Частина Восема. Справа " ТІнь ЗІрки " : ТаЄмнІ Сигнали

ЧАСТИНА ВОСЕМА. СПРАВА "ТІНЬ ЗІРКИ" : ТАЄМНІ СИГНАЛИ. ГЛАВА 1: СЕКРЕТИ В ЗОРЯНОМУ НЕБІ

Короткий сюжет:

На обсерваторії у віддаленому районі Австралії відбувається загадкове вбивство астрофізики. Вчений працював над проектом, пов'язаним із незвичайними сигналами з космосу. Команда "Тасманійських тигрів" вирушає на місце, щоб розкрити таємницю та зрозуміти, що намагався повідомити загиблого.

Глава 1: Секрети в зоряному небі

Нічні вогні Сіднея мерехтіли вдалині, коли детективи агентства "Тасманійські Тигри" зібралися у своєму офісі. Їхня попередня справа з Куміхо завершилася тріумфом, і вони були готові до нових викликів. Райан, Олівія, Ітан та Девід сиділи навколо великого столу, коли до кімнати увійшов Коннор Фішер із серйозним виразом обличчя.

"Ми отримали нову справу", - сказав Коннор, відкриваючи папку з документами. "Цього разу це вбивство астрофізика Трістана Харріса. Його знайшли мертвим в обсерваторії в одному з віддалених районів Австралії."

Олівія підняла брову. "Вбивство астрофізика? Це незвично. Що відомо про нього і його роботу?"

"Харріс був провідним ученим у галузі астрономії," - продовжив Коннор. "Він працював над проектом, який називався 'Тінь Зірки'. Проект був пов'язаний з вивченням незвичайних сигналів із космосу. Здається, він знайшов щось важливе перед своєю смертю."

Райан насупився. "Що ми знаємо про ці сигнали? І чи є якісь підозрювані у його вбивстві?"

"Це є загадка," - відповів Коннор. "Сигнали, які Харріс досліджував, були аномальними. Вони надходили з далекої галактики і не відповідали жодному відомому природному явищу. Щодо підозрюваних, поки що немає нічого конкретного, але ми знаємо, що він отримував загрози."

Команда зібрала необхідні матеріали та вирушила до обсерваторії, де сталося вбивство. Це була віддалена будівля у пустельному районі Австралії, оточена нескінченними просторами та зоряним небом.

Обсерваторія стояла на вершині холму, звідки відкривався приголомшливий вид на нічне небо. Це було місце, де Трістан Харріс провів багато ночей, спостерігаючи за космосом та аналізуючи незвичайні сигнали.

"Це місце виглядає як ідеальне сховище для астронома", - зауважив Ітан, коли вони наближалися до обсерваторії. "Але що могло статися, що призвело до його смерті?"

"Ми скоро дізнаємось," - відповів Райан. "Перш за все, нам потрібно оглянути місце злочину і зібрати всі можливі докази."

Вони увійшли до обсерваторії, де їх зустрів місцевий офіцер поліції, який охороняв місце злочину. Усередині було тихо та темно, лише кілька моніторів світилися слабким світлом.

"Це тут", - сказав офіцер, показуючи на великий робочий стіл, на якому лежали розкидані документи та ноутбук. "Ми знайшли його тут, поруч із комп'ютером. Він працював над чимось, коли його вбили."

Олівія підійшла до столу і почала розглядати документи. "Всі ці записи пов'язані з проектом 'Тінь Зірки'. Тут є графіки, дані з телескопа і деякі примітки Харріса."

"Ми повинні з'ясувати, над чим він працював у останні моменти своєї життя", - сказав Райан, оглядаючи ноутбук. "Це може дати нам підказку про ті, хто і чому міг захотіти його смерті."

Поки Райан працював над зломом ноутбука, Ітан та Девід обстежували приміщення на предмет фізичних доказів. Вони знайшли кілька слідів, які могли б допомогти з'ясувати, хто був тут у ніч убивства.

"Тут є кілька слідів взуття, які не належать Харрісу", - сказав Ітан. "І деякі з них виглядають так, ніби їх залишила людина, що поспішно залишала приміщення."

Райан тим часом зміг отримати доступ до ноутбука Харріса. На екрані з'явилися чисельні файли із позначкою 'Тінь Зірки'. Він відкрив один із них і почав читати.

"Це дуже цікаво", - сказав він, переглядаючи документи. "Харріс був упевнений, що сигнали, які він вивчав, не є природними. Вони були надто регулярними і мали унікальні характеристики, які не відповідають жодному відомому явищу."

Олівія нахилилася ближче. "Можливо, він знайшов щось, що не повинен був бачити. Щось, що могло змусити когось убити його, щоб зупинити його дослідження."

Команда почала формувати свої перші підозри. Вони знали, що сигнали, які досліджував Харріс, могли бути ключем до розгадки. Але хто міг би захотіти його смерті? І які таємниці ховалися у зоряному небі?

"Ми повинні дізнатися більше про ці сигнали і про те, над чим Харріс працював останні дні", - сказав Райан. "Це може бути ключем до розгадки його вбивства."

Команда вирішила розділитись. Райан та Олівія залишилися в обсерваторії, щоб продовжити дослідження документів та даних, які залишив Харріс. Ітан і Девід вирушили до місцевого поліцейського відділку, щоб опитати свідків та зібрати додаткову інформацію про підозрілих осіб, які могли бути пов'язані з обсерваторією.

Вони знали, що їхнє розслідування тільки починається і що попереду на них чекають ще багато загадок. Але вони були готові до будь-яких викликів, які могли б постати перед ними.

"Це буде важка справа," - сказав Райан, дивлячись на зоряне небо через великий телескоп обсерваторії. "Але ми знайдемо правду, щоб це не коштувало."
---