломійки зіграли з Льошкою погану справу...
Дуже шкода, що не залишилось телефонної розмови Яна на Мії телефон, коли Льошка зірвався. Може, це б і могло бути пом'якшуючим фактором.
Кості ще зайвий головний біль...
І що вже Ян знову придумав про вибір Соломійки? Невже знову щось пропонуватиме і шантажуватиме?...
Дуже дякую за проду, люба ❤️❤️❤️

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:44:50

Sana Boboho, Щиро дякую, люба❤️
Так-так, причому вже ніби відвела плітки від свого імені, але продовжує вже через власну вредність ускладнювати. Навряд та ромова, якби й була, сильно допомогла... Ян отримав добряче, і це вже фактичний доказ((
Костя там офігіє... Про Яна та його ідею трохи згодом. Вона "сподобається" усім.

avatar
Наталія Діжурко
31.10.2025, 22:22:39

А мені цікаво одне: Ілона стояла збоку і все знімала на телефон? Так я зрозуміла? І це - мати?! Її сина б'ють, а вона стоїть і збирає компромати?! В цій історії вже немає крайніх. Кожний поступок героїв спричиняє іншу дію. І так - по колу. Все накладається шарами. Вже і не видно хто ж винний. Все так заплутано. Одне ясно - Соломія вже зробила вибір. І Ян це розуміє. І під впливом матері і обставин котиться все нижче. Винні всі. Але, на мою думку, сама більша винна - на Ілоні. Вона прибирає всіх, хто не вписується в її світ.
А Олексій - дуже імпульсивний чоловік. І тут він діяв більше на емоціях. Про що, можливо, і пошкодує. Але - не пошкодує, що захистив свою Солю.
Ось так я бачу цю ситуацію. А як воно буде - побачимо.
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Юлія Міхаліна
04.11.2025, 21:42:56

Наталія Діжурко, Щиро дякую за думки та враження, Наталю❤️
Ні, то не Ілона знімала, то хтось зі студентів. Але Ілона теж спокійно спостерігала. Маєте рацію, все нашаровано, і без одного вчинку, не було б іншого. І до того, як розплутатися, усе ускладниться ще більше.
Якби Ілона не тиснула, а просто відпустила ситуацію, нічого з того, що вже відбулося після весілля і що ще відбудеться, не сталося б.
Так-так, у Льоші точно будуть причини шкодувати через свою імпульсивність...

avatar
Інна Турянська
31.10.2025, 13:00:41

Не знаю, кожен в цій ситуації правий і неправий по своєму. Чи можна вважати Яна паршивцем? Ну не знаю...зрештою Мія і Олексій поступили з ним не краще. А Олексію явно треба навчитися себе контролювати, бо ж ця імпульсивнвсть тільки погіршує його ситуацію(( все складно один словом, і ще не скоро розплутвється

Юлія Міхаліна
31.10.2025, 22:10:04

Інна Турянська, Дякую, Іннусь❤️
Маєш рацію, в тому й сенс. Всі вони хороший. Кожен наробив справ в певний момент історії, але розплачуватися будуть усі, і дуже боляче.

avatar
Halyna Shchyrba
30.10.2025, 08:10:13

Акробат з гіменцем- не то слово!
Ось і аристократії кінець, занепала, втратила свій шарм та значиміть((
Не має значення, що Соломія не мала чути..Зломлений- так, розчавлений-так, ображений- так, ниций- на жаль, теж так...
Немає на нього Чарівниці...але це не виправдання...
Най з матусею тепер літає!!
Олексій повівся на провокацію...наслідки???
Дякую, Юлясь ❤️

Юлія Міхаліна
31.10.2025, 22:09:27

Halyna Shchyrba, Дякую Галиночко❤️
Ян зараз в свїх образах та розчаруваннях, йому б ніхто і ніщо не допомогло. Йому треба впасти так низьк, як тільки може, щоб вже потім відштовхнувшись, перероджуватися. Зараз ми спостерігаємо його максимальне падіння. Аліса молодець, вирішила на це не дивитися і не брати участі.
Наслідки будуть, на жаль.

avatar
Sana Boboho
29.10.2025, 23:45:46

Уууух, в мене просто мороз по шкірі і дихання перехопило... Жесть...
Ну як Ян так може, навіщо?... Я розумію, що він теж був "розчавлений" втратою мрій, які мав на меті втілити з Мією, але ж гідність ніхто не відміняв. І якщо інтерв'ю давала Ілона, і ніби він не при ділах, то всі його їдкі слова були сказані ним самим, не під диктовку мамаші... І чує/не чує Соломійка - байдуже, тут вже справа порядності, а вона, здається, у Яна підкачала... Ееех...
І Льошка, от справді, поступив як нормальний чоловік, що захищає свою жінку від всього цього бруду, тільки ж він зараз під особливим наглядом, ще й при свідках "наваляв" акробату...
Сердце розривається за нього, і за Мію, і за Владу з Костею...
Дуже дякую за проду ❤️❤️❤️

Юлія Міхаліна
31.10.2025, 22:07:54

Sana Boboho, Щиро дякую за враження, люба❤️
Думаю, Ян в моменті був злий та ображений через суперника, тому все лайнішко і полізло назовні. Це його не красить ні разу, за це йому у свій час ще доведеться відповісти.
Льоша ніби захистив, але його імпульсивність в цій історії йому не на користь, на жаль.
Батьки там будуть точно в шоці(( Ситуація накаляється до вибухової.

avatar
Наталія Діжурко
29.10.2025, 17:00:28

А тепер я в шоці! Юля, я не уявляю що треба буде зробити , щоб відбілити репутацію Яна. Так себе поводити, таке говорити! Гідний син своєї матері - мегери! Так поливати брудом колишню кохану( ну, він так думав). І ще про співпрацю говорить. Як вони зможуть виступати разом?
Олексій - все зробив вірно. З позиції справжнього чоловіка. Але там така сімейка! Точно все так не залишить. А тепер - ще й привід для заяви про побиття. Пряма дорога назад до камери.
Ох, і напруга! Таке переживання!
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Юлія Міхаліна
31.10.2025, 22:04:32

Наталія Діжурко, Щиро дякую за враження, Наталю❤️
Думаю, коли ми поглянемо на ситуацію очима Яна, то ми знайдемо якщо не виправдання, то причини для розуміння його) Але зараз так, він поводиться гидко... Це факт.
Якби ж не було передісторії, і якби ж Яновські були не настільки пришибленими, ну зіткнулися й зіткнулися, але-але... Краще б Льошка контролював себе в моменті.

Ну що сказати, Ян сам спровокував цю ситуацію та нарвався на кулак Олексія. От тепер точно буде підтвердження його психічної нестабільності. А от можлива зустріч з біологічним батьком Солі в психушці лякає...
Дякую!♥️Глави психологічно напружені,але ще більш хвилюючі.Чекаю на продовження!♥️

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:42:39

Наталья Русанова, Дякую, Наталю❤️ Ой, не факт... Цю ситуацію можна розкрутити у дві сторони, як захочуть зробити Яновські — побачмо вже мабуть в наступній проді.

avatar
Інна Турянська
27.10.2025, 17:26:44

Щось Мії щастить з психами:)))
Хоча ситуація звісно що гімняна для Олексія. Йому важко на душі та серця , попри щастя що кохана тепер з ним і його.

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:41:30

Інна Турянська, Ага, приємного мало для всіх. За щастя треба платити. Дякую, Іннусь❤️

avatar
Інна Турянська
27.10.2025, 17:22:55

Капець...даже Ореста сюди приплела...ну що за жінка)) а до чого там Анна сиділа, я щось не второпала. Короче ця Ілона все що хочеш і всіх кого хочеш згадає. Невгамовна....

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:41:00

Інна Турянська, Орест як відбивний мячик, раз наробив справ і тепер скрізь ним попрікають))
Про Анну буде трошки згодом.

avatar
Sana Boboho
27.10.2025, 15:57:28

Ох, Ян і понаписував... Злість, страх, плюс "мамаша" дотиснула, але ж дуже непорядно було акцентувати увагу на минулому Мії та на її біологічних батьках. Ех, Янчик...
Льошка хоч трохи побуде дома, і зустріч з Святоликою стала "бальзамом" на його серце) Здається, тепер сумнівів про почуття і її вибір Льошки в неї точно не виникне!)
Цікаво, що ж вийде з задумом "вибілити" Олексія через псих експертизу...
Як заплутається клубочок...
Дуже дякую за проду ❤️❤️❤️

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:40:23

Sana Boboho, Щиро дякую, люба❤️
Отож, оце найдурніше... нехай би просто тиснув на Льошку та на його нинішній вчинок, але ж минуле, яке самій Мії болюче...
Думаю, не виникне. У всякому випадку, з почуттями вона точно розібралася))
Ой... складно все буде. Дуже.

avatar
Наталія Діжурко
26.10.2025, 18:24:31

Не уявляю яка була атмосфера в сім'ї Яновський, що Ян виріс отаким маминим синочком! Щоб і слова проти не сказати. Ні, видимість вибору нібито і є. Але - якщо це підходить Ілоні. Все так як хоче вона,як думає вона. І ота заява - тому доказ. Ян пливе за течією. Так брудно підняти на поверхню історію Соломії.
А Соломійка порадувала. Вибір вона зробила. І не боїться показувати свої почуття. ❤️
А от із експертизою - то хто його знає. Видно, що Олексію вона дуже не по душі. Якби ж був інший вихід... А це ж ще сім'я не знає. І не уявляю реакцію мами!
Дякую за проду і чекаю на продовження!

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:38:59

Наталія Діжурко, Щиро дякую за враження, Наталю❤️
З родиною Яновських ми ще розберемося детальніше в іншій історії. Але так, атмосфера так собі, якщо він досі не наважується піти проти... Йму ще виправлятися і виправлятися.
Олексій точно не хоче бути психом, а мама ще більше не захоче))

avatar
Halyna Shchyrba
26.10.2025, 15:49:08

Хто зна, чи то добре, що вони надумали..я не впевнена...Шукають шляхи до вирішення...Мійка потішила реакцією на Олексія❤️
Дякую, Юлясь❤️?

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:35:43

Halyna Shchyrba, Дякую, люба❤️
Зараз така ситуація, що один необережний крок і нічого доброго вже не буде. На жаль.

avatar
Марина Тітова
26.10.2025, 14:54:23

Пффф, ото Ян понаписував... І якось його свідчення не сходяться з тими словами, що він казав Солі... Цікаво, чи хоче зробити Льошу крайнім, останнім психом за наказом матері чи це така помста конкуренту?.. Ох, аби Льошик тільки зміг себе контролювати й при зустрічі Яновського не розмаже, бо тоді його точно можуть визнати відбитим на всю голову й небезпечним для суспільства... Сподіваюся цього не станеться) Хоча нерви Льошика ледь витримують... Може хоч час із сім'єю, вдома, з Солькою додадуть йому сил?))) Он як його всі люблять, чекають і боряться за нього ❤️

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:35:14

Марина Тітова, Гарне питання, з ним розберемося згодом. Думаю, без Ілони точно не обійшлося. Але й сам він явно трошки мстивий може бути...
Ох, Льоша-Льоша... його краще б зараз десь прикрити, щоб дров не наламав))
Дякую, Мариночко, за враження та що продовжуєш бути зі мною та героями❤️

avatar
Марина Тітова
26.10.2025, 14:42:42

Яка все-таки тепла зустріч Мії і Влади ❤️ Максимально розуміюча та затишна атмосфера ❤️ Всім би таку сім'ю, батьків ❤️ І братиків, які не приховують правди))) Бо й справді, краще так, ніж з чужих вуст...

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:33:32

Марина Тітова, В них дуже гарні стосунки, це правда. Тому даремно Мія стільки часу боялася чогось))

avatar
Марина Тітова
26.10.2025, 14:35:27

Ян, Ян, Ян... Якби не Ілона він би взагалі мовчки визнав свою поразку, без оцього всього, й підкорився б долі, але... Те стерво ще питиме кров у всіх, не кажучи вже про сина... Шкода, що Яну не вистачає мужньості та владності. Але у майбутньому може таки щось зміниться? Бо Ілона так мотузки з нього витиме все життя... Фу, яка вона! Один капець...

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:33:01

Марина Тітова, Я дуже сподіваюся, що зміниться. У всякому випадку. буде ситуація. яка точно змусить його переглянути своє життя. Якщо досі не наважився...Бо інакше йому життя ніколи не буде.

Ой-ой, Ілона Дмитрівна не хоче копирсатися в бруді! Та їй і від свого бруду не відмитися!! І Анну вже використовує в своїх цілях,а колись її за людину не вважала. І дурепою буде Анна,коли за них буде руку тягнути. Цих людей,вірніше нелюдей, не змінити нічим,бо люди не змінюються,лише пристосовуються до обставин. Добре,що Бодя показав відео Солі,так їй важко,але потрібно знати і ще знати,що всі Крапівіни люблять і підтримують їх з Льошею. Тому так сміливо повисла на ньому біля відділку, їм потрібна підтримка одне одного і віра,що вони будуть разом назавжди.
Дякую, Юлечко, за емоційне продовження! Та інших і не буває. Чекаю на далі!♥️

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:31:44

Наталья Русанова, Щиро дякую за враження, Наталю❤️
Ото Ілона, щоб відволікти увагу від свого бруду, копирсається в чужому. Про Анну буде окремо. Можливо, детально навіть не в цій книзі. Але побачимо.
Сля переконалася, що їх люблять та підтримують, але все одно далі буде дуже непросто...

avatar
Марина Тітова
26.10.2025, 14:26:44

А Костя ще ух!)) Он який прочуханів виписує сину)) І тримає все під контролем)) І має рацію теж. Його план досить таки гарний у даній ситуації. Аби ж тільки Льошик знову імпульсивно не діяв, бо он як біснується моментами))) Ох же ж емоційний чортяка!))) Але він все зможе, я в нього вірю ❤️

Юлія Міхаліна
29.10.2025, 15:30:23

Марина Тітова, Він зможе все, але стриматися вчасно не завжди))
Хоч хтось має бути ух і тримати під контролем, але з такими дітьми йому це вдається доволі непросто))

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше