Віра у моє кохання. Останній бій
37 469
Букнет Детектив/Трилер Трилер Віра у моє кохання. Останній бій

Віра у моє кохання. Останній бій 18+

Юлія Міхаліна
Повний текст · 512 стор.
140
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Буктрейлер
  • Коментарі · 409
Віра у твоє кохання
№ 1
Віра у твоє кохання
Віра у моє кохання. Останній бій
№ 2
Віра у моє кохання. Останній бій
“Віра у кохання”
Анотація до книги "Віра у моє кохання. Останній бій"
Реальність Руслана перевернулася з ніг на голову, коли він дізнався страшну таємницю минулого. Все, чим жив раніше, виявилося брехнею. Близькі люди — зрадниками, а зрадники — близькими. Дівчина, яка надавала йому сил та вдихала життя, викрадена. Вороги тиснуть з усіх боків, а боротьба за справедливість стає ще кривавішою.
Та ким би не був головний супротивник, Руслан має вистояти й вийти з цієї війни переможцем. Попереду його чекає останній бій за Віру та її кохання.

Продовження історії Руслана Буртенко та Віри Камінської з книги "Віра у твоє кохання"
Зміст книги: 40 глав
Пролог
Розділ 1
Розділ 2
Розділ 3
Розділ 4
Розділ 5
Розділ 6
Розділ 7
Розділ 8
Розділ 9
Розділ 10
Розділ 11
Розділ 12
Розділ 13
Розділ 14
Розділ 15
Розділ 16
Розділ 17
Розділ 18
Розділ 19
Розділ 20
Розділ 21
Розділ 22
Розділ 23
Розділ 24
Розділ 25
Розділ 26
Розділ 27
Розділ 28
Розділ 29
Розділ 30
Розділ 31
Розділ 32
Розділ 33
Розділ 34
Розділ 35
Розділ 36
Розділ 37
Розділ 38
Епілог

409 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Інна Турянська
02.02.2023, 23:05:34

І все таки, Костя неймовірний парсонаж. Він знає, що не було в нього іншого виходу, але все одно вибачається перед Русланом. Він такий пластичний, врівноважений, розсудливий. Не піддається емоціям і діє в інтерасах інших людей. Таких зараз вкрай мало!

Юлія Міхаліна
02.02.2023, 23:22:15

Інна Турянська (Innaturianska), Так, він позитивно хороший. Він свої емоції, втрати та драми частково вже пережив, на відміну від Руслана (про те, що я Кості заготовила надалі він просто поки не знає))), тому так спокійно реагує. Та й до Руслана у нього реально теплі братерські почуття.

avatar
Анні Ксандр
02.02.2023, 19:25:00

Костя союзник, яких в Русі зовсім мало... А звуть скоріш для того, щоб вбивши Камінських, повішати все на Руса. Ну і смерть Артема не на Русланових руках, а Платонових та діда...

Показати 10 відповідей
Анні Ксандр
02.02.2023, 21:40:53

Юлія Міхаліна, Ну, з ким не буває)))

avatar
Анні Ксандр
01.02.2023, 19:55:53

Омг, ну от чекала практично всього... Камінські не здивували нічим... Переймаються за свої шкурки... Казала, що Платон закоханий і від мами далеко не втік))) Дід без коментарів - дратує мовчки) І знову ж, вишенька, Руслана розвели й тут зі стеженням...

Показати 12 відповідей
Анні Ксандр
02.02.2023, 01:05:20

Юлія Міхаліна, Тоді ми туди точно ні ногою))

avatar
Лара Роса
02.02.2023, 00:05:30

Юля-а-а-а! Тут вже я скоро завию! Гадський Платон! Як казали в одному чудовому старому фільмі: "Дайте мені його хоч за горло подержать!"
Хвоста від Кості змалювали?

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
02.02.2023, 00:40:51

Лара Роса, Ааа, нуу тут вже гарантій ніяких нема...

avatar
Інна Турянська
01.02.2023, 23:40:19

Нові охоронці)?)...щось мені здається вони там не даремно)

Юлія Міхаліна
02.02.2023, 00:23:58

Інна Турянська (Innaturianska), Як знати..)) В наступній проді трішки наблизимося до цього моменту)

avatar
Лара Роса
01.02.2023, 11:55:29

Сьогодні у всіх день відкриттів - неприємних. Сподіваюсь, в них є вагомі аргументи на своє виправдання.

Показати 10 відповідей
Юлія Міхаліна
02.02.2023, 00:23:35

Лара Роса, Мені самій іноді страшно))

avatar
Лоре Лея
01.02.2023, 20:19:50

он як.. ну Плат далеко від мамки не пішов... жесть, бідна Віра, тримайся!

Юлія Міхаліна
01.02.2023, 20:24:32

Лоре Лея, У неї вибору немає, хоча це дедалі складніше... Дякую!

avatar
Інна Турянська
31.01.2023, 21:58:06

Я чомусь думаю, що справа не в тому, що батьки боялися за своє життя і що вони боягузи, швидше за все вони боялися за життя Віри. Бо найкраща маніпуляція батьками це маніпулювати життям її дитини. Коли така справа то слухатимеш найбезглуздіши накази, бо від того залежить життя твоєї дитини. І тобі страшно зробити крок ліво чи вправо, бо твоя помилка може стати фатальною.
Так, можливо їхня допомога з грошима чи з тим смс зовсім мізерна та незначуча для Віри. Але що якщо це на жаль все що вони могли зробити? Думаю вони ітак пройшли крізь муки совісті та страху втрати дитину не тільки фізично, але й ось так емоційно, як от зараз вона їх сприймає. Тому все що могла сказати мати Вірі тоді це щоб та трималася Руслана.

Показати 7 відповідей
Юлія Міхаліна
31.01.2023, 23:42:23

Інна Турянська (Innaturianska), Ох, надіюсь, вже дуже скоро стане відомо))

avatar
Лоре Лея
31.01.2023, 22:20:42

ох ну може нарешті пояснять усе, дуже чекаю)))

Юлія Міхаліна
31.01.2023, 23:20:18

Лоре Лея, Можливо, якщо щось не завадить)

avatar
Лоре Лея
31.01.2023, 22:15:59

ох Платонове божевілля мене лякає)) він капець стрьомний, бідна Віра

Юлія Міхаліна
31.01.2023, 23:20:07

Лоре Лея, Він трішки помішався на ній та своїх амбіціях)

avatar
Анні Ксандр
31.01.2023, 19:09:36

Перше враження, що зараз знову навішають локшини на її вуха)) Не думаю, що Платон дозволить сильно щось розповісти...

Показати 10 відповідей
Юлія Міхаліна
31.01.2023, 19:39:09

Коментар видалено

avatar
Лара Роса
31.01.2023, 12:22:25

Острозькому особливо й робити нічого не треба було, щоб перетягти Платона на свій бік. Що ж, Хільченко сам винен - дітьми треба займатись, а не грошима лише від них відкупатись.

Показати 9 відповідей
Лара Роса
31.01.2023, 18:30:37

Юлія Міхаліна, Яка прохана доля!)))

avatar
Інна Турянська
30.01.2023, 23:09:57

Якщо в божевілі матері Платона якось тай винен Володимир. То своє божевілля Платон досягнув сам. Що ж він вколошматив собі в голову, що батького його ненавидить? Так, можна не любити свою
дружину, але своє дитя ...ні. навіть якщо воно таке як Платон...от не вірю я в те, що Володимир ненавидить Платона. Можливо він і любить більше Руслана, але на те і є причини, це син від коханої жінки, та щей розумний і амбіціями схожий. Але і Платона він любить, просто думаю Володимиру прикро, що син піддався впливу діда. Але щоб він за це його зненавидів? ...не думаю.
А от Платон живе і бачить як знищити батька, сумно.

Показати 10 відповідей
Інна Турянська
31.01.2023, 00:41:19

Юлія Міхаліна, Час це вічна проблема в усіх))

avatar
Анні Ксандр
30.01.2023, 19:56:23

Платона захлинула образа, дід добряче цьому посприяв, вигідно зваливши все на Володьку. Він закоханий здається добряче... якби ще не примусив її одружитися з ним задля свободи Руслана. типу як Наталя з Вовкою зробила...

Показати 29 відповідей
Анні Ксандр
31.01.2023, 00:26:57

Юлія Міхаліна, Навіть уявити боюсь)))

avatar
Лара Роса
29.01.2023, 11:31:13

Схоже, не під таким вже примусом Хільченко одружився з нелюбою. Амбіції зжерли людину.

Показати 16 відповідей
Лара Роса
30.01.2023, 21:07:16

Юлія Міхаліна, Теж варіант!)))

avatar
Лара Роса
30.01.2023, 11:46:05

Ну, Хільченко не розчулив. Платон реально починає лякати - може, й успадкував, таке буває. А от Віру, судячи з прологу, Рус все одно не висмикне, на жаль. Гадаю, в Острозького все схвачено набагато краще, ніж може здаватись.

Показати 9 відповідей
Юлія Міхаліна
30.01.2023, 19:52:58

Лара Роса, Та в мене самої сьогодні весь час випадає...)

avatar
Лоре Лея
30.01.2023, 00:33:39

ох Володимир такі страсті розповідає, капець просто))) дуже багато подій і все так цікаво складається, браво) питання з Платом та Вірою насторожує...

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
30.01.2023, 12:31:47

Лоре Лея, Дякую)) Буду думати))

avatar
Анні Ксандр
29.01.2023, 20:40:34

Ну вже краще... Але виникла думка стосовно пришибленості Наталі, й тому, як вона хвацько розрулила ситуацію з вбивством. Малого точно вбили? Може вони все підлаштували, зімітувавши його вбивство, відправивши якомога далі звідси, а Вовку та компашку таким чином притисли і змусила так на собі одружитись?)) А той би був гарним свідком їх підступу))

Показати 23 відповіді
Анні Ксандр
30.01.2023, 11:08:06

Юлія Міхаліна, Ну нехай) А то розкрутимо тут все, що можна)))

avatar
Інна Турянська
29.01.2023, 22:47:09

От тепер я Платона трохи побоююся)), я ще раніше писала що він псих)) трохи, і в нього якась нездорова симпатія до Віри))...а якщо це і справді спадкове і він причепиться до неї як його мати до Володимира?))
Не доведе все це його до добра...якщо не зупиниться.
В ньому така гримова суміш сидить у Платоні....заздрість, образа, гнів, нерозділине кохання...все це вибухне, але щоб його де не розірвало, бо поки він прагне розірвати інших, насправді знищує сам себе.

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
30.01.2023, 10:55:07

Інна Турянська (Innaturianska), Скоро, буде велика двіжуха))

avatar
Анні Ксандр
29.01.2023, 20:40:34

Ну вже краще... Але виникла думка стосовно пришибленості Наталі, й тому, як вона хвацько розрулила ситуацію з вбивством. Малого точно вбили? Може вони все підлаштували, зімітувавши його вбивство, відправивши якомога далі звідси, а Вовку та компашку таким чином притисли і змусила так на собі одружитись?)) А той би був гарним свідком їх підступу))

avatar
Лоре Лея
29.01.2023, 08:50:57

ох чекаю вже продовження цієї розмови) скільки ж доль перепаскудили через владу та гроші, особливо шкода маму Платона, там щось серйозне трапилось точно ..

Юлія Міхаліна
29.01.2023, 12:39:23

Лоре Лея, Дякую!) Сьогодні трішки рощберемося, хто і що призвело їх до такого. Щодо мами Платона - все дещо складно...

avatar
Лоре Лея
29.01.2023, 08:35:35

ох, хлопці серйозно взялися за справу)

Юлія Міхаліна
29.01.2023, 12:37:03

Лоре Лея, Так, варто діяти)

avatar
Інна Турянська
28.01.2023, 23:51:16

Думаю Руслан наступив на горлянку власної гордості не тільки через Віку, як він сказав, але й через себе. Бо всередені він вже рухнув, але зовні продовжує зображати із себе холодну скелю перед батьком)

Юлія Міхаліна
29.01.2023, 00:06:46

Інна Турянська (Innaturianska), Так, ти права) Він впирається, але він не може не помічати ставлення Володимира до матері, до себе. Хоча тут татко з Русланом схожі, бо замість того, щоб одразу включитися та допомогти, Володька грав в недоторканість і все торгувався) Але Русу потрібні і виправдання, і пояснення, і зрозуміти також хочеться. Дякую))

avatar
Анні Ксандр
28.01.2023, 20:46:38

Які знайомі люди на початку) Щось не сильно Володимир допомагає... Виявляється і про офшори він знав... Ціна грошей...

Показати 23 відповіді
Анні Ксандр
28.01.2023, 23:12:08

Юлія Міхаліна, Ну, чекаю того часу ікс)

avatar
Лара Роса
28.01.2023, 11:01:03

Камінські якісь зовсім мутні. Як би там не було, а з Вірою вони обійшлись паскудно. Сподіваюсь, хоч генерал адекватним виявиться)

Показати 8 відповідей
Юлія Міхаліна
28.01.2023, 22:25:24

Лара Роса, Та вже ніби й недовго, але поки тягнемо))

avatar
Анні Ксандр
27.01.2023, 19:28:38

Дуже цікаво, молодець)) Потішила стареньку))) А чому не можна вирахувати Платона за номером телефону через СБУ тихенько, щоб генерал не дізнався?)) Камінські фе, не даремно не довіряла їм))) Віру шкода, не там народилась))

Показати 37 відповідей
Юлія Міхаліна
28.01.2023, 20:56:51

Анні Ксандр, Ну хіба що так))

avatar
Лоре Лея
27.01.2023, 15:52:51

ну це трохи пояснює мамину поведінку, але в бажанні вберегти сина, вона може накоїти ще більше лиха

Показати 2 відповіді
Лоре Лея
27.01.2023, 19:39:14

Юлія Міхаліна, Це точно

avatar
Юлія Міхаліна
26.01.2023, 19:21:09

Любі мої, продочка буде завтра о 19:00)) Бо на сьогодні готувала одну частину, але потім зрозуміла, що для початку треба показати дещо інше та зайти з іншого боку...) Загалом, дочекайтесь, будь ласочка!❤️ Ми вирулюємо на цікаві події та відкриття, тому хочу, щоб все було, як треба))

avatar
Інна Турянська
25.01.2023, 22:39:49

Ну не знаю, я чомусь вірю матері.) Думаю вона робила все це, щиро вірячи, що так краще для її сина. Наробила звісно багато помилок, але тепер розплачується цією недовірою її сина до неї та його холодністю.
Їй боляче, прикро що син так ставиться до неї. Вона одна, чоловік помер, інший увязнений. Немає й з ким поговорити. Живе ради сина, робить, як на її думку буде краще. Щей Рус ставиться до неї зневажливо. Їй теж дуже не просто, хоч і вона сама не проста)

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
25.01.2023, 23:32:50

Інна Турянська (Innaturianska), Стовідсотково)) Поступово, але він подолає своїх емоційних демонів та прийме все, як є))

avatar
Оля Пасічник
25.01.2023, 22:13:34

Прочитала коменти, то тут прямо детективне агенство нове утворилося! тому своїх версій не озвучу, віддам ви ме автору і почекаю

Юлія Міхаліна
25.01.2023, 22:20:17

Оля Пасічник, Ахаха, трішки є таке)) Називається: хочете відчути себе детективом — прочитайте в мене нову главу)) Якщо що, я з задоволенням почитаю Ваші припущення)) Дякую Олю!))

avatar
Анні Ксандр
25.01.2023, 19:20:07

Коротше, мі корасон, ось так скажу тобі))) Я залишилась при своїй думці)) Але тепер полюбила ще й Володьку, бо його треба пожаліти))) Камінські взагалі мутні, і в тому є сенс, що вони свідомо втерлися в довіру, ще й Світлана так одразу всі стрілки на Володьку скинула, а самі в кущі заховались... Хоч би від них Віра не взяла їх паршиві гени...

Показати 11 відповідей
Юлія Міхаліна
25.01.2023, 21:42:31

Анні Ксандр, Я знаю, я просто надіялася, що проявиться)) Та ну, якби над ним хтось був, він би вже проявив себе і не дозволив Володькі сісти)) Буде дещо, що навіть мене здивувало))

avatar
Анні Ксандр
24.01.2023, 21:47:40

Ох, ну я повністю розчарована в Лідії та Світлані... Після всього Русі б взяти Віру та звалити якомога далі від цих родичів... Світлана так просто маніпулює тією ж Лідою, а сама ховається, як боягузка, знаючи, що дитина в полоні та ще й тепер у божевільного... Та не може бути так, щоб не було виходу... Самі накрутили не зрозуміло чого, а Русі тепер розгрібай усе... ОМГ...

Показати 14 відповідей
Анні Ксандр
25.01.2023, 14:25:12

Юлія Міхаліна, Ну подивимось)) Але нічого не обіцятиму))

avatar
Лара Роса
25.01.2023, 09:18:26

Все таки на матір натиснули. Хоча дивно: Камінська ж могла сама віддати документи Острозькому, або відправити їх в СБУ. Навіщо такі складності? Щось тут не так)) Чи це звихнута психіка того діда сценарій створює? Щоб Хільченко дізнався хто його топить. А Хільченко міг би й здогадатись про тиск - знає ж з ким має справу)

Показати 2 відповіді
Лара Роса
25.01.2023, 12:38:46

Юлія Міхаліна, Чекатиму на розповідь)

avatar
Лоре Лея
25.01.2023, 08:08:27

ох цей дід ще той кадр, стількох людей довів до трагедії і План здається надихається його діями...

Юлія Міхаліна
25.01.2023, 11:51:11

Лоре Лея, Дід уявив себе вершителем доль, Платон намагається йти його стопами...

avatar
Лара Роса
24.01.2023, 09:37:55

Хто б що не зробив у минулому з матір'ю Платона - мститься він тим, хто руку до цього не прикладав: Вірі та Русу. Хоче болючіше вдарити свого татуся та Камінських? Все одно це підлість - відіграватись на тих, хто ні сном ні духом.
А мати Руса, гадаю, ніяких документів не носила. Або ж її змусили.

Показати 16 відповідей
Лара Роса
24.01.2023, 22:27:53

Юлія Міхаліна, Не те слово! Можна й щось вагоміше))

avatar
Лоре Лея
23.01.2023, 22:56:43

інтрига з мамою цікава, чекаю на розв'язку) вона досі любить Володимира ?

Показати 5 відповідей
Юлія Міхаліна
24.01.2023, 15:13:08

Лоре Лея, Маю надію, що так і буде))

avatar
Лоре Лея
23.01.2023, 22:45:05

татко явно змучений, а Платон просто виродок...

Показати 3 відповіді
Юлія Міхаліна
24.01.2023, 13:20:39

Лоре Лея, Ага, всьому є причини і все так чи інакше пов'язано)

avatar
Лоре Лея
23.01.2023, 22:52:33

вау, це мама Платона?

Юлія Міхаліна
23.01.2023, 23:07:10

Лоре Лея, Вона сама)

avatar
Анні Ксандр
23.01.2023, 20:14:00

Як заплутано... Не факт, що в проблемах матері Платона винен Володимир, якщо її знайшли на підлозі з підозрою на якісь таблетки... Є достатньо психічних розладів, які можуть передаватись спадково... Володьку, можливо, й тому робить цапом відбувайлом, що на ньому офшори. Але питання, як вони користуються тими коштами без відома "власника"? Отже, мають бути якісь довіреності чи будь-яка історія рахунку, якщо кошти використовувалися... Я собі так думаю...

Показати 13 відповідей
Юлія Міхаліна
23.01.2023, 21:45:03

Анні Ксандр, Поки рано губити розв'язку, бо ще не розв'язка))

avatar
Лара Роса
23.01.2023, 00:18:50

Платон просто огидний! Як же хочеться, щоб Рус його власноруч розмазав!

Показати 24 відповіді
Юлія Міхаліна
23.01.2023, 21:06:32

Лара Роса, На жаль, є таке. Йому нікого і ніщо не жаль.

avatar
Анні Ксандр
22.01.2023, 19:30:06

Он як, таки припустила правильно...))) То що з нею сталося?)) Може й то не Володька таке вчинив, а татусь такий добрий був, а на нього повішав це? Ще й ця фраза її - віра у кохання)) Гадаю, не просто так ти її додала?)))

Показати 21 відповідь
Юлія Міхаліна
23.01.2023, 15:33:06

Анні Ксандр, Якось так є))

avatar
Інна Турянська
22.01.2023, 20:01:12

Очевидно, що то його мати. Тож Платон озлоблений на сім'ю Руса не спроста. Певно вони причетні до того.
От ну не може людина ось так просто бути такою злою як Платон. Очедно щось його зломило і спонукало стати таким. Схоже він просто зломився. Навідміну від свого батька. Мені чомусь той видається розумнішим Платона і людянішим.

Юлія Міхаліна
22.01.2023, 20:13:37

Інна Турянська (Innaturianska), Так, ситуація з мамою серйозний поштовх і одна з причин, які зробили Платона таким. Але хто чи що довело маму — будемо розбиратися. І ти права, Володимир не такий поганий, яким хоче здаватися. Платон жорстокіший, він дужче в діда пішов. Дякую, Інно!))

avatar
Лара Роса
21.01.2023, 14:11:51

Не вірю я, що Костя з подвійним дном. До кута можна кого завгодно загнати.

Показати 9 відповідей
Юлія Міхаліна
22.01.2023, 19:11:52

Лара Роса, Добре, з такою підтримкою у них немає шансів стратити))

avatar
Анні Ксандр
21.01.2023, 20:13:33

Цікаво, як Камінських знайшли? Від Руслана так вправно ховались, а тут вже піймані. Здається, Платона легше одразу пристрелити)))

Показати 15 відповідей
Юлія Міхаліна
21.01.2023, 21:23:28

Анні Ксандр, Він сам по собі талановитий хлопчина)))

avatar
Лоре Лея
21.01.2023, 19:49:34

довіряти не можна нікому... впевнена, що Крапівін може все це пояснитт, він же не поганий!

Показати 2 відповіді
Лоре Лея
21.01.2023, 20:26:47

Юлія Міхаліна, Тримаю за нього кулаки)

avatar
Анні Ксандр
20.01.2023, 20:50:04

Ну от Руса шкода, що так не везе з друзями та Костю, що так попав і такий дурень... Дратує, що в людей типу Острозького крутиться в руках все навколо...

Показати 43 відповіді
Юлія Міхаліна
21.01.2023, 20:01:58

Анні Ксандр, Це я завжди залюбки))

avatar
Інна Турянська
20.01.2023, 22:26:16

А мені от прикро за Костю...бо якщо отак взяти скільки всього він зробив для Руслана?? І при цьому що отримав? Недовіру...Костю я розумію, він втратив брата. Іза того що допомагав Русу, втратив роботу, та
що там роботу своє життя ледь не втратив. І тут є лише мама в нього. Хіба є хто ближчий за неї?
Сумно, що емоційність Руса знову засліпила його. Хіба він не такій же ситуації як і Костя? Ркс здатний зробити все, подолати всіх ради Віри, то хіба Костя не має право зробити теж саме ради рідної людини?)
У Костіних вчинках я не бачу зради, лише безвихідь і глибокий відчай. Дружба дружбою, але залишитися одним на світі без рідної людини, ну як це? Та щей радт друга, який засумнівався в тобі при першій нагодв.
Руса розумію теж, але тут мені здається він трохи не правий. Хоча мав би зрозуміти друга як ніхто.

Показати 11 відповідей
Юлія Міхаліна
20.01.2023, 23:28:00

Інна Турянська (Innaturianska), Якщо ніжний пиночок, може й подіє, хто його знає)) Хоча він мужчина норовливий))

avatar
Лара Роса
20.01.2023, 10:25:26

О, з сімейними зв'язками Острозького вгадала) Що з його донькою - питання. Мабуть, справді мститься зятю. А от чому Костя промовчав - навіть голову сушити не буду, не вгадаю)

Показати 18 відповідей
Лара Роса
20.01.2023, 22:06:18

Юлія Міхаліна, Будьмо!))

avatar
Оля Пасічник
20.01.2023, 20:59:28

Кості то вірю, що сказав, а може. ще чогось тепер не доказав.Цікаво, як дідуган поведе себе з Вірою.

Юлія Міхаліна
20.01.2023, 21:13:17

Оля Пасічник, Костя — не поганий, просто через власні проблеми він затупив і скоїв таку помилку. Наступна прода буде від Віри, тож будемо спостерігати, що дід мутить) Щиро дякую Вам, Олю, за коментар!))

avatar
Анні Ксандр
19.01.2023, 19:22:09

Ні, ну як так? Ти знаєш, що я прикипіла до Кості й тепер змушуєш в ньому засумніватися?) Жінко, ти точно підступна)) Таки жінка Вовки донька Острозького, але дивно, що про неї нічого не відомо. Вона точно померла?

Показати 15 відповідей
Юлія Міхаліна
20.01.2023, 12:41:22

Анні Ксандр, Частково)) Я ніби схоплю, а потім вилазе якийсь скелет з шафки чергового героя і такий: сюрприиииз!))

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше