Активний пошук
59 981
Букнет Сучасна проза Активний пошук

Активний пошук 18+

Лана Вернік
Лана Вернік · автор
Повний текст · 417 стор.
380
До бібліотеки
  • Опис
  • Зміст книги
  • Коментарі · 683
Анотація до книги "Активний пошук"
— Закохані ЖІНКИ не мають вірити своєму тілу. Зовсім. Їхнє тіло їм безбожно бреше й щедро приправляє свою солодку брехню окситоциновим туманом. Тілу мають вірити ЧОЛОВІКИ. У них це працює, не у нас.
— На що ж жінки мають зважати?
— На вчинки. Дивитися треба тільки на його вчинки.

ІМЕНА та МІСЦЯ подій ЗМІНЕНО

Обкладинка ШІ
Зміст книги: 57 глав
♀1♂
♀2♂
♀3♂
♀4♂
♀5♂
♀6♂
♀7♂
♀8♂
♀9♂
♀10♂
♀11♂
♀12♂
♀13♂
♀14♂
♀15♂
♀16♂
♀17♂
♀18♂
♀19♂
♀20♂
♀21♂
♀22♂
♀23♂
♀24♂
♀25♂
♀26♂
♀27♂
♀28♂
♀29♂
♀30♂
♀31♂
♀32♂
♀33♂
♀34♂
♀35♂
♀36♂
♀37♂
♀38♂
♀39♂
♀40♂
♀41♂
♀42♂
♀43♂
♀44♂
♀45♂
♀46♂
♀47♂
♀48♂
♀49♂
♀50♂
♀51♂
♀52♂
♀53♂
♀54♂
♀55♂
♀56♂
♀57♂

683 коментарів

Щоб залишити коментар, увійдіть в обліковий запис

Увійти
Закріплений коментар від автора

Складається таке враження, що мама Ніни злиться на неї за непокірність,за те, що та намагається жити своїм життям,за те що гроші отримає Ніна ,а не вони з Інною.І ,я гадаю,що вона її просто не любить.Адже всі думки ,вся турбота пов'язані лише з Інною і її сім'єю.Ніна....Пора набивати свої ґулі.

Лана Вернік
08.06.2025, 19:21:10

Галина Бородавка, мама, мабуть, хотіла б, що компенсація була грошима, але вона буде виплачена в інший спосіб. про «не любить» не згодна. Просто її любов своєрідна.

Таке відчуття, що Ніна вже ступила на дорогу " ви собі поговоріть, а я зроблю так як я хочу"... дивно, що балончик купила(послухалась і то більше від страху перед Костиком мабуть). всім бреше...

Лана Вернік
08.06.2025, 19:17:58

Наталія Сербенюк, вона намагається брати життя у свої руки. Виходить поки що не дуже...

avatar
Оксана
08.06.2025, 18:37:52

Про Ніну вже багато написали інші читачки. Мене в черговий раз вразила мама. Крім інфатильності у неї, схоже, ще й недостача життєвої мудрості. Чому якийсь-там Костик знає від Ніниної мами сімейні ситуації і секрети? Мама наліво й направо розповідає, що сталося з Ніною, і що за це має бути фінансова компенсація? А щодо Арсена... Один знайомий мого брата, який проживає у Дніпрі, замолоду теж часто їздив у тижневі "відрядження" в інший район свого міста(. Підозрюю, що Арсенові цей тиждень було не до Ніни. Та й Володимир назвав його шалапутом. Мабуть же, є причини для цього?

Лана Вернік
08.06.2025, 19:13:37

Оксана, мудрість не з'являється з віком, тому не всі дорослі за паспортом є справді дорослими: травми й інфантилізм зустрічаються значно частіше за мудрість... на жаль(

avatar
Іра Сітковська
08.06.2025, 15:06:38

Щодо знаходження спільного з Арсеном....ой згадую свою подругу, яка з майбутніми свекрами дивилась через силу ТБ , прямо кажучи тупий гумор )) , у всьому їм годила, допомагала ,але все одно не така й погана, діти, (онуки) її теж не такі, бо ж невістка у горлі кістка

Лана Вернік
08.06.2025, 19:08:14

Іра Сітковська, бажання бути хорошою дівчинкою (тобто зручною) вбито в голову з дитинства багатьом, тому така поведінка... ну і результати((

avatar
Іра Сітковська
07.06.2025, 22:47:31

Немає слів, одні нецензурні....особливо щодо покривання й виправдання Арсена !

Показати 3 відповіді
Лана Вернік
08.06.2025, 12:02:10

Іра Сітковська, бо вважає, що сама його спровокувала.

avatar
Катерина Позняк
07.06.2025, 23:50:41

Виявляється бачити те що ми хочемо бачити при цьому не чути того що нам не подобається-дві сторони однієї медалі

Лана Вернік
08.06.2025, 00:20:54

Катерина Позняк, це симптоми одного синдрому)

avatar
Катерина Позняк
07.06.2025, 23:50:07

Вона його виправдовує перед собою перед ним перед дівчатами.
Залишилось ще вибачитися перед його друзями, що стала причиною
що вони засумнівали в його репутації мачо. Ні крапельки не засуджую Ніну, аж шкода прям всіх нас жінок. Вона хоче бачити те що хоче, і ніхто ж і в цьому не зарадить. Покликав на побачення хто зна куди не забрав і таксі не визвав. Сказати прямо мені не сподобалось як ти себе вів і будь ласка я так не хочу... От дуже хочу зрозуміти чому? Чому вона йому цього не скаже? Боїться чого? Його розчарувати? Ну якщо Ігор гарно ставився (я не переплутала імені того хто прийшов з нареченою на корпаратив?), приносив морозиво, розмовляв,чаювали. То тут вже цього нема. Лікар який запізнився на прийом і навіть не сказав слово пробач. Не турбувався як ти доберешся. Чітко озвучує Арсен що хоче.Ще жодного слова не написав з командировки.От за що вона вчепилася? Це те що твоїй Мірі називали : голодні дівчата? Теж з тієї книжки згадується епізод: хороші дівчата але ж дурні...Фраза старшого Юхимчука про дівчат що познайомилися на пікніку і в кущі пішли. От по-моєму Ніна іде по цій же дорозі.

Лана Вернік
08.06.2025, 00:20:07

Катерина Позняк, напишу підказку, чому прямо не каже: це завчена модель поведінки з дитинства. Чи часто ми дозволяємо нашим дітям казати те, що вони відчувають чи хочуть насправді? Як реагуємо, якщо те, що нам кажуть не відповідає нашим очікуванням? З часом це переростає у стійку звичку мовчати про те, що дитина думає насправді, щоб не порушити хиткий мир, і це стає фундаментом для багатьох проблем у майбутньому.
Дівчат з ТМ-2 Ви згадали доречно, бо поведінка схожа. І Уляна казала про таких же на дискотеці, але, на щастя, у Ніни інша доля)

avatar
Iryna Semeniuk
07.06.2025, 23:42:55

Ніна бачить те, що намалювала у своїй уяві, тому виправдовує Арсена у всьому. Можу помилятися, але у наступній главі буде нам вечеря із сніданком. Звичайно, якщо не станеться якогось дива! А щодо Костика, то таке відчцття , що в Ніниному будинку взрощуються якісь "прихлєбателі" (крім Інги Павлівни). З ним би щось треба було зробити, як мінімум заяву в поліцію написати Ніні за домагання. Свідок у неї точно є)))

Лана Вернік
08.06.2025, 00:11:50

Iryna Semeniuk, виправдовує... поширене явище.
У Ніниному будинку багато живе людей, про всіх написати нереально, бо й так люди жаліються, що багато дійових осіб) Костик попуститься. Вже скоро.

avatar
Катерина Позняк
07.06.2025, 23:19:15

Який яскравий приклад того,що ми вміємо побачити те чого нема,вирішити що це наш лицар і невтомно пхаємо його в рицарські обладунки.Пхуємо невпіхуєме...Пхаємо,брешемо собі,йому,ближнім,але стараємось"я сам обманиваться рад" ну раз так хоче,то що ж...Лана обіцяла що до розбитого серця не дійде.Хоча я це погано уявляю,в неї ж проскакують думки про єдиного.Ага,він переживає що продинамила на очах у хлопців,ой,кожен набиває власні гулі.

Лана Вернік
07.06.2025, 23:33:28

Катерина Позняк, видавати бажане за дійсне — досить поширена жіноча «суперсила», яка здатна виправдати абсолютно все на світі.
Думки проскакують, бо ж культ «одне кохання на все життя» досить поширений.

avatar
Іра Сітковська
07.06.2025, 22:51:35

Шо Арсена хвилює тільки його репутація мачо й підколи щодо динамо від дівчини я здогадувалась

Лана Вернік
07.06.2025, 23:30:37

Іра Сітковська, репутація — то святе)

avatar
Катерина Позняк
07.06.2025, 22:43:17

ДЯКУЮ дуже рада оновленню

Лана Вернік
07.06.2025, 23:29:13

Катерина Позняк, будь ласка)

з нетерпінням чекаю продовження. ваші книги і повчальні і цікаві. скільки кавалерів ще Ніна перебору, перш ніж серед цього зборища таки оцінить дійсно адекватного Сергія. Пригоди пригодами, але кавалери шукають лиш розвагу на один раз.

Показати 4 відповіді
Іра Сітковська
07.06.2025, 19:50:00

Лана Вернік, Та звісно, )))) думки в кожній главі

avatar
Ирина Удовицкая
04.06.2025, 23:00:11

Доброго вечора)
Ваші твори дуже захопливі. Кожного дня чекаю на продовження. Дякую)

Лана Вернік
05.06.2025, 01:00:50

Ирина Удовицкая, добрий) щоденні оновлення — це не про мій стиль написання =)

avatar
Кетрін Перлинка
04.06.2025, 09:38:35

Ох, Ніна топчеться біля тих граблів тільки трошки іншого виду. Дякуючи Уляні вчасно пішла.
Арсен влаштував собі вечір, і без Ніни у нього все весело, там собі знайшов на ніч заміну, як не вона то інша.
А до Сергія не тягне хоч від нього віє постійністю, як кажуть за кам'яною стіною. Ну чомусь поки Ніна не бачить цього.
Дякую за проду!

Лана Вернік
05.06.2025, 00:53:41

Кетрін Перлинка, якось так. Багато в кого у житті траплялося, що людина ну не альо... іноді така думка так і лишається, а іноді — змінюється.

avatar
Іра
04.06.2025, 08:16:32

А Ніна все шукає пригоди з "принцами" на свою п'яту точку і в мене таке відчуття, що вона їх таки знайде.

Лана Вернік
05.06.2025, 00:45:45

Іра, вона старається)

avatar
Valentina
04.06.2025, 00:13:49

Дякую! Ну от Улянині слова таки не пройшли повз вуха.)

Лана Вернік
05.06.2025, 00:44:01

Valentina, вибіркове сприйняття інформації)

avatar
Larisa Chelter
03.06.2025, 22:25:07

Ніну бісить Сергій, а вона цим починає бісити сама)))

Лана Вернік
03.06.2025, 23:51:10

Larisa Chelter, ніхто з нас не ідеальний =)

avatar
Lesya Dyakiv
03.06.2025, 22:02:55

Було б в Ніни хоч трохи досвіду то вона б розуміла, що красеня-хірурга дівчата розбалували своєю увагою і доступністю ще в університеті. І швидше всього вона для нього сота галочка в списку.
Ну і місце для першого побачення максимально невдале.

Лана Вернік
03.06.2025, 23:50:23

Lesya Dyakiv, ви абсолютно праві. От тільки розбалуваний він ще зі школи.

добре, що таки послухалась і звалила. Але, думаю, що якби не гіркий досвід з Натаном, в пабі могло б піти по іншому сценарію...

Показати 4 відповіді
Лана Вернік
03.06.2025, 23:49:38

Катерина Позняк, переважно сам Арсен.

avatar
Оксана Кіс
03.06.2025, 20:55:31

З нетерпінням і страхом чекала сьогоднішній розділ.Ніна ходить по краю пропасті ,бо нездатна мислити раціонально ,немає досвіду.Дрбре ,що є Уляна і вона вміє натиснути червону кнопку для Ніни .В черговий раз вона це вміння продемонструвала і витягла з халепи.Поділяю думку Уляни на рахунок Арсена ( ще в попередньому коментарі в мене були такі самі думки і претензії до нього).Арсен по житті така людина ,що м'яко стелить ,а твердо спати. Але Ніна допускає в своє життя поки що саме таких чоловіків і потім швидко розчаровується.Висновок один ,з нею щось не так ,брак досвіду ,інше мислення ,неправильне виховання в сім'ї.Це все важко визнати ,але потрібно з чогось починати.Дякую,Лана.Чекаю на продовження .

Лана Вернік
03.06.2025, 23:48:52

Оксана Кіс, Уляна знає, що хоче, на відміну від Ніни. До того ж у неї є досвід і дядьки. А Ніні треба усвідомити, що вона не дуже добре розбирається в людях і не на те дивиться.

avatar
Оля Никитина
03.06.2025, 19:46:53

Всі ми помиляємося і робимо дурниці, і Ніна не виняток. Сподіваюсь, що після цієї зустрічі Арсен піде в чорний список.

Показати 3 відповіді
Лана Вернік
03.06.2025, 23:42:12

Іра Сітковська, у неї була така надія, але після певної ситуації вона відкине її.

avatar
Оксана
03.06.2025, 20:08:39

Жінка таксистка, мабуть, вже не один раз виручала відчайдушних дівчат, яким доводилося втікати після початку цирку. І, мабуть, цирк в цьому пабі буває часто. Ніні пощастило відбутися цього разу легким переляком. Думаю, що Арсена не зупинили б ні її просьби, ні її сльози. А дружки, то й взагалі, дуже насторожили своїм відвертим розгляданням. Щось аж забагато у Ніни неприємних ситуацій останнім часом. Дякую, Лано!

Показати 3 відповіді
Лана Вернік
03.06.2025, 23:40:38

Катерина Позняк, от коли Ніна сама побачить і відчує контраст... от тоді почне світати. Але не швидко)

А навіщо щось пояснювати? Чомусь мені здається, що Арсен не буде зацікавлений у чомусь розбиратися. Як і взагалі щось продовжувати з Ніною. Воно і на краще!

Лана Вернік
03.06.2025, 23:37:46

Людмила Азорская, ну чому ж... він з нею ще зустрінеться.

avatar
Іра Сітковська
03.06.2025, 18:54:05

Хм, а вона хіба щось винна Арсену? Що думає про це

Показати 2 відповіді
Іра Сітковська
03.06.2025, 20:52:33

Лана Вернік, І братва, що розглядала, не зрозуміє! Дівчина втекла ) справу не доведено до

Дівчинка ніколи не була а такій ситуації, тому злякалася.Але настанови Уляни таки допомогли.Добре, що все добре закінчилося.

Лана Вернік
03.06.2025, 20:01:19

Галина Бородавка, з Арсеном ми ще не прощаємося...)

avatar
Катерина Позняк
03.06.2025, 18:07:50

Ура!
ДЯКУЮ!
Ще не читала тому нічого більш не напишу

Іра Сітковська
03.06.2025, 19:46:10

Катерина Позняк, )) теж радію оновленням

avatar
Lyudmila Vasilevskaya
03.06.2025, 18:23:53

Ну так, від класного чоловіка, який врятував уже декілька разів, носика верне, а козлам, які її домагаються, весь час посміхається... Рррррр..

Показати 5 відповідей
Лана Вернік
03.06.2025, 19:39:45

Іра Сітковська, ні, справа не в заслугах, а в тому, що часто ми хочемо отримати щось, нічого не змінивши в собі і в своєму житті. Треба змінюватися, рости. І люди, які не дотягують, або спробують гальмувати наше зростання — треба продовжувати, або «відваляться». І там, на новому рівні, з'являться інші люди. Відповідні.

avatar
Іра Сітковська
03.06.2025, 19:01:47

З приводу Сергія, ну це щось типу хорошого хлопця ))) з яким прагнуть звести ))) , але у більш зрілому віці, ніж Ніна, а потім ще й питають ну як ? А чому,а я вже думала женіх )) і весілля....

Лана Вернік
03.06.2025, 19:33:08

Іра Сітковська, «хороший хлопець» поняття не стале, бо в кожної людини своє уявлення про хорошість.

avatar
Катерина Позняк
03.06.2025, 18:27:08

От не можу поставити тут ніякі смайлики, знаки питання будуть. У вайбері є хороший знак, жінка ляпає себе долонею в лоб.
Оце хотілось би його сюди притулити. Вона збирається ще й щось пояснювати Арсену... Хоча,їй же мабуть треба до нього на прийом.
А я вже надіялася що Арсен вже в кошику:досвід, минуле

Лана Вернік
03.06.2025, 19:21:06

Катерина Позняк, їй не потрібно більше до нього на прийом, але тоді вона вважала себе винною, що зіпсувала йому вечір...

Хлопці ( чоловіки) зараз розбалувані, не те що красивих жестів - а й просто якихось кроків та активності не дочекаєшся, тому і Сергій вид вимираючий і причина залипання Ніни "на красиво" зрозуміла :)

Показати 3 відповіді

Лана Вернік, коли вже повернеться матріархат ?:)

avatar
Katya Yakovets
01.06.2025, 10:30:18

жжжж

avatar
Оксана
31.05.2025, 22:53:45

Мабуть, Сергій серйозно залип на Ніні. Не хочу думати, що він принижується перед нею, проте Ніна так відверто показує, що він їй не подобається((. Чому він знов почав шукати з нею зустрічей? Ніну не засуджую, бо згадую себе у її віці((. Дякую, Лано!

Лана Вернік
01.06.2025, 08:07:19

Оксана, вона йому сподобалася. Тоді, зрозумівши, що в неї хтось є, він відступив, а коли вона прибігла до гаража — зрозумів, що хлопця в неї нема, і це була його перша спроба кудись її запросити. Вийшло так, як вийшло. Це нам тут збоку (та ще й зі спойлерами) здається, що історія тягнеться давно)

avatar
Valentina
30.05.2025, 23:50:12

Дякую! Що це з Ніною сталося... вона так змінилася... Раніше не вбачала за нею марнославства... Вона дівчат слуха та не чує... І справа не в відношенні до Сергія, ну не тьохнуло в неї... буває...

Лана Вернік
01.06.2025, 07:57:55

Valentina, ну чому ж марнославство? Дівчина хоче «КРАСИВОГО».

avatar
Оксана Кіс
30.05.2025, 23:47:39

Ніна роками і тілом доросла ,а розумом зовсім ні .Чомусь складається враження ,що зараз вона стає капризною.Поради Уляни і Зої просто безцінні ,виведені і перевірені на власному досвіді,дуже шкода ,що Ніна не хоче до них прислухатися і взяти на замітку.Бувають випадки ,що краще на чужих помилках вчитися ,а не робити своїх .Її проблема тягнеться з дитинства,дівчата теж їй прямо про це кажуть і наполягають на психотерапевті,але ж де там.Тут на горизонті появився новий принц" свій лікар" ,тому Ніна просто витає в хмарах і не помічає поганих манер об'єкта свого обожнювання.Щоб тільки вона не звалилася дуже швидко з хмаринки на рівні ноги.Сергій дійсно вимираючий вид ,делікатний і тактовний,але оцінить його Ніна тоді ,коли буде життям бита з купою помилок, тоді він вже її не здаватиметься приторним( мої припущення ,хотілось би помилятись).Дякую,Лана.Чекаю на продовження.

Лана Вернік
01.06.2025, 07:56:09

Оксана Кіс, тоді Ніна думала, що знає, які стосунки їй потрібні і Арсен здавався ідеальним кандидатом. Досвіду у неї немає, тому діє інтуїтивно, а інтуїція — це не щось магічне чи сакральне... це наше критичне мислення. Зважаючи на отримані знання і життя в її родині, критичне мислення у Ніни суттєво відрізняється від мислення дівчат, які виросли в дитячому будинку і сканують всіх ще на підльоті. Хоча, Зоя все одно потрапила в пригоду через прагнення заробити... Інтуїція — ненадійна річ.
Сергій вимираючий вид по тій простій причин, що виріс в нормальній адекватній родині, у нього інший тип прив'язаності. Він по іншому бачить світ, за що і поплатився власне...

avatar
Оксана
26.05.2025, 23:51:32

А у Інни і мами очі засвітилися від згадки про гроші... І тут - облом від Уляни: взяти нерухомістю). Ніні своє житло зовсім не завадить. До речі, за Сергія трохи образливо. Мені ж не здалося, слова про "не мій контингент" прозвучали дещо зневажливо? Та й в обіцянці Уляні сходити на каву я почула таку собі "подачку". Дякую, Лано! Потішили подвійним поновленням!

Показати 8 відповідей
Тетяна Власюк
31.05.2025, 19:12:37

Іра Сітковська, Я теж від свого чоловіка колись втікала))))Але догнав вже живемо 11 років

avatar
Оля Никитина
30.05.2025, 22:25:34

Ох і Ніна, наче ж казала, що хоче, щоб хлопець був схожим на батька, щоб з ним було затишно і спокійно, і в той же час чекає танців з бубнами. Щось мені здається, що з Арсеном, як і Ігорем вона знову дуже швидко намалювала картинку, яка не відповідає дійсності. Але ж це все досвід, і буде з чим порівнювати вчинки Сергія.

Лана Вернік
30.05.2025, 22:41:12

Оля Никитина, діти часто ідеалізують батьків, особливо, якщо рано їх втрачають. Про те, яким він був, написано мало.

avatar
Liubov Opatska
30.05.2025, 22:10:47

Ох, Ніна, Ніна, через суворий режим від мами вона проживає в дорослому віці, те що зазвичай дівчата проходять в підлітковому віці-романтика, красиві вчинки, квіти та кохання на показ. Набагато цінніше - стабільні стосунки без емоційних гойдалок. І щодо психотерапевта дівчата мають рацію, сама через таке пройшла. Жаль, що вона уникає зустрічі з Богданою, насправді терапія це дуже класно ;)))

Лана Вернік
30.05.2025, 22:36:58

Liubov Opatska, ви праві, вона пізно проживає підліткові хвилювання, тому хоче, щоб як у кіно... До стабільності ще треба дозріти, як і до терапії.

avatar
Олена Гушпит
30.05.2025, 21:56:01

Ой,Ніно,Ніно..!!! Знову біжиш попереду паровоза з Арсеном,як і з Олегом..!!! Зоя права - вирости виросла,а розум десь загуляв..!!! Сергій їй не вгодив,бо не скаче козлом і не тримає в тонусі..!!!… Ой…!!!…
Дякую за проду!!! ❤️❤️❤️

Лана Вернік
30.05.2025, 22:34:19

Олена Гушпит, справа не в розумі... справа в сформованому в дитинстві життєвому сценарії. Він у багатьох з дефектом + нав'язані стереотипи, що чоловік має неодмінно добиватися жінку, робити красиві вчинки, вражати її, всіляко доводити свої почуття... багато хто вважає, що це і проявами кохання) Ніна не виняток.

Щось мені уже навіть шкода Сергія. Не бажає виставляти почуття на загал.

Лана Вернік
30.05.2025, 22:30:09

Людмила Азорская, він битий, тому обережний.

avatar
Lesya Dyakiv
30.05.2025, 21:38:04

Сергій все робить не так, а Арсену навіть робити нічого не потрібно щоб Ніні сподобатись і так серце з грудей вистрибує.

Лана Вернік
30.05.2025, 22:29:39

Lesya Dyakiv, як сказала Зоя — вони на різних хвилях, у них різні частоти, Ніні потрібно підкрутити діапазон, щоб його зрозуміти. А Арсен — шалений збіг з її уявленням про «ідеального».

Ніні дуже поталанило!!!Випадкова зустріч повністю змінює її життя,до якого вона ще не готова.Але на щастя у неї є Уляна,її дядьки і Зоя.Тому їй дуже поталанило,бо ж як би не ця зустріч то хтозна,як би склалося її життя.Гадаю, що пізніше вона оцінить поступки і поведінку Сергія.Все пізнається в порівнянні.І скільки б тобі не розповідали що добре,а що погано поки не наб'єш свої шишки ,не зрозумієш.Тому чим більше живеш на світі ,тим менше звучить. фраза " я б на її місці зробила би..... .Чекаю з нетерпінням продовження.
Удачі Вам .

Лана Вернік
30.05.2025, 21:26:11

Галина Бородавка, ви праві: все пізнається у порівнянні, і різниця краще розуміється, коли все відчуваєш на власній шкурі.
Дякую за коментар)

avatar
Iryna H
30.05.2025, 19:40:43

Цікава книга,завжди чекаю продовження з нетерпінням!!!!
Дякую !!!

Лана Вернік
30.05.2025, 20:33:42

Iryna H, дякую =)

avatar
Катерина Позняк
30.05.2025, 19:27:18

Я ніколи не відчувала метеликів в животі. Правда думала ,що це у людей збуджені так проявляється.А в мене ні не так. А тепер читаю вас і думаю, то я десь якоюсь мірою просто зріла людина. І це радує.

Лана Вернік
30.05.2025, 20:33:34

Катерина Позняк, у когось, можливо, й метеликами, але переважно то тепло і «солодкі судоми», особливо у чоловіків, коли «тягне».

avatar
Іра Сітковська
30.05.2025, 18:24:24

Настанови й поради Ніні - респект!

Показати 6 відповідей
Іра Сітковська
30.05.2025, 19:41:16

Катерина Позняк, ))

avatar
Катерина Позняк
30.05.2025, 19:05:47

ДЯКУЮ
Рожеві поні стрибають і какають веселками-100 %
Ще не дочитала.
я тут так за вами скучила що частково перечитала "хибні мантри"(те що стосується Оленки і Данила), купила 'панну" і "естрамофіл"
І взагалі ловлю себе на думці що на букнетічитати хочеться щось рівня вашого, а від іншого відвертає.
Трохи заздрю Ніні що їй зустрілася Уляна підкована Віктором,всім би так.
І Богдана б не завадила б,не казатиму всім(бо всім б не пішли,ще в нас не викорінилося,"' В мене все добре,я не псих,мені не треба") багатьом

Показати 2 відповіді
Катерина Позняк
30.05.2025, 19:24:33

Лана Вернік, Я вас вітаю з випускником!
Я не заморочувалася з солодкими столом, правда, в мене закінчення шостого класу. Тому Я просто купила печиво і солодку воду і випровадила дитину в школу. А от через тиждень у мене випускник, але я і там надіюсь не морочитись з солодким столом. Я чесно думала ви сапали бур'яни і вам ніколи. Отака я, відправила улюблену авторку на грядки. А що, грядки, це теж своєрідна психотерапія

avatar
Катерина Позняк
30.05.2025, 19:18:05

Дякую!
Дочитала.
Можливо це випадковість. Але звичка здійснюватися-все,Арсен, списую тебе з принців. Може це мій особистий пунктик з мого особистого досвіду, але ж чоловік який запізнюється,не треба з ним зв'язуватися. Запізнення це вершинка айсбергу невідповідальності

Лана Вернік
30.05.2025, 19:22:36

Катерина Позняк, мабуть, він принц, але точно не для Ніни)

avatar
Іра Сітковська
30.05.2025, 18:20:08

Мені вже шкода Сергія....)

Показати 3 відповіді
Іра Сітковська
30.05.2025, 19:02:31

Лана Вернік, О, Господи )

avatar
Елена Пасичник
26.05.2025, 15:06:29

Прода - це як у бабусі є кіло улюблених цукерок, але отримаєш одну в день після обіду, кайф, смачно, але дуже хочеться ще, дякую за Ваші цукерки))

Показати 3 відповіді
Елена Пасичник
28.05.2025, 11:11:40

Лана Вернік, о ні, дякую, але краще так, ніж чекати кілограм цілий рік;))
ми між тим перечитаємо те що трішки підзабули.., але так полюбили))
я кайфую від друкованої книги МП, все таки електронна - це зручно, але в паперовій є свій вайб))

avatar
Олена Гушпит
26.05.2025, 11:49:44

Уляна їй правильно все казала,лиш Ніна неправильні висновки зробила..!!! Не на те дивиться..!!! І знову ведеться на лоск та гарні слова..!!!…
Ааааааа..!!! Я думала,що то він..!!! Бо його поведінка… просто і чітко вказувала..!!!…
А Ніна….. Таке враження,що шукає на л@йні шкварка..!!! Не вішає локшину на вуха,не дуже показний,вдівець ще й з дитиною..!!!… А вчинки… то таке..!!!…
Дякую за проду!!! ❤️❤️❤️

Показати 3 відповіді
Лана Вернік
27.05.2025, 22:51:26

Іра Сітковська, як розважальний жанр — дуже прибуткова справа)

не читай книжок і не дивись ромкомів і буде тобі щастя :))
в кожному жарті!

Лана Вернік
27.05.2025, 22:49:56

Татьяна Псевдоним Шпаковская, читати корисно, фільми дивитися нормально... просто треба фільтрувати те, що споживаєш =)

Використання файлів Cookie
З метою забезпечення кращого досвіду користувача, ми збираємо та використовуємо файли cookie. Продовжуючи переглядати наш сайт, ви погоджуєтеся на збір і використання файлів cookie.
Детальніше