Відкритий шлюб
188 665

Відкритий шлюб 18+

Ольга Джокер
Ольга Джокер · автор
Повний текст · 364 стор.
518
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 804
Немоногамія
№ 2
Немоногамія
Відкритий шлюб
№ 3
Відкритий шлюб
“Немоно стосунки ”
Анотація до книги "Відкритий шлюб"
- Для мене це занадто, - хитаю головою. - Подібні експерименти між подружжям...
Чоловік відводить погляд, киває. Шкірою відчуваю, що не зовсім згоден. Або навіть жодного разу.
- А ти б спробував? - осиплим голосом запитую.
- Спочатку ти дай відповідь. Моє "так" вартуватиме мені сім'ї?
Наше життя в столиці спочатку подобалося мені. Нове місто, нова квартира, новий божевільний ритм. Фінансова свобода, робота. Інше коло спілкування. Все це запаморочило нам із чоловіком голову. Пізніше - ми дуже пошкодували про це.
Зміст книги: 78 глав
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17
18.
19.
20.
21.
22.
23.
24.
25.
26.
27.
28.
29.
30.
31
32.
33.
34.
35.
36.
37.
38.
39
40.
41.
42.
43.
44.
45.
46.
47
48.
49.
50.
51.
52.
53.
54.
55.
56.
57.
58
59
60.
61.
62
63.
64.
65.
66.
67.
68.
69.
70.
71.
72.
73.
74.
75.
76.
77.
Епілог

804 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
avatar
Іра Майська
25.01.2024, 14:56:30

Охрініти! Як так? Наіль перегнув і в зустрічах постійних, і тим паче, у словах. просто кров в жилах стегне... ой, що буде... дякую

Ольга Джокер
25.01.2024, 15:41:28

Іра Майська, Дякую ❤️

Вибух станеться мабуть після дня народження Наіля... Доречі він скоро?.. Дуже цікаво читати.

Ольга Джокер
23.01.2024, 11:01:30

Наталья Панкратова, Скоро) але відмічати вони не будуть - у родинному колі) дякую ❤️❤️

avatar
Лиля Курилова
22.01.2024, 22:44:05

Я розумію Поліну, її гризе те що почула, і спитати не може, і це погано, тому ображена... Чекаю продовження....

Ольга Джокер
23.01.2024, 00:25:45

Лиля Курилова, Дякую ❤️

avatar
Іра Майська
22.01.2024, 21:04:18

сумно так за їхню сім'ю. робимо глибокий вдих та занурюємся глибше! дякую!

Показати 8 відповідей
Ольга Джокер
23.01.2024, 00:25:39

Галина Ткачук, Розмови це не панацея від усіх проблем) нажаль)

avatar
Diana Tsoneva
22.01.2024, 23:31:19

Просто шкода Саркієвих(. Головне, щоб вони це пережили з відродженням довіри і кохання. Бо поки ще не настільки все драматично (хоча вже критично)))

Ольга Джокер
23.01.2024, 00:25:16

Diana Tsoneva, Дякую❤️

Коментар видалено

Ольга Джокер
22.01.2024, 22:35:39

Катерина Семенюк, Всі такі розумні коли справа стосується чужих відносин)

avatar
_inesa
22.01.2024, 21:01:39

Тут і дурневі зрозуміло,що з Поліною щось не так.А Наіль не дурень)
Оргазм-в голові,а недомовки і прихованість в шлюбі-до відсутності цього оргазму))Думаю,що в Наіля,як і в Полі до Саші,є почуття зацікавленості до Насті.Проте кохає він дружину.Он як сумував і хотів свою жінку))Проте такі таємниці в шлюбі здатні нести в собі розрухи шлюбу.Сподіваюся,що вони таки дійдуть до правди і збережуть стосунки.
Як пожила жінка,яка розмовляє з героями серіалу,так і хочеться крикнути: «Обговоріть,розкажіть все і про все!»))Але тоді б не було так цікаво і книга завершилася))Тут навіть не 1:1.В Поліни і Саші рахунок більший(ми не знаємо,може і в Наіля з Настею було ще щось),але щось здається,що Саша загрався більше))

Ольга Джокер
22.01.2024, 22:25:57

_inesa, Дякую) Саша до Поліни не має відношення) його гра це його гра)

avatar
Sonya
22.01.2024, 22:15:12

Шкода їх обох,Польку розриває біль,прикро, а так хочеться,щоб ця пара була щасливою!

Ольга Джокер
22.01.2024, 22:24:00

Sonya, ❤️❤️

avatar
Тена Дітна
22.01.2024, 19:58:35

Як довго Полю буде жерти та сушити ця агонія? І чи зможе Наіль все виправити? Чи схоче, чи потрібно йому це, чи вистачить любові, сил, терпіння? І чи жива ще та любов? І чи буде що рятувати? Руйнується все набагато швидше й з гучним лязгом, ніж тихо вибудовувалося роками... Дякую!

Ольга Джокер
22.01.2024, 20:36:50

Yuliia, дякую)

avatar
Ольга Цыганкова
22.01.2024, 20:29:35

Гіркота...саме таке відчуття після їх недорозмови, після думок Полі і близькості без близькості((
І таке сумне Наілєве "не скучила"..
Ох, Полю, нащо ж ти мовчиш?! Ти ж майстриня з накручування (і про член згадала, який Настя хотіла спробувати, і образи щодо освіти підтягуються, ох, блін, з одного боку я її дуже розумію, і шкода, що в неї немає справжніх подруг, хто міг би дати пораду. А до професіонала/психолога вона, нажаль, не піде...)
Дякую, Віко❤️

Показати 2 відповіді
Ольга Цыганкова
22.01.2024, 20:36:30

Ольга Джокер, Бо страшно почути відповіді..(((

avatar
Irak
22.01.2024, 19:54:08

Правильно, Поліна, все йде з голови. Її настільки роздирає від ревнощів і недовіри, що вона своїми ж руками відштовхне від себе Наїля. В чому вина Саркієва? Так, він не розказав Поліні, що допоміг з переїздом Насті. Але я все більше впевнююсь в тому, що для нього це був вчинок без задньої думки. В Наїля я не бачу почуттів до Насті, якихось більше ніж симпатія. Він каже їй, що ніколи не думав про розлучення, каже що дуже скучив.А в відповідь отримує стіну з боку Поліни. Для мене поки що Поліна забила більше голів в в ворота їх розладу. Все її спілкування з Сашком для мене виходить за межі домовленого між Наїлем і Поліною. Я читаю як лінчують Наїля , і як виправдовують Поліну. Такі подвійні стандарти .
Окремо ще хочу написати про Настю. Прожити з чоловіком 7 років, будувати сім'ю, наче все ок. Потім трапляються Саркієви . І Настя точно бачить що Саша закохався , що розлучення хоче , бо є почуття до іншої . І ось його фраза, що хоче моногамії, але не з Настею. Це боляче. І коли вона сиділа там напроти Поліни, мені здавалось , що вона думала про те, чого саме Поліну обирає як і сам Наїль, так і Сашко. І не думаю, що вона одразу стала кидатися на Наїля, ініціатор розриву не вона, а

Показати 2 відповіді
Ольга Джокер
22.01.2024, 20:36:18

Irak, В них 1:1. Наіль так само винен, як і Поля. Сашка вона до себе не звала і трималася.

Не розумію Поліни - нащо всіх собак спускати на Наіля, адже і в самої рильце в пушку). Найкраще, звичайно, поговорити, розставити всі крапки над і, але коли розриває від ревнощів і сумнівів, то про які розмови може бути мова))

Ольга Джокер
22.01.2024, 20:35:31

Людмила Андрощук, Ну це ви може поговорили б, а Поліні після хрінового рюкзака та мовчання звідки дізнався про розлучення Журавльових не хочеться. Вона зайняла вичікувальну позицію і придивляється.

avatar
Mira lin
22.01.2024, 20:16:08

Добре,що Поліна розуміє про «голи».Вони разом грають в цю гру і грають нечесно один до одного.Одна маленька недомовка, нічого не значуща,переростає у один великий клубок сумʼяття, думок що і як і недовіри.Хто перший з них винний важко сказати. Чи це Наіль, втягнувший її у відкритий шлюб, чи сама Поліна після відкриття і можливості спробувати іншого.Але маємо що маємо.Одні розлучаються,інші на грані якогось грандіозного скандалу. Мовчи і далі рибка моя, займайся небажаним сексом,ковтай недовіру і зірве кришечку біля Сашка точно. Мені шкода без вини винного (поки що) Наіля, бо він вже розуміє ,що їхній шлюб тріщить по швам.Не розуміє чому завжди готова Поліна суха як пустеля, і емоційно відсторонена.Він дає їй зараз все,але не дає головного -віри в їхнє завтра.Так само,як і вона йому. І як його все слеїти назад і чи треба це робити, покаже тільки час і бажання обох.
Дякую ❤️

Показати 2 відповіді
Ольга Цыганкова
22.01.2024, 20:34:19

Mira lin, Як ви влучно примітили.
Накрутить себе і відпустить. Але не з чоловіком((

avatar
Іра Сітковська
22.01.2024, 20:34:12

Дивно, але мене в цій ситуації більше шкода Наіля....і взагалі їхню сім'ю.
Якщо вже подружній обов'язок став дійсно обов'язком( , що далі?
До речі, якби Поліна працювала, то втома б дійсно була!фізична і емоційна! Ну чоловік же наче розуміє її комплекси щодо реалізації, тільки ж по людськи ніхто не скаже, а відповідь по типу "я не образилася"))

avatar
Ольга Цыганкова
21.01.2024, 15:44:02

Ох, дідько.
Як же круто ви передали всі ревнощі Полі: все, що вона прокручує в голові, її думки є, де
сиділа Журавльвова в машині, чи "дуже" була вдячною. Ріже себе без ножа..
Ох, я прям відчуваю як Полі боляче, і вона цими думками все більше ятрить собі серце, і головне це розуміння, що довіри ВЖЕ немає, і чи буде?..
І валіза ця клята. Чи буде армагідець? Чи ще далі буде закручувати себе?
Дякую дуже❤️
Неймовірно цікаво!

Показати 6 відповідей
Ольга Цыганкова
22.01.2024, 14:37:16

Ольга Джокер, ❤️

avatar
Іра Сітковська
21.01.2024, 15:18:54

У Поліни нерви на межі...як натягнута струна.
Але що ж тут дивуватися? Чоловіки ну дуже полюбляють технічні круті якісні речі ! А Наілю й поготів не може не подобатися! )
А от хто обирав насправді він же не знає?!

Показати 3 відповіді
Фата Моргана
22.01.2024, 12:16:21

Леоні, Заодно і про "родичку", з якою типу дружина зустрічалась :)))

avatar
Galyna Podpryatova
22.01.2024, 11:44:55

Коментар видалено

avatar
Лілія Долішня
22.01.2024, 08:37:10

Поліні боляче що вона за 10 років шлюбу розчинилися в сім'ї, кохала,оберігала,допомагала,обслуговувала,довіряла,а коханий за 4 місяці змінився,змінилися уподобання інша за цей час вивчила смаки чужого чоловіка і добивається його,це йому подобається і він відкриває шлюб згадав з Сашею студентські роки і приміряє на дружині,думай Наілю що робиш???Настя проживши в шлюбі без взаємного кохання побачивши інші відносини теж захотіла взаємного кохання, довіри і добивається чужого чоловіка вивчила смаки,уподобання,розлучається з чоловіком пре як танк крізь терни до зірок...

Ольга Цыганкова
22.01.2024, 10:07:31

Лілія Долішня, Відкривали шлюб вони не через те, що Настя сподобалась Наілю. Принаймі авторка не раз про це говорила, що причиною стало саме збагачення і жага до нових кордонів.
І прожили в шлюбі вони точно в коханні, взаємному

avatar
Лілія Долішня
22.01.2024, 06:56:47

Коментар видалено

Спроба зрозуміти Жінку ...)

Показати 3 відповіді
Катя
21.01.2024, 18:12:24

Ольга Джокер, Тепер питання про закриття шлюбу для мене ще гостріше! Чим Наіль керувався коли так спонтанно надумав закрити його...? Захотів відкрив, захотів закрив! А сам продовжував спілкування з Настею, хм! Чи я щось не розумію?!

avatar
Тетяна Костенко
22.01.2024, 05:33:04

дуже емоційно та хвилююче

avatar
Іра Майська
21.01.2024, 23:29:54

якже ж Поліна палає. Ревність зжирає, робить емоції голими. Хоч би не наламали дров. дякую, Вікторіє!

avatar
Лиля Курилова
21.01.2024, 15:35:35

Далі буде розбір польотів, тобто розбірки ...? Чому не сказати що знає про розлучення раніше, боїться що Поля переключить увагу на Сашу ...? Треба сісти і поговорити, відкрито, без таємниць.

Показати 8 відповідей
avatar
Леоні
21.01.2024, 20:44:08

Лиля Курилова, Я б ще на місці Полі продовжила діалог і задала наступне питання: Звідки він дізнався про розлучення Насті і Сашка? Хто йому сказав?
Послухала б відповідь.

avatar
Тена Дітна
21.01.2024, 18:30:26

Недовіра, що спалює Полю та завдає болю, вирветься назовні. Тримати в собі та множити не вийде, як і вірити та сприймати. Реакція Наіля на інформацію про розлучення тільки підтвердила підозри Поліни. Наплічник став останньою краплею. Залишилося ще Наілю зреагувати роздратуванням на її настрій і станеться вибух.

Показати 4 відповіді
Тена Дітна
21.01.2024, 20:00:36

Ольга Цыганкова, Далі зможемо отримати відповіді на всі питання

Схоже, що шлюб Саркієвих тріщить по швах........

avatar
Наталя Борецкая
21.01.2024, 18:55:06

Давала шанс чоловікові самому розказати, поморозився чи не вважав за потрібне?

avatar
Наташа Міщенко
21.01.2024, 17:01:55

Такий момент,що якраз добре було б усе вияснити. Так і запитати, чому не сказав про переїзд Насті? При цьому справді розказати що провела час із Сашою, та побачити реакцію чоловіка. Можливо легко б не було, але чесність краще ніж мучити себе різними думками.

Альона Недуха
21.01.2024, 18:30:06

Наташа Міщенко, +

avatar
Sonya
21.01.2024, 17:49:38

Почалося...брехня,недовіра, десь щось замовчали,недосказали і так недалеко до краху стосунків...На відміну від Наіля зараз Саша виглядає чесним,відкритим.

avatar
Natasha Volodimirivna
21.01.2024, 16:14:01

а Поля терпляча( все тримає в собі), я б вже десяток разів закатила скандал, зібрала б речі і т.п.
чекаю на продовження

Показати 2 відповіді
Natasha Volodimirivna
21.01.2024, 17:04:02

Ольга Джокер, чому ж Сашка видавати?!)) просто запитати: чому ти продовжуєш спілкуватись з Настею? чому ти допомагав з переїздом? сказати, що секс сексом, шлюб закритий і попросити не спілкуватись ні на роботі, а тим більше поза роботою. хоч і кажуть, що секс дружбі не заважає, але ж ти Наілю одружений....
а хто сказав- десь почула, дівчата казали чи Настя)))(по дружньому поділилась)

avatar
Irma Nikolska
21.01.2024, 16:35:38

А що допомагав Насті з переїздом він схоже забув, ну-ну, чесність і відкритість.

Показати 2 відповіді
Irma Nikolska
21.01.2024, 16:40:20

Іра Сітковська, Ага, такі дрібниці.)

avatar
_inesa
21.01.2024, 16:36:00

Наіль мовчить про допомогу Насті,так як Поліна про зустріч наодинці з Сашею(та й не одну).Обидвоє бережуть своє подружжя.Може й справді з боку Наіля то була проста дружня підтримка.Проте ж насторожують Ваші слова,що почуття виникли у всіх..
Полінине знання і ревнощі до добра не доведуть..Та й Настя турбує.Практично вільна жінка,якій подобається Наіль і з яким часто вони перетинатимуться..Навіть і з подарунком вона мала рацію..
Все підходить до якогось трешу в стосунках Поліни і Наіля..Чи зуміють вони зберегти шлюб?Все ж вірю,що обидвоє цього хочуть,але ж Журавльови…
Дякую за емоційні гойдалки))

Наіль був чесним і запропонував Полі те що йому самому хотілося,але не врахував,що Поліна жінка,і якщо втратить винен сам,менв б хотілося щоб хоч на деякий час так і сталося,бо цінуєш коли втрачаєш,але автору видніше розвиток подій,щиро вдячна за книгу,емоції на межі.

Іра Сітковська
21.01.2024, 15:47:52

Дарина Радионова, Вони обоє можуть втратити ....

avatar
Diana Tsoneva
19.01.2024, 18:34:52

Таке відчуття, що Олександр просто хоче підкорити Поліну, завоювати її як бажаний трофей. І для цього робить найвідчайдушніші кроки. Але чи можна вважати це закоханістю? Чи можна довіряти Сашку? Де гарантія, що якщо Поліна здасться і розлучитися з чоловіком, не станеться того, що описала сама Поліна? Як цікавого. Дякую! Чекаю на продовження!

Показати 2 відповіді
Іра Сітковська
20.01.2024, 14:57:29

Diana Tsoneva, 10 років точно забагато для Сашка в моногамному шлюбі)

avatar
_inesa
19.01.2024, 19:34:16

Вот так завжди,на найцікавішому місці))
Впаде фортеця,чи ні?
Хотілося,щоб ініціатива розлучення йшла від Саші.Це підтверджує серйозність до змін.Можливо,і не з Поліною,але вірю,що він зможе існувати в моногамних стосунках.Треба знайти ту дівчину,з якою горітимеш без експериментів,як відкритий шлюб.
Все більше здається,що може бути повний обмін партнерами)))

Іра Сітковська
20.01.2024, 14:56:02

_inesa, На цей раз думаю нічого не буде))

avatar
Іра Сітковська
20.01.2024, 14:54:57

Оце подумала, ну переїзд, ну то й що!?)) Може, то буря в склянці води?)

avatar
Альона Недуха
19.01.2024, 17:54:09

Величезний респект Сашкові! Остання фраза глави дуже влучно сказана. Якщо Наіль дорожить дружиною, дійсно має хвилюватися та не допустити втрати. Мені, як читачці, яка покладає великі надії на Саркієва, особливо цікаво, як діятиме далі саме він. Чи пройдуть їхні почуття перевірку на міцність?

Показати 4 відповіді
Альона Недуха
19.01.2024, 21:24:04

Ольга Джокер, Звісно, має бути взаємовіддача. Проте Поліна, перш за все жінка, слабка стать, і як дружина люблячого чоловіка, на мою думку, наразі має відчути значимість, незмінну жагу, палке кохання та непохитність подружніх стосунків у рази більше з боку Наіля. Адже його офігенну дівчинку спритно завойовують) Тішить, звичайно, що перший закрив шлюб. Але експерименти добряче розхитали наших героїв. Хтозна, можливо, цей переломний момент у їхньому житті, надасть простір новому витку, більш значущому) Іноді, дійсно, необхідно відпустити, щоб серце наповнити новими, справжніми почуттями. Або ж навпаки, усвідомити важливість одне в одному та відновити стосунки. Подивимося, як ляже карта: буде обмін парами чи все ж таки кохання Саркієвих переможе))

avatar
Тена Дітна
19.01.2024, 18:25:34

Поля і рада б була поговорити з Наїлем, але це її бажання чоловік не задовільняв і не задовільняє. Раніше вона тільки відчувала, але факт з переїздом допоміг це усвідомити остаточно. Це не тільки похитнуло довіру, а й поставило під питання дії чоловіка, його справжні мотиви та віру його словам. Поля розгублена та дуже зла. Вона злиться й на Сашка за відвертість, проникливість, почуття, романтику, бажання бути поряд. Бо не Наїль їй це дає. Навіть свій біль та образу за відкриття шлюбу теж оголює не перед чоловіком. Сашко зацікавлений, але вартий поваги. Хоче, може та здатен підхопити. А чого ж хоче Наїль? Всидіти на двох стільцях? Залишити для себе варіанти, обмеживши дружину? Розділити шлюб та своє життя поза ним? Що для нього є зрада? Дякую, що сколихнули таку кількість питань)

Показати 2 відповіді
Тена Дітна
19.01.2024, 19:34:04

Ольга Джокер, Згодна, на місці встояти не можливо - розвиток або руйнування/деградація. Швидкість різна, напрямок іноді не співпадає... Хтось, розвиваючись та досягаючи цілі, руйнує. Хтось, руйнуючи, отрумує шанс для розвитку та втілення мрій. На жаль, довіра руйнується дуже швидко й іноді відновленню не підлягає. З нетерпінням чекаю продовження)

avatar
Sonya
19.01.2024, 19:16:03

Дякую, історія захоплива, прочитала і попередні, зробила висновок, все ж таки ,навіть, якщо і відкрили шлюб, отримали насолоду, але та насолода довго не протримується, після більше болю, ніж того щастя було.Навіть Сашко ,це зрозумів! В кожного є почуття, тепер вони перемішались . Дуже хочеться думок Наіля ,що в нього там у голові.Настя для нього ,так ,як Поліна для Саші?

Ольга Джокер
19.01.2024, 19:21:49

Sonya, Коли це буде потрібно по сюжету - Наіль все скаже) дякую)

avatar
Іра Майська
19.01.2024, 18:16:47

я не знаю, як правильно сказати. та Наіль мене розчарував. так-так, Поля також тихцем спілкувалася. але чоловік сам просив закрити шлюб... можливо, через це, сьогодні у Саші та Поліни станеться інтимна близькість. коли не про тр*хатися, а про займатись коханням. дякую моя люба, Вікторіє!!!

Показати 2 відповіді
Іра Майська
19.01.2024, 19:09:45

Ольга Джокер, та якби тільки Поля захотіла))) він би не встояв

avatar
Наталя Борецкая
19.01.2024, 18:39:16

Мені шкода Поліну, чисто по жіночому, бо з усієї четвірки вона найменш обізнана в усьому...

Ольга Джокер
19.01.2024, 18:55:04

Наталя Борецкая, Буває(

avatar
Irak
19.01.2024, 17:16:01

Одна фраза про Наїля від Сашка і Поліна вже всерйоз роздумує, що Наїль, якого вона знає, це видуманий образ? Про яке кохання і довіру йде мова. Всі ці питання вона мала задати Наїлю, а не чужїй людині.Не йти в номер до Сашка, який " единий" може витягнути її з цього стану .
А що тоді Саркієву думати про Поліну ? Яка спілкуються з Журавльовим, обідає, ходить по ТЦ і йде на побачення , коли Саша до неї прилетів, пропонує їй майбутнє разом. Цікаво, Наїль теж мабуть здивується. Я все більше думаю, що від родини Саркієвих нічого і не залишилось, якби сумно мені від цього не було (
Можливо окремо вони дійсно будуть більш щасливі ❤️
Дякую Вам, Віко :)

Показати 5 відповідей
Ольга Джокер
19.01.2024, 17:50:21

Irak, ❤️❤️

Сашко вправний маніпулятор - посіяв сумніви, викликав ревнощі, одним словом, торує шлях до власного щастя, але йде по головах, егоїстично розтоптуючи почуття інших.
Поля зараз чинить, м'яко кажучи, немудро.... Відверто поговорити про Наіля можна і з самим Наілем, не чужі ж люди)) Замість того, вона відкриває свої слабкі місця тому, кому не варто....
Ух, важко передбачити, що буде далі... ;-))

Ольга Джокер
19.01.2024, 17:50:13

Людмила Андрощук, Так Наіль не вважав за потрібне про це розказувати. І єдиний хто с Поліною говорить і ділиться - це Саша. Тож логічно, що раз він поруч, вона допитує його. Дякую ❤️

avatar
Ольга Цыганкова
19.01.2024, 17:18:33

Поля злиться. І це зрозуміло, коли від тебе приховала правду, здавалось би, найближча людина. А разом зі злістю на це мовчання приходить і злість за відкриття шлюба. Все, що не проговорене, виллється, зараз на Сашка, бо він поруч, а пізніше і чоловікові, тільки чи не буде запізно((
Ідеал припинив бути ідеалом. В стіні з"явились тріщини.
Мабуть, вперше в главі мені сподобався Сашко. І він має рацію, йому пох@й , якщо Наіль втратить Поліну. Про те, що вона може втратити він навряд чи переймається, бо впевнений в собі. Альтруізм - точно не для нього, і це нормально)
Дякую дуже за продовження❤️
Скажіть, а ттут немає нагород автору, як на літнеті? Бо.купити книжку двічі нажаль неможливо, а вона вартує витраченних на неї коштів!!

Показати 5 відповідей
Ольга Джокер
19.01.2024, 17:30:46

Ольга Цыганкова, Ольга, дякую❤️❤️ та ви надто в мене вірите))))

avatar
Іра Сітковська
19.01.2024, 17:00:59

Принципові питання від Поліни, трохи завчасні, Сашко відповів трохи ухильно))
І думаю він не думає, а просто Хоче!)
Сумніви все ж посіяні... Поліну не на жарт хитає!

Ольга Джокер
19.01.2024, 17:20:21

Іра Сітковська, ❤️❤️

avatar
Irak
17.01.2024, 17:31:06

А от інформація отримана від Сашка цікава) Сашко ходить по магазинам з Поліною, Наїль допомагає Насті переїхати) Наїль і Настя хоча б працюють разом і в них є офіційні причини, щоб перетинатися ) може вона попросила допомогти, бо як видно з Наїлем вони точно здружились) але Саркієви вже один одному не договорюють. Але саме те, що Поліна вже пішла на побачення говорить більше.А що означає, що Журавльову теж вже хочеться взаємності, що від Насті її не було?
Сашко маніпулятор і буде використовувати усі методи, вже сіє сумниві в Поліні стосовно Наїля. От чогось відчуття,що він вкладає інший посил, а насправді , допомогти переїхати - просто допомога) і нічого іншого )

Показати 14 відповідей
Galyna Podpryatova
18.01.2024, 18:36:13

Irak, Так Наїль же не грузчиком працює, а керівником ІТ фірми. А для перевозки є спеціальні фірми. Вона ж не бідна, може заплатити за послуги.

avatar
Viktoriia
18.01.2024, 09:00:32

«Я може теж хочу кохання і взаємності» про кого мова йде ? Він має на увазі, що між Наілем і Поліною є взаємне кохання ?) тоді навіщо лізе, якщо знає, що тут взаємності для нього нема, по крайній мірі, зараз. Чи він мав на увазі Настю і Наіля? Може між ними вже давно щось закрутилось, ще до переїзду Поліни ? І взагалі, Ольга, що Ви мали на увазі під « почуття будуть у всіх»?) може почуття зʼявляться якраз у Наіля до дружини ?)) та і почуття бувають різні)) може це будуть почуття ненависті і злоби , «мстити і карати»як героїні опери?) але в це мені чомусь не віриться, Поліна більш мʼяка особистість, вона точно не про злобу, кару і помсту. Але це поки жінку не розізлили ))) а щодо Насті, можливо

Показати 3 відповіді
Іра Сітковська
18.01.2024, 12:33:11

Viktoriia, Може про те, що з Настею все ж було не кохання! ?)) Мав на увазі .

avatar
Альона Недуха
17.01.2024, 23:45:12

І потягся ланцюжок: обмани, недосказаність, а далі зради... Чомусь відчуття підказує, що Саркієви усвідомлять свої помилки. Ну от не вірю я, що кураж та нові почуття, хай би які запаморочливі вони не були, здатні назавжди зруйнувати їхній шлюб. Зараз Сашко яскраво демонструє свій потяг до Поліни, а в студентські роки хіба не те робив Наіль. Звісно, у міру своїх можливостей) А потім в процесі сімейного життя, як складно не було, але ж не розлучились. Хоча були випадки, коли Поля навіть сама пропонувала. Я пройнялалась усім серцем їх зворушливою та чуттєвою історією кохання. Хтозна, можливо саме розставання, попри гіркоту і душевний біль, допоможе пересвідчитись у важливості одне одного, у стократ зміцнить стосунки у парі.

Показати 2 відповіді
Альона Недуха
18.01.2024, 11:23:32

Ольга Джокер, :)

avatar
Natasha Volodimirivna
17.01.2024, 23:34:09

Ще можу зрозуміти те, що Поля написала Сашку, як справи і т.д. жіноча цікавість щодо розлучення))) Сашка- що вперше закохався і прилетів " і зірку з неба" і квитки в оперу.... А що за йолки- палки Наіль у тебе за дружба з Настею? і про розлучення сказала, і речі поїхав перевозити. ну от така крута бізнесвумен, і крім Наіля нікому допомогти?! а як же ж довіра!!! сім'ї Саркрієвих?!. а нема її!!! тріщина пішла

Показати 2 відповіді
Natasha Volodimirivna
18.01.2024, 08:52:31

Ольга Джокер, та да))) ми ж бачимо очима Полі, тому....вона мені ближче. В чужому оці і скалку видно, а в своєму...
ох і наслідки будуть у Саркаєвих, ахахах поекспериментували

avatar
Liubov Opatska
17.01.2024, 17:19:43

А якщо подивитись на ситуацію з іншого боку. Хто зна чи одружився б Саркієв з Полею, якби не вагітність. Вони обоє були ще молоді, в Полі мінімум досвіду в стосунках, не довчилась, одразу підгузки та пляшечки. Звідси і бажання флірту з Сашею, може їй цього не вистачало. Та і Наіль навряд чи планував так швидко обзаводитись сім'єю. Прочитала в книзі іншої авторки класну фразу, що шлюб та один раз і назавжди - це вдало проведений церковний маркетинг ))) Для того, щоб розійтись не обов'язково погано жити, так буває, що стосунки себе вичерпують і варіант "обмінятись" парами не виглядає таким "диким", якщо всі вони будуть від цього щасливі ;))). Те що люди розходяться, не означає, що вони перестають бути батьками своєї дитини.

Показати 2 відповіді
Viktoriia
18.01.2024, 08:33:30

Liubov Opatska, Підтримую. Дуже схожі маю думки )

avatar
Катя
17.01.2024, 23:06:03

Є велика вірогідність, що наші герої обміняються партнерами не тільки в ліжку, а і в житті, причому на довго... Приблизно на все життя!

Ольга Джокер
17.01.2024, 23:19:04

Катя, Подивимося)

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше